A Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara İzmir serà messu in serviziu in 2027

A linea di trenu d'alta velocità Ankara Izmir serà messa in serviziu
A linea di trenu d'alta velocità Ankara Izmir serà messa in serviziu

U Ministru di i Trasporti è l'Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà annunziatu a data quandu a linea di treni à alta velocità, chì riducerà a distanza trà Ankara è İzmir à 3.5 ore, serà messa in serviziu. Uraloğlu hà dettu: "Cumpleremu u prughjettu in 2027 è mette in serviziu".

A custruzzione di a linea di treni d'alta velocità Ankara-İzmir cuntinueghja à piena velocità. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà esaminatu i tunnelli nantu à a strada di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, chì hè in costruzione, è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

A prima tappa di u Ministru Uraloğlu era Afyonkarahisar. Uraloğlu hà esaminatu u Tunnel Bayat-2, chì hè in custruzzione annantu à l'Ankara-İzmir YHT in u distrittu di Bayat, è dopu a divisione di e plataforme di produzzione è infrastruttura in u distrittu di Sinanpaşa. U Ministru Uraloğlu, chì hà esaminatu tutte e rotte una per una, hà seguitu i travaglii di u Tunnel T23 di u Prughjettu Eşme Salihli in Uşak è passò à Manisa. Hà ricivutu infurmazioni nantu à i travaglii di YHT à Alaşehir Construction Site.

PIÙ DI 7 MILIONI DI PERSONE SCONNU A COMFORT OF SPEED TRAIN

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì cù a fine di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir in 2027, a distanza da 824 km cù a cunnessione ferroviaria esistente diminuirà à 624 km. Uraloğlu hà dettu: "U tempu di viaghju trà Ankara è İzmir, chì hè di 14 ore, serà ridutta à 3 ore è 30 minuti. Cù 9 stazioni, più di 7 milioni di persone chì vivenu in e pruvince di Afyonkarahisar, Uşak, Manisa è İzmir si scontranu direttamente cù u cunfortu di i treni à alta velocità. Cunsiderendu l'interazzione cù e pruvince circundanti cum'è Kütahya, a pupulazione chì beneficia di u serviziu YHT aumenterà ancu di più. Aumenterà u voluminu di u cummerciu in a regione purtendu İzmir, a terza cità più grande di u nostru paese cù a so industria, u putenziale turisticu è u portu, è e pruvince di Manisa, Uşak è Afyonkarahisar nantu à a strada più vicinu à Ankara.

Uraloğlu, cù u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - İzmir, "In novu, u tempu di viaghju trà Ankara è Afyonkarahisar diminuirà à 1 ora 40 minuti, u tempu di viaghju trà Ankara è Uşak diminuirà da 6 ore 50 minuti à 2. ore 10 minuti, è trà Ankara è Manisa da 11 ore 45 minuti à 2 ore 50 minuti ". disse.

U Ministru Uraloğlu hà nutatu chì u viaghju in ferrovia, chì ùn era micca preferitu da i citadini dapoi parechji anni, hè statu trasfurmatu in u primu indirizzu di viaghju veloce è còmode.

Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Izmir

Custruiremu 67 VIADUCT E 66 PONTE

U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Quandu u nostru prughjettu hè finitu, a lunghezza di a linea trà Ankara è İzmir serà ridutta à 624 chilometri. Prevemu chì purteremu circa 13,3 milioni di passageri è 90 milioni di tunnellate di carica annu. In u scopu di u prugettu, custruiremu 40,7 tunnel cù una lunghezza di 49 chilometri, è 21,2 viadutti cù una lunghezza di 67 chilometri, è 66 ponti. Cù u cumpletu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, avemu u scopu di risparmià circa 8 miliardi di lire annu da elementi cum'è u tempu, l'energia è i costi di mantenimentu cumparatu cù 1,1 servizii di treni mutuali ogni ghjornu in a prima tappa.