TCDD Transportation Preparerà u Pianu Strategicu 2024-28 Inseme cù i Parti Interessati

TCDD per Preparà u Pianu Strategicu di Trasportu cù i Stakeholders
TCDD per Preparà u Pianu Strategicu di Trasportu cù i Stakeholders

Sottu a dirigenza di u Direttore Generale di TCDD Transportation, Ufuk Yalçın, u Workshop di Stakeholder Esterni hè statu tenutu in a Sala Behiç Erkin u marcuri 2024 di settembre, in u scopu di a preparazione di a nostra Cumpagnia di u Pianu Strategicu 28-6.

Workshop di Stakeholder Esterni realizatu sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Strategia è Sviluppu Istituzionale; Assoc. Dr. Mustafa Kemal Topçu è Assoc. Dr. Hè statu tenutu sottu a moderazione di Ali Gürsoy cù a participazione di rapprisentanti di u settore privatu ferroviariu, associazioni è organizzazioni non governamentali.

U nostru Direttore Generale Ufuk Yalçın hà iniziatu u so discorsu di apertura di l'attellu ringraziendu tutti i stakeholder per i so cuntributi à u Workshop di Stakeholder Esterni di a nostra Cumpagnia è dicendu benvenutu.

"Cammineremu in stu viaghju inseme cù tutti l'attori in Turchia chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a ferrovia".

Enfatizendu chì hè impurtante di fà piani cù un approcciu multidimensionale per l'imprese per ghjunghje à i scopi determinati, u Direttore Generale Yalçın hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Comu tutti sapete, hè una accettazione prevista chì l'imprese pianificanu i passi ch'elli piglianu per ghjunghje à u locu induve si trovanu in u futuru, è seguitanu i prucessi pianificati, à u stessu tempu, passanu passu à passu. mettendu i criteri di prestazione quì, è in u risultatu, ghjunghjenu à u puntu imaginatu cum'è u risultatu di u pianu strategicu di 5 anni. Ci hè un puntu più impurtante quì. TCDD Transportation Inc. Cum'è noi, ùn hè micca pussibule per noi di ghjunghje sin'à u puntu chì sunniemu, solu cù u travagliu chì faremu cù i nostri stakeholder internu. Andemu inseme in stu viaghju inseme cù tutti l'attori in Turchia chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a ferrovia. In questu viaghju, sò i nostri attori esterni chì identificanu megliu i nostri difetti, i nostri vantaghji è i prublemi chì avemu avutu difficultà. In questu sensu, attachemu una grande impurtanza à l'analisi di stakeholder esterni. Sapemu chì questu hà da mette in luce nantu à u quinquenniu cù l'opere chì compie oghje, è vedemu e nostre carenze, punti di forza è difficultà, è pruveremu di sguassà in i prossimi cinque anni, basatu nantu à sti determinazioni da tu".

Yalçın hà cuntinuatu e so parolle indicà chì ci hè statu un prucessu in quale u trasportu ferroviariu hè statu liberalizatu da circa 6 anni:

"Ancu se ci sò alcune difficultà è difficultà sperimentate cù a liberalizazione, ùn vedemu micca u settore privatu chì opera cum'è altri operatori di treni ferroviari cum'è i nostri cuncurrenti. Avemu cridutu chì cù u so sviluppu, u trasportu ferroviariu ghjunghje à u puntu desideratu in Turchia, è cuntinuemu à fà. Avemu sustinutu i veiculi rimorchiati di altri operatori di treni à u mumentu di u so primu stabilimentu è u nostru sustegnu cuntinueghja sempre. In i prucessi chì seguitanu, continueremu à travaglià per trasferisce i nostri risparmi à l'operatori di treni di u settore privatu è rinfurzà elli.

Cunsiderendu u pianu strategicu 2053 di u trasportu ferroviariu in Turchia, Yalçın hà dichjaratu ch'elli anu un scopu assai grande è hà dettu:

"Vogliu maglia l'annu 2035. Un pianu hè statu presentatu per circa 305 milioni di tunnellate di carica per vene à a ferrovia. Per ghjunghje stu scopu, noi, cum'è TCDD Tasimacilik, avemu bisognu di cumpensà i nostri difetti assai rapidamente in l'anni à vene, cù i nostri duveri è i duveri di i nostri stakeholder. In questu cuntestu, in a nostra riunione cù u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze sta settimana, avemu purtatu l'investimenti in i veiculi rimorchi è rimorchiati, è palesu i nostri bisogni. Questi investimenti cuntribuiscenu à u sviluppu di l'operatori di treni privati, chì anu da riflette ancu positivamente. Solu cum'è TCDD Tasimacilik, ùn avemu micca aduprà stu investimentu solu, ma inseme cù tutti i nostri attori. Cuntinuemu ancu à sustene per esse fatte naziunale è lucale. Vulemu gestisce stu prucessu cù i nostri stakeholder in Turchia ".

