SARSILMAZ mostra più di 2023 prudutti à DSEI 70

SARSILMAZ mostra più cà i so prudutti à DSEI
SARSILMAZ mostra più cà i so prudutti à DSEI

SARSILMAZ hà pigliatu u so postu à DSEI 2023, chì hè trà e fiere più impurtanti di l'industria di a difesa è induve i capi di l'industria internaziunale apparsu. SARSILMAZ, chì aspetta i so visitatori à u stand numero H12 15 à DSEI 2023, tenutu in Londra, a capitale di l'Inghilterra, trà u 3 è u 512 di settembre, mostra più di 70 prudutti di u so gruppu di armi civili è militari.

DSEI 24, tenuta per a 2023a volta in Londra, a capitale di l'Inghilterra, cuntinueghja à accoglie i so visitatori trà 12-15 settembre. SARSILMAZ hà pigliatu u so postu in a fiera, induve e cumpagnie più impurtanti di u settore in l'arena internaziunale anu participatu, cù u stand numeru H3 512. DSEI 24, l'urganisazione più impurtante è più grande in i 2023 anni di storia di a fiera, mette in risaltu l'integrazione trà cinque spazii operativi cumposti da l'aria, cibernetica, attività elettromagnetiche (CEMA), terra, mare è spaziu, cù u tema "Attualmente un Potenza integrata".

DSEI, chì include più di 230 fornitori di difesa è di sicurità cù più di 2 novi participanti, hà riunitu rapprisentanti di u guvernu è di e forze armate da u mondu sanu è i pruduttori principali di l'industria di difesa cum'è a più grande urganizazione hibrida in u so campu.

Un SANTUariu sfarente per ogni esigenza

SARSILMAZ, chì hà mostratu i so mudelli di pistola di novu sviluppatu è ancu tutte e so armi militari in a fiera, hà fattu un nome per ellu stessu in l'arena internaziunale una volta, cum'è sempre. À a fiera, i visitori anu l'uppurtunità di esaminà a famiglia di pistola SAR9 di Sarsılmaz SAR9 METE, SAR9 C, SAR9 SP, SAR9 Gen2 è i novi membri di a serie, SAR9 SC è SAR 9 CX, chì facenu a diferenza cù e so piccule dimensioni.

Personale è efficace: SAR9 CX, SAR9 SC

SAR 15 CX, chì hà un disignu adattatu per l'usu prufessiunale è persunale cù una rivista cù una capacità di 9 proiettili, una vista riflessa muntabile è una torcia senza bisognu di un sistema extra, furnisce un altu rendimentu in incendi rapidi grazie à u raffreddamentu. canali nantu à a so copertina. Mentre chì u SAR9 SC attrae l'attenzione cù u so disignu adattatu per u trasportu dissimulatu, u SAR9 SP hà caratteristiche chì risponde à i bisogni tattici di l'ambienti di cumbattimentu ravvicinatu.

In più di a famiglia SAR9, Sarsılmaz presenta ancu mudelli cum'è B6, CM9, K12 SPORT, KILINÇ 2000, P8 S à i so visitatori in a fiera.

Tutti i bisogni di una unità militare sò in u stand SARSILMAZ

SARSILMAZ hà una gamma di prudutti chì ponu risponde à tutti i bisogni di una unità militare; DSEI mostra ancu mudelli di mitragliatrici, fucili di fanteria, mitragliatrici è mitragliatrici pesanti à DSEI 2023.

SAR 109T, chì hè trà i mudelli in quistione è cuncepitu specificamente per l'usu residenziale, hà caratteristiche faciule d'utilizà cù una struttura ligera. Fornendu un usu estremamente efficace grazia à a so capacità operativa à alta velocità, SAR 109T permette ancu l'usu di ogni tipu d'accessori chì ponu esse necessarii in u campu di battaglia cù e so strutture di corpu modulari cuncepite in cunfurmità cù i normi NATO. Travagliendu cù un sistema di ricucimentu bruscu (Blowback), u SAR 109T riduce l'allevamentu trasmettendu u rinunziu direttamente à a spalla cù u so stock telescopicu regulabile in lunghezza è a struttura lineare.

Fucili di fanteria pruduciutu cù l'ultime tecnulugia

I fucili di fanteria pruduciutu da Sarsılmaz cù i so parechji anni di sperienza sò trà i prudutti esposti à DSEI 2023. In più di u mudellu di fucile d'infanteria SAR 56, urigginariamente sviluppatu da ingegneri turchi, mitragliatrici sviluppate da Sarsılmaz sò stati ancu presentati.

