Reazione à l'aumentu di u Bigliettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas

Reazione à l'aumentu di u Bigliettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas
Reazione à l'aumentu di u Bigliettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas

U presidente provinciale di İYİ Sivas, Volkan Karasu, hà reagitu à l'aumentu di u bigliettu di trenu à alta velocità Ankara-Sivas. Karasu hà cummentatu: "Era veru, hè diventatu un sognu".

L'aumentu recenti di i prezzi di i biglietti di treni d'alta velocità fatti da TCDD Taşımacılık, chì hà affettatu assai a ghjente di Sivas, hà causatu reazzione da diversi segmenti di a sucità. A tarifa di viaghju in trenu d'alta velocità Ankara-Sivas, chì hè stata determinata cum'è 312 TL in lugliu, hè aumentata à 475 TL secondu l'ultimu aumentu.

Questa crescita hà ricevutu una reazione dura da u presidente provinciale di İYİ Party Sivas, Volkan Karasu.

Karasu hà dettu: "U guvernu, chì aumenta i prezzi di u carburante ogni ghjornu, hà avà pigliatu i biglietti di treni à alta velocità. I nostri citadini ùn ponu micca andà in i so veiculi privati ​​in ogni modu, è avà avemu vistu u trenu assai. Questu significa chì ùn lasciaremu più a casa cù stu guvernu. Andà fora di a cità per visità i nostri pazienti o parenti hè diventatu avà un sognu. "Pensu chì l'AKP deve aduttà u slogan" Era Reale, hè diventatu un sognu "inveci di u slogan" Era un sognu, hè diventatu una realità ". disse.

Karasu hà enfatizatu chì u guvernu restava insensibile à i prublemi ecunomichi di i citadini è hà dettu: "In un periodu cusì criticu, pensu chì duvemu esse più attenti è sensibili per ùn affruntà un altru colpu à u bilanciu di i citadini chì hè digià diminuitu. ." disse.

U presidente provinciale di İYİ Party Sivas hà dettu chì tali aumenti aumentanu e difficultà ecunomiche di i citadini è hà dichjaratu ch'ellu aspetta un approcciu ghjustu è attentu da u guvernu.