Ufuk Yalçın hà dettu chì a cunniscenza è l'esperienza chì metteranu in luce nantu à i 50 anni di Turchia, micca i cinque anni, sò dispunibili in l'istituzione di 166 anni:

"Vulemu purtà sta sperienza avanti, per scuntrà i nostri obiettivi di trasportu di carichi è di passageri in u 2053 eliminendu rapidamente e nostre carenze. Quì, aspittemu chì ci valuterete è per revelà i nostri difetti è vantaghji in una manera trasparente. U vostru approcciu criticu hè a corona di i nostri capi. Perchè, cum'è tutti sapete, un'agenda assai diversa ci aspetta nantu à a gestione energetica è ambientale in Europa in un futuru vicinu è avemu da esse preparatu per questi prublemi. Inseme cù i nostri attori, rafforzeremu sti spazii, compie e nostre carenze è cumpiendu u compitu assignatu à noi in u Seculu Turcu inseme cù tutti i nostri stakeholder. Continueremu u sviluppu di a ferrovia inseme à u puntu di purtari a Turchia in u futuru ".

Ufuk Yalçın hà ringraziatu una volta à tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu studiu è hà finitu u so discorsu cusì:

"À u 30 di settembre, avemu finitu u nostru travagliu. Cusì, induve seremu cum'è TCDD Tasimacilik in u periodu di 5 anni, cumu seranu e relazioni trà noi è i nostri stakeholders, è avemu da esse determinatu tutta a nostra strada di strada. Ti pregu tuttu u megliu, ti ringraziu di novu ".

"U Pianu Strategicu hè un pianu flexibule, pò esse rivisatu ogni annu per evaluà o cose novi ponu esse aghjuntu"

2024-2028 Direttore di u Pianu Strategicu Assoc. Dr. Mustafa Kemal Topçu hà enfatizatu chì cù u Workshop di Stakeholder Esterni oghje, creanu un Pianu Strategicu di l'annu 5 à a luce di a participazione è a cuntribuzione di i stakeholder esterni è i dati chì furniscenu, è hà dettu:

"Avemu cura di una larga participazione in quantu à chì TCDD Tasimacilik sia apertu à l'innuvazione. Presenza di rapprisentanti di l'urganisazione pruvinciale, interviste di manager, Workshop Internu di Stakeholder etc. Mentre assicurendu sta participazione cù attori interni per mezu di i metudi, avemu u scopu di a participazione di l'attori esterni per mezu di u Workshop di Stakeholder Esterni, pigliendu l'opinioni di attori stranieri, etc., cum'è oghje. Comu hè cunnisciutu, avemu revelatu u statutu di a nostra Cumpagnia cù l'analisi SWOT. Evaluemu punti di forza è debule, opportunità è minacce. L'analisi PESTLE hè ancu assai impurtante per u Pianu Strategicu. PESTLE, cù e so iniziali, valuta a nostra Cumpagnia in termini di elementi pulitichi, ecunomichi, suciali, tecnologichi, legali, di l'ecosistema. U Pianu Strategicu hè un pianu flexibule, pò esse rivisatu ogni annu è cose novi ponu esse aghjuntu. U Pianu Strategicu hè in realtà l'allocazione efficiente è efficace di risorse è a priorità di u travagliu. In un pianu di dui assi, a quistione di ciò chì pudemu fà novu hè rispostu mentre u scopu di fà l'opere esistenti currettamente. Avemu bisognu di una visione cumuna, u più impurtante avemu bisognu di talenti, risorse umane. Avemu bisognu di mutivazione per sta risorsa umana. Avemu bisognu di prutezzione di l'ambiente. Soprattuttu, deve esse applicabile. Ùn deve esse micca in carta. Chì saria un grande sprecu. I rifiuti anu ancu esse prevenuti. Allora induve simu? Induve vulemu ghjunghje ? Cumu ghjunghjemu ? Cumu misuremu è valuteremu ? U prublema più fundamentale per noi per rializà tutti questi hè l'adopzione, a credenza è l'implementazione di stu pianu da tutti, in particulare i gestori. Avemu vede sta sinergia. Ringraziemu i nostri dirigenti per guidà sta sinergia ".