
📩 23/09/2023 12:13
U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù u presidente di a Cummissione di Difesa Naziunale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM) AK Party Kayseri Deputy Hulusi Akar, hà assistitu à u 2u Festival Apple è Turismu urganizatu da a Municipalità di Yahyalı è scontru cù i citadini.
Parlendu u primu ghjornu di u 2u Festival di Cultura è Turismu di Elma urganizatu da a Municipalità di Yahyalı, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì l'unità è a sulidarità in Kayseri hè assai forte è chì sta unità hè sempre manu in manu, è hà vulutu chì u festival sia benefica.
Parlendu di e bellezze uniche di Yahyalı, u sindaco Büyükkılıç hà dettu:
"Yahyali, sì maravigghiusu. Siete l'assicuranza murale di u nostru Kayseri. Ti amemu assai. Quandu venemu quì, i nostri cori sò alleviati. Quandu venemu quì, i nostri prublemi quasi spariscenu. Cume salutu tutti quelli chì si sò riuniti à l'occasione di a Festa di a Mela, vecu chì a festa hè stata strumentale à a nostra unità, sulidarità è fratellanza. Abbracciu ognunu di voi. Vogliu ringrazià soprattuttu u mo stimatu presidente, Fratellu Esat, chì travaglia in armunia cù noi è batte per u so paese. Mentre li dà forza, cooperemu ancu è dimustramu sulidarità per fà tuttu ciò chì hè necessariu per u nostru Yahyal unendu e mani. Ringraziemu à Diu per avè riunitu cù i nostri preziosi ministri, parlamentari è amichi pulitichi in questa cunniscenza. Cuntinuemu u nostru travagliu inseme sottu a bandiera turca crescente è stella, cun una cunniscenza di lealtà à a nostra patria è a nazione. "U nostru Kayseri unisce a manu cù i so 16 distretti è tutte e so bellezze".
Dichjarà chì, cum'è a municipalità metropolitana, tutti sò cunuscenti di u sustegnu materiale è morale di Yahyalı à Kayseri mentre travaglia in a cità, u sindaco Büyükkılıç hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"In u passatu, quandu avemu parlatu di Yahyalı, avemu pensatu à mele è tappeti. Avà, grazie à Diu, u nostru presidente Esat hà spiegatu tuttu. Una bona destinazione turistica. Hè una zona turistica cumpleta. In più di questi, u più impurtante, simu in un corridore energeticu, regione energetica. Di sicuru, a so cuntribuzione à u nostru paese è à a nostra cità ùn pò esse ignorata. Vi abbracciu è vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente è a so squadra per un festival cusì significativu chì cuntribuisce veramente à a nostra unità ".
U deputatu di u Partitu AK Hulusi Akar hà dettu: "Caru populu di Yahyalı, famosu per a so ricchezza è bellezza è per a prutezzione di i nostri valori naziunali è spirituali, avemu veramente ottinutu assai cose cù u vostru amore, fiducia è preghiere. Mentre cuntinuemu, ùn ci hè nisuna difficultà chì ùn pudemu micca superà. Cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione per una Türkiye forte è grande. "Inseme, avemu fattu tuttu ciò chì ci vole à fà per u sviluppu è a crescita di u nostru paese è cuntinuemu à fà cusì". disse.
Parlendu u primu ghjornu di u 2u Festival di Cultura è Turismu di Elma urganizatu da a Municipalità di Yahyalı, u guvernatore di u distrettu di Yahyalı Mehmet Kaya hà parlatu di i valori di Kayseri in quantu à u turismu è hà dettu: "Oghje, Yahyalı hè unu di i distretti distinti di l'Anatolia. cù a so accumulazione culturale millenaria è a so memoria. "Yahyalı hè un tesoru cù e so bellezze geografiche, risorse sotterranee, energia, valori storici è culturali, destinazioni turistiche, è a produzzione annuale d'oghje di 100 mila tunnellate di mele". disse.
U sindaco Büyükkılıç hà ancu spartutu infurmazioni nantu à a maratona internaziunale chì si terrà dumenica è hà invitatu i citadini di Yahya à a corsa.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Memduh Büyükkılıç, hà datu u premiu à u pruduttore Aysel Korucu, chì hè vinutu primu in u cuncorsu di mele tenutu in u scopu di l'avvenimentu. U sindaco Büyükkılıç hà presentatu una altra munita d'oru à Aysel Korucu. U deputatu di Kayseri di u Partitu AK Ayşe Böhürler hà presentatu l'oru à Korucu. Böhürler hà dettu: "Sò assai cuntentu chì u pruduttu pruduttu da un produtore femminile, un agricultore, hè statu sceltu cum'è u megliu mela. "Felicitu tutte e donne da quì". disse.
U megliu cumpetizione di mela, attività per i zitelli è spettaculi sò stati in u festival.
À u 2u Festival Apple è Turismu urganizatu da a Municipalità di Yahyalı, u famosu artista Elif Buse Doğan hà pigliatu u palcuscenicu dopu à i discorsi è a cerimonia di premiazione. L'artista pupulare cantava canti pupulari à i citadini chì mpidenu a piazza.