Novu equipaggiu per a Stazione Spaziale Internaziunale

Novu equipaggiu per a Stazione Spaziale Internaziunale
Novu equipaggiu per a Stazione Spaziale Internaziunale

L'equipaggiu di l'Expedition 70-71, custituitu da l'astronauta di a NASA Loral O'Hara è dui cosmonauti di Roscosmos, hè ghjuntu in modu sicuru à a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS) u venneri 15 settembre.

L'astronauta di a NASA Loral O'Hara è dui cosmonauti di Roscosmos sò ghjunti in modu sicuru à a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS) u venneri 15 di settembre, aumentendu cusì u numeru di persone nantu à a stazione à 10. A nave spaziale Soyuz MS-24, chì portava O'Hara è ancu Oleg Kononenko è Nikolai Chub, hè ghjunta à 11: 44, circa trè ore dopu à u lanciu di l'equipaggiu da u Cosmodromu di Baikonur in Kazakistan à 14: 53. Hè stata attraccata cù u modulu Rassvet di a stazione. .

O'Hara, Kononenko è Chub si uniscenu à l'equipaggiu di l'Expedition 17 quandu e porte aperte à 10:69 p.m. O'Hara hà da passà sei mesi nantu à a stazione spaziale, mentre chì Kononenko è Chub serviranu nantu à a stazione spaziale per un annu. Travaglieranu nantu à u sviluppu di a tecnulugia, e scienze di a Terra, a biologia è a ricerca umana per benefiziu tutte e persone. Questu hè u primu volu spaziale per O'Hara, u quintu per Kononenko, è u primu per Chub.

L'Expedition 70 serà lanciata u marcuri 27 di sittembri, dopu à a partenza di l'astronauta di a NASA Frank Rubio è i cosmonauti di Roscosmos Sergey Prokopyev è Dmitri Petelin.

Rubio hà battutu recentemente u record per u volu spaziale unicu più longu da un astronauta americanu. Dopu un annu di sughjornu annantu à a stazione spaziale, u trio sbarcarà in Kazakistan u 27 di settembre, à quale puntu Rubio hà passatu un totale di 371 ghjorni in u spaziu, battendu u record per u più longu volu spaziale da un astronauta americanu.

📩 17/09/2023 11:49