
U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà ricevutu l'Ambasciadore di a Republica Populare Chine in Turchia Liu Shaobin è a so delegazione accumpagnata à l'uffiziu di u ministeru. Duranti a riunione, diversi prublemi sò stati discututi, in particulare i sviluppi in u campu di u trasportu trà i dui paesi, è ancu a participazione à u Forum Belt and Road.
U Ministru Uraloğlu hà spressu a so satisfaczione per a participazione à u Forum Belt and Road è enfatizatu l'impurtanza di a riunione. Duranti a riunione bilaterale, induve e tematiche di cuuperazione chì seranu benefizii per esse cunclusu in pocu tempu sò stati ancu discututi, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Sapemu quanta impurtanza a Cina dà à stu prughjettu in quantu à a "Belt and Road". "A Turchia, chì si trova nantu à u Corridor Centrale, si preoccupa di u prughjettu quant'è a Cina è facemu investimenti per ellu", disse.
L'ACCORDU INTERNAZIUNALE DI TRASPORTO DI MERCI E PASSAGGERI hè in vigore
Esprimendu a so satisfaczione per l'entrata in vigore di l'Accordu Internaziunale di Trasportu di Trasportu è Passeggeri firmatu in 2017, Uraloğlu hà dettu: "Prima di tuttu, simu cuntenti di l'entrata in vigore di l'Accordu Internaziunale di Trasportu di merci è Passeggeri chì avemu firmatu in 2017. Vogliu dichjarà chì simu pronti à scambià i certificati di transizione immediatamente. Inoltre, truvamu impurtante d'urganizà una riunione di a "Cumissione Congiunta di Trasportu Terrestre" (KUKK) per discutiri tematiche relative à l'implementazione di l'accordu. Videmu benefiziu per e unità pertinenti di i dui paesi di riunite u più prestu pussibule per discutiri l'opportunità di cooperazione logistica in u trasportu stradale. "Vulemu ancu furnisce a cunvenzione di visa per i cunduttori prufessiunali chì realizaranu u trasportu stradale", disse.
U PROJECT CORRIDOR CENTRAL hè di grande impurtanza
Durante a riunione, Uraloğlu hà ancu espresu a so satisfaczione per l'integrazione di u prughjettu di u "Corridor Mediu" di u Caspiu di Turchia in l'Iniziativa di Belt and Road è hà dettu: "Comu sapete, avemu seguitu da strettu l'"Iniziativa di Belt and Road" dapoi u so principiu è dà una grande impurtanza à l'iniziativa. . Semu ancu assai cuntenti chì l'Iniziativa Belt and Road s'integra cù u prughjettu di u "Corridor Mediu" di Turchia chì passa u Caspianu. L'impurtanza di u Corridor cintrali per u trasportu Europa-Asia cresce ghjornu per ghjornu, è studii assai impurtanti sò realizati trà i paesi di a strada per fà u corridore più efficace. "Pianificamu i nostri investimenti infrastrutturali è arrangiamenti logistichi cun a cuscenza chì simu in una pusizione chjave per parechje rotte intercontinentali".
A COOPERAZIONE IN U CAMPI DI L'AVIAZIONE CIVILE CONTINUA
Dichjarà chì sò cuntenti di e relazioni fluide in u campu marittimu, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Vogliu dichjarà chì simu aperti à novi cullaburazioni in questu campu. A nostra cooperazione in u campu di l'Aviazione Civile hè senza dubbitu di grande impurtanza. Semu felici chì China Eastern Airlines hà da inizià i voli Shanghai-Istanbul 28 volte à settimana da u 2023 di settembre di u 3. "Vogliu ripete quì chì noi, cum'è Turchia, simu determinati à piglià tutti i passi necessarii per migliurà e nostre relazioni cù a Cina". disse.
📩 16/09/2023 11:35