Più di 130 Paesi Parteciperà à u 3u Forum di Belt and Road

Più di XNUMX Paesi Parteciperà à u Forum di Belt and Road
Più di XNUMX Paesi Parteciperà à u Forum di Belt and Road

📩 27/09/2023 12:28

Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüWang Wenbin hà dettu chì a participazione di rapprisentanti di più di 3 paesi in u 130u Forum di Cooperazione Internaziunale di Belt and Road chì si terrà in uttrovi hè stata cunfirmata.

Sözcü Wang Wenbin hà datu infurmazioni nantu à u 3u Forum di Cooperazione Internaziunale di Belt and Road chì si terrà in Pechino in uttrovi in ​​a cunferenza di stampa. Dichjarà chì u travagliu preparatoriu per u foru cuntinueghja regularmente, Wang Wenbin hà dichjaratu chì i rapprisentanti di più di i paesi 130 è di parechje urganisazioni internaziunali anu cunfirmatu a so participazione à u foru.

U foru di quist'annu si terrà dopu à una pausa di quattru anni. Infine, i capi di 2019 paesi è urganisazioni internaziunali anu assistitu à l'avvenimentu in 40. L'iniziativa Belt and Road (BRI), pruposta per a prima volta da Xi Jinping in 2013, hà generatu più di 3 prughjetti di cooperazione è mobilizatu quasi $ 1 trilione in investimenti in l'ultima decada, secondu Wang. Più di 150 paesi è più di 30 urganisazioni internaziunali anu firmatu documenti di cooperazione cù a Cina sottu a BRI.