L'iniziu di l'Alzheimer hè cunfusu cù a depressione

L'iniziu di l'Alzheimer hè cunfusu cù a depressione
L'iniziu di l'Alzheimer hè cunfusu cù a depressione

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Neurology Specialist Prof. Dr. A. Oğuz Tanrıdağ hà datu infurmazioni nantu à e sferenze è similitudini di a malatia d'Alzheimer è altre malatie neurologiche. Tanrıdağ hà dichjaratu chì l'infurmazioni nantu à e differenze è similitudini trà a malatia d'Alzheimer è altre malatie neurologiche custituiscenu u cuntenutu di un libru cumpletu è hà dettu: "In più, per tali informazioni, ùn hè micca abbastanza per esse solu un neurologu, ma ancu psichiatria, interna. sapè fà è genetica ". disse.

Prof. Dr. Tanrıdağ hà dettu: "In corta, a diferenza più impurtante di a malatia di Alzheimer da altre malatie neurologiche; Ùn affetta micca e relazioni di u cervellu cù u corpu, ma affetta e funzioni mentali di u cervellu, in particulare a memoria, è ancu causanu disordini in u cumpurtamentu è l'abitudini di vita di ogni ghjornu. Questu hè chì a malatia afecta e regioni di u cervellu ligati à e funzioni mentali. "U più impurtante di questi hè chì a malatia principia in l'hippocampus, situatu in i lobi temporali, chì hè in relazione cù a memoria recente, è avanza per via di cunnessione". disse.

"L'aspettu è l'esame neurologicu di i malati di Alzheimer sò diffirenti".

Dichjarà chì queste caratteristiche facenu l'aspettu è l'esame neurologicu di un paziente di Alzheimer sfarente da a malatia di Parkinson, MS, ALS, ictus, epilessia, malatie muscolari è nervose, Tanrıdağ hà dettu: "U prublema più impurtante chì cuncerna i neurologi è i psichiatri solu in termini di A pussibilità di Alzheimer hè chì l'esame neurologicu di solitu hè normale in sta malatia. Sta situazione pruvuca a cunfusione diagnostica in a pratica è i risultati in i pazienti in u stadiu iniziale è mediu chì sò sbagliati per normali o depressi. Dunque, un esame neurologicu normale ùn esclude micca u paci da a pussibilità di Alzheimer è richiede esami supplementari. hà fattu a dichjarazione.

"Esami di cuntrollu di u cervellu deve esse realizatu per u diagnosticu di l'Alzheimer"

U prufessore hà spiegatu ancu e teste supplementari per esse realizatu quandu ci hè una pussibilità di Alzheimer. Dr. Tanrıdağ hà dettu u seguente:

"Questi esami sò l'imaghjini di u cervellu, EEG computerizati è testi neuropsiculogichi. Per quessa, u diagnosticu di l'Alzheimer ùn pò esse fatta solu per un esame neurologicu, hè bisognu di esami di cuntrollu di u cervellu. In più di tutti questi, i risultati anormali in l'esame neurologicu ùn escludenu micca u diagnosticu di Alzheimer. Perchè a malatia di Alzheimer pò esse vistu cù altre malatie neurologiche. Per esempiu, i colpi, i traumatismi di a testa, l'anesthesia generale è l'infizzioni in a vechja aumentanu a freccia di l'Alzheimer.