
📩 27/09/2023 10:36
Camelot Maritime, chì hè à l'agenda cù u so travagliu in u turismu di crociera, hà chjusu l'ultimu cortina di l'estiu cù l'avvenimentu "Addiu à l'estiu" l'ultima settimana di settembre. Ellu hà dichjaratu chì stimanu chì supereremu 2023 milione di passageri à a fine di u 1. Doyens di l'industria marittima, nomi principali di a stampa, influenzatori, scrittori famosi di gastronomia è nomi rispettati di u mondu di l'affari si sò riuniti à l'avvenimentu "Addio à l'estiu", assistitu da parechji nomi impurtanti.
Parlendu à l'avvenimentu Farewell to Summer, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Camelot Maritime, u Capitanu Emrah Yılmaz Çavuşoğlu, hà dettu chì Camelot Maritime hè a prima cumpagnia à operare una nave da crociera straniera in Turchia. Dichjarà chì sò assai felici di esse ricordati cù i primi cum'è cumpagnia, Çavuşoğlu hà dettu: "Quandu ghjunghjemu à a fine di settembre, vulemu chjude l'ultimu cortina di l'estiu cù i nostri amichi urganizendu l'avvenimentu "Addio à l'estiu" ospitatu da Camelot Maritime. Dapoi u nostru stabilimentu in u 2008, ci sforzemu di aghjunghje un valore aghjuntu à a nostra industria marittima. "Da avà, i nostri investimenti in u campu marittimu cuntinueghjanu", disse.
DEVE USARE I NOSTRI VANTAGGI CORRECTAMENTE
Sottulineendu chì a Turchia, unu di i paesi più impurtanti in u Bacinu Mediterraniu, hè una destinazione assai impurtante in quantu à u turismu di crociera, Çavuşoğlu hà dettu: "Semu un paese circundatu di mari da trè lati. Avemu baie vergini, belli laghi, fiumi è fiumi. Tutti questi creanu un vantaghju per u turismu marittimu. Avemu da aduprà sti vantaghji currettamente. Cù l'investimenti, hà dettu: "Avemu da esse una nazione marittima, un paese marittimu", cum'è u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà spessu sottolineatu.
AMEMU UN OBJECTU DI 1 MILLIONI DI TURISTI À A FINI DI L'ANNU, PUDEMU BATTE UN RECORD !
Cuntinuendu u so discorsu, Çavuşoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti: "Avemu vistu un aumentu significativu di u numeru di navi da cruciera è di passageri chì attraccanu in i porti di Turchia in 2023. Dati ufficiali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture; Mostra chì u numeru di navi di cruciera è di passageri chì arrivanu in i nostri porti hà battutu un record cumparatu cù l'annu passatu. Cunsiderendu l'annu 2023; U numaru di passageri di crociera, chì era 88 mila 566 in April, hà aumentatu à 176 mila 840 in maghju, 183 mila 407 in ghjugnu è 209 mila 33 in lugliu. Mentri 341 mila 556 passageri di crociera sò ghjunti in u nostru paese in u periodu di maghju-ghjugnu-lugliu di l'annu passatu, quist'annu stu numeru hè cresciutu di 66,7% è hà righjuntu 569 mila 280 in u stessu periodu. Se l'aumentu cuntinueghja cusì, aspittemu di più di 1 milione di passageri à a fine di l'annu. "Questa figura hè un record quandu avemu cunsideratu a storia di a nostra repubblica".