Puissance user-friendly di l'infanteria SAR 56

U fucile d'infanteria SAR 56, sviluppatu da Sarsılmaz mischjendu l'esperienza acquistata in u campu di i fucili di fanteria cù i feedback chì hà ricevutu da u persunale espertu in u campu, hè trà i mudelli più populari à DSEI 2023. Avè un disignu amichevule, u SAR 5,56 di diametru 45 × 56 mm pò adattà à ogni tipu di cundizioni di u campu cù u so stock di cinque pusizioni, supportatu da a guancia è un fore-end staccabile, è ancu a so presa di manu angulata. SAR 56 furnisce un altu rendiment grazia à u so sistema di trasmissione di pistoni di gas a corsa corta; Offre trè diverse opzioni di lunghezza di canna: 7,5, 11 è 14,5 pollici. Cù sta funzione, SAR 56 pò adattà à tutti i travaglii chì ponu accade in diverse cundizioni, da a distanza vicinu à a longa distanza.

Una mitragliatrice versatile: SAR 762 MT

Sarsılmaz hà ancu presentatu u mudellu SAR 762 MT in u segmentu di mitragliatrice è u mudellu di mitragliatrice pesante SAR 127 MT à i prufessiunali in a fiera. U SAR 7,62 MT di 51 × 762 mm di diametru hè dispunibule in cinque versioni diverse: A, B, C, D è E. SAR 762 MT-A pò esse usatu in sistemi d'arme cuntrullati remoti (UKSS). U mudellu SAR 762 MT-B, sviluppatu per l'usu di l'infanteria, pò esse sparatu da un bipode è da un tripode. SAR 762 MT-C pò esse usatu in sistemi d'arme telecomandati in veiculi blindati Cobra, Ejder Yalçın, Amazon, Kirpi è Vuran. U ritmu di battimentu di SAR 762 MT-D, chì hà caratteristiche simili à u SAR 762 MT-B, pò esse cambiatu grazia à a valvula di gasu di 3 pusizioni. L'ultimu membru di a famiglia, SAR 762 MT-E, pò esse usatu in i veiculi marini cù a so struttura resistente à a corrosione. SAR 127 MT, sviluppata da ingegneri SARSILMAZ, hè una mitragliatrice pesante 12,7 × 99 mm. Si pò sparà tramindui cumplettamente automaticu è unicu shot. SAR 762 MT, chì pò esse integratu in UKSS simili à SAR 127 MT-A, pò ancu esse installatu nantu à i veiculi di terra, mare è aerei fendu e cunnessione di l'interfaccia necessarie.

Potenza integrata in terra, in aria, in mare: SAR 127 MT

SAR 127 MT, chì hè statu sviluppatu interamente da SARSILMAZ è chì u pacchettu di dati tecnichi sanu hè furnitu solu da SARSILMAZ in Turchia, hè un mudellu chì riesce à spiccà trà i so pari cù e so caratteristiche tecniche. A mitragliatrice pesante SAR 12,7 MT di 99 × 127 mm pò operà in modu cumplettamente automaticamente è spara colpi unichi. SAR 127 MT pò ancu esse integratu in UKSS fendu e cunnessione di l'interfaccia necessariu; Pò esse ancu installatu nantu à i veiculi di terra, mari è aerei. A versione di terra di a mitragliatrice pesante 12.7 × 99 mm, chì i testi di qualificazione sò stati cumpletati, cù un sistema di cambiamentu rapidu di canna, pò esse aduprata in tutti i veiculi blindati è e plataforme. A versione di l'aria, chì hè ancu travagliatu da SARSILMAZ, avarà un nùmeru di colpi più altu ch'è a versione di terra, cù un canna fissu equipatu cù elementi di rinfrescante rapidu è parti internu illuminate. Questa versione di l'aria, posta in un pod, serà postu sottu à l'ala di l'aviò domesticu è naziunale di Turchia, Hürkuş-C. U sistema, chì i testi di verificazione di cuncepimentu sò stati cumpletati cù successu in TR Mekatronik, una urganizazione cumuna di SARSILMAZ è TAI, pò esse usatu in tutti i tipi di aerei è piattaforme navali quandu hè necessariu. A gamma effettiva di l'arma, chì pesa circa 38 kilogrammi, righjunghji 1.830 metri per i miri regiunale quandu s'utilice cù un tripode. SARSILMAZ conta i ghjorni per a prima consegna di sta arma.

📩 13/09/2023 14:55