
📩 27/09/2023 13:22
U Festival Universale di Scienze Fiction è Fantasy Film, induve a scienza è l'imaginazione illimitata si riuniscenu, hè stata tenuta per a seconda volta trà 26-29 di settembre di questu annu, cù i cuntributi di a Direzzione Generale di Cinema di u Ministeru di Cultura è Turismu di a Republica di Turchia è l'urganizazione di l'Associazione Internaziunale di Creatori di Scienze è Artu, in AKM Yeşilçam Cinema. S'hè scontru cù i cinéfili à .
E proiezioni speciali di "The Green Knight" è "Only Lovers Left Alive" di u direttore Jim Jarmusch sò state realizate. In più di proiezioni speciali, "Final Cut" di Michel Hazanavicius, "Last Sentinel" di Tanel Toom è filmi "Rescue Earth" di Hui Yu, chì eranu in a "Competizione Internaziunale" di u festival, scontru cù l'audienza di u festival.
U festival hè in AKM Yeşilçam Cinema finu à u 29 di settembre!
U secondu ghjornu di u festivale, "Leyla Again" di Barış Hancıoğulları, "Smile" di Sezgin Cengiz, "In the Shadows" di Erdem Tepegöz è "Kelebekler" di Tolga Karaçelik, chì eranu in a "Competizione Naziunale", è ancu " Cumpetizione Internaziunale" Kristina Buozyte, chì hè apparsu in u filmu "Vesper" direttu da Bruno Samper, scontra cù i cinéma. Dopu à a pruiezione di i filmi "Yeniden Leyla" è "Smile" in a Competizione Naziunale, l'entrevista serà realizatu cù a participazione di l'equipaggiu di film.
U 28 di settembre, u prugramma di u festival hà iniziatu cù una proiezione speciale di u filmu di u direttore Serpil Altın "Managing the Future", "Fairy: The Girl Without a Mouth" di Can Evrenol, chì era in u "Concursu Naziunale", "Iguana Tokyo" di Kaan Müjdeci. , "Cemil Show" di Barış Sayhan è Çağrı Cem BayraklıI filmi Fast Feet on the Olympic Road seranu proiettati. Dopu à a pruiezione di i filmi Fairy: The Girl Without a Mouth è "Cemil Show", l'entrevista serà realizatu cù a participazione di l'equipaggiu di film.
L'ultimu ghjornu di u festivale, i filmi "Sight Extended" di Daniel Lazo è Eran May-Raz è "Archive" di Gavin Rothery scuntrà i cinéfili.