Türkiye hà righjuntu u cima in u spaziu cù u so primu satellitu di cumunicazione domestica TÜRKSAT 6A

Türkiye hà righjuntu u cima in u spaziu cù u so primu satellitu di cumunicazione domestica, TÜRKSAT A
Türkiye hà righjuntu u cima in u spaziu cù u so primu satellitu di cumunicazione domestica, TÜRKSAT A

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà dichjaratu chì Turchia cuntinueghja u so travagliu in u campu di u spaziu cun determinazione per ghjucà un rolu più attivu in a scena mundiale à l'iniziu di u XXI seculu. U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì l'avventura di trasmissione satellitare di u paese hà iniziatu cù TÜRKSAT 21B è hà avà ghjuntu à u so piccu cù TÜRKSAT 1A, u primu satellitu di cumunicazione domestica, è hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu cun determinazione per avè una marca in u spaziu per avè una parolla. in u mondu à u principiu di u seculu Turchia ".

TÜRKSAT 6A SPECIFICHE TECNICHE

Quandu hè cumpletu, TÜRKSAT 6A servirà à 42 longitude est è serà situatu in una orbita geocentrica, à una distanza di 35 mila 786 chilometri. U satellitu di cumunicazione lucale è naziunale cù una putenza di 7,5 kW serà equipatu di 20 trasmettitori. U satellitu servirà in a banda Ku è furnisce l'accessu à e regioni cum'è l'Asia Sud-Est chì i satelliti precedenti ùn anu micca ghjuntu.

U Ministru Uraloğlu hà dettu: "A pruduzzione di cumpunenti critichi cum'è l'urdinatore di volu, l'unità di distribuzione di energia, u mutore di propulsione elettricu è u cisterna di carburante cù risorse domestiche riducerà a dipendenza straniera è aumenterà a tarifa di localizazione. Cù u protocolu firmatu trà u nostru Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, TÜBİTAK è TÜRKSAT, u cuntrattu di prughjettu di TÜRKSAT 6A hè statu firmatu u 15 dicembre 2014, cù a participazione di u nostru Presidente. U nostru satellitu di cumunicazione TÜRKSAT 11A, chì purterà u nostru paese trà i primi 6 in u mondu chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione; Quandu hè cumpletu, serve à 42 longitude est. Serà in una orbita geocentrica à una distanza di 35 mila 786 chilometri. U nostru satellitu di cumunicazione lucale è naziunale, chì avarà una putenza di 7,5 kW, averà 20 trasmettitori. U nostru satellitu TÜRKSAT 6A servirà in a banda Ku è furnisce ancu serviziu à novi geografie cum'è l'Asia Sud-Est, chì ùn eranu micca cuparti da i satelliti TÜRKSAT precedenti. U periodu di missione di u nostru satellitu hè previstu per esse 15 anni. Riducerà a dependenza straniera in u settore satellitari è spaziale cù a produzzione di cumpunenti critichi cum'è Flight Computer, Power Distribution Unit, Electric Propulsion Engine, Fuel Tank, Power Processing and Control Unit cù facilità domestiche è alta tarifa di localizazione.

OPERE COMPLETE IN TÜRKSAT 6A

Nutendu chì u prughjettu TÜRKSAT 6A hè realizatu in cooperazione cù TÜRKSAT, SSB è TAI, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "L'assemblea, l'integrazione è e teste di u satellitu TÜRKSAT-6A cuntinueghjanu in cooperazione cù TÜRKSAT, SSB è TAI. Avale avà; In u prughjettu satellitare TÜRKSAT 3A, induve 6 mudelli separati sò previsti per esse pruduciuti: Modellu di Qualificazione Strutturale Termale, Modellu di Ingegneria è Modellu di Volu, a produzzione, l'integrazione è a prova di Modelli Strutturali Termici è Ingegneria sò stati cumpletati. "I primi testi funzionali di u livellu di u sistema, a prova di vacuum termale, a prova di vibrazione, a prova acustica è e teste di cumpatibilità elettromagnetica sò state finite", disse.

OPERE DA FARE IN TÜRKSAT 6A

U Ministru Uraloğlu hà annunziatu chì TÜRKSAT 6A hè destinatu à esse prontu per u trasportu u 31 di marzu di u 2024, è chì hè previstu di esse lanciatu in u spaziu u 2021 di ghjugnu 16, in cunfurmità cù u cuntrattu firmatu cù a cumpagnia Space X per u lanciu in lugliu 2024. . U Ministru Uraloğlu hà dettu: "A preparazione per a prova di l'antenna di l'area compacta à livellu di u sistema (CATR), chì hè a fase di prova finale, sò iniziate. I testi di implementazione di l'antenna è di i pannelli solari accuminciaranu in uttrovi, è i testi di cumpatibilità Launcher è Pyro è e teste di allineamentu finali cumincianu in nuvembre. Dopu à u CATR, o test di l'antenna di l'area compacta, l'integrazione di i pannelli solari è a misurazione di e proprietà di massa seranu realizate in ferraghju 2024. "Cù a fine di tutte queste teste, u nostru satellitu serà prontu per a consegna à u situ di lanciamentu", disse.

TÜRKSAT 6A DATE DI CONSEGNA E DI LUNÇU

Nutendu chì u scopu di TÜRKSAT 6A sia prontu per u trasportu u 31 di marzu di u 2024, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "U cuntrattu di furnimentu di servizii di lanciu TÜRKSAT 6A cù a cumpagnia Space X hè statu firmatu è entra in vigore in lugliu 2021. A coordinazione cuntrattuale hè realizata da TÜRKSAT, chì hè sottu à a rispunsabilità di u nostru ministeru. "Secunnu u calendariu attuale, pensemu di lancià in u spaziu u 16 di ghjugnu 2024", disse.

📩 17/09/2023 11:18