
U famosu presentatore Kenan Işık s'hè ammalatu in a palestra in cui si n'andò 9 anni fà, hà persu u so equilibriu è si chjappà a testa. U so megliu amicu hà annunziatu l'ultime cundizione di Işık, chì da tandu hà luttatu per sopravvive in coma.
L'attore turcu, presentatore, ex ghjurnalistu è anzianu presentatore principale di notizie Kenan Işık hè cascatu malatu in a palestra in cui si n'andò 9 anni fà, hà persu l'equilibriu è hà sbattutu a testa in u risultatu. Işık, chì hè statu purtatu à l'uspidale, hà sopravvissutu à una cirurgia di quattru ore è a so vita era fora di periculu, ma hè cascatu in coma è era inconsciente.
L'ultima cundizione di l'artista, chì u trattamentu hè stata per 9 anni, era abbastanza curiosa. Ancu s'è e nutizie occasionali è i posti nantu à a morte di Kenan Işık, chì apparsu annantu à a so morte, anu rivoltatu a so famiglia, una trista nutizia hè ghjunta da i so parenti.
Cundizione Stabile
Una nova dichjarazione hè vinuta da a famiglia è l'amichi di Kenan Işık, chì vive inconsciente. Hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca cambiamentu in a cundizione fisica di l'artista.
L'amicu di Işık, Ozan Zeybek, hà dettu in a so dichjarazione: "Hè assai curatu. Hè cusì chì cunnosce Kenan Işık. Si rasa a barba ogni ghjornu è piglia supplementi nutrizionali. In i pazienti hospitalizati, i feriti spessu appariscenu è a perdita di pisu si trova. Ma Kenan Işık hè cum'è l'avemu lasciatu. Hè assai ben curatu. Cume si ricorda. "Hè assai curatu da a so famiglia", disse.
Beril Işık hà dettu ancu: "Ùn ci hè statu un cambiamentu significativu in a situazione di Kenan da tandu".
📩 11/09/2023 14:48