
L'Istitutu Naziunale di Geofisica di u Maroccu hà annunziatu chì ci era un terremotu di magnitudine 7 in u paese. L'istitutu hà dichjaratu chì l'epicentre di u terrimotu, chì hè accadutu à una prufundità di 8 chilometri, era a regione El-Huz di Marrakech in u nordu di u paese.
In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Affari Interni di Maroccu, hè statu infurmatu chì 632 persone sò morti è 329 persone sò stati feriti, sicondu i primi risultati, in u terrimotu sentitu in parechje cità di u paese.
"U più grande terramotu in a storia di u paese in u seculu passatu"
L'Istitutu Naziunale di Geofisica di u Maroccu hà annunziatu chì u terrimotu di magnitudine 7 chì hè accadutu in Marrakech hè u più grande terrimotu in a storia di u paese in u seculu passatu.
Hè statu infurmatu chì Marrakech, Azilal, Agadir, Varzazat è Chichaoua eranu trà e cità induve a morte hè accaduta.
In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì l'istituzioni lucali, e forze di pulizza è e squadre di difesa civile anu mobilizatu tutte e so risorse per detectà i danni causati da u terrimotu è furnisce l'aiutu necessariu à quelli chì anu bisognu, è i citadini sò stati chjamati à stà calmu è micca in panicu. .
E squadre di salvezza in Maroccu cercanu di salvà quelli chì sò lasciati in e macerie di l'edificazioni colapsate. Intantu, s'hè amparatu chì e squadre anu avutu difficultà à ghjunghje à e zoni di u terrimotu per via di danni è chjusi di e strade dopu à u terrimotu.
📩 09/09/2023 10:08