L'impianto di sci di Demirtaş Grass hè diventatu u Novu Centru di Attrazione di Bursa

L'impianto di sci di Demirtaş Grass hè diventatu u Novu Centru di Attrazione di Bursa
L'impianto di sci di Demirtaş Grass hè diventatu u Novu Centru di Attrazione di Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà implementatu prughjetti à grande scala per restaurà l'identità verde di Bursa, l'unica cità in Turchia cunnisciuta per u verde, hà finitu a custruzzione di Demirtaş Grass Skiing Facilities, chì hà ospitatu u Campionatu Mondiale di Grass Skiing 30 anni fà. ma hè statu inattivu per l'ultimi anni 15. Turnò a zona induve si trova in un centru di attrazione di novu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu prughjetti à grande scala cum'è Bursa National Garden, Vakıf Bera City Park è Gökdere National Garden à a cità per lascià Bursa in un statu più sanu per e generazioni future, hà purtatu un novu centru di attrazione à u distrittu di Osmangazi. . U scopu di portà 3 milioni di metri quadrati di novu spaziu verde à a cità à a fine di u terminu, a Municipalità Metropolitana hà riintroduitu l'Installazioni di Grass Ski, chì sò state custruite da DSI in l'area induve si trova a Diga Demirtaş, quandu Erdem Saker. , unu di l'antichi merri, era u 1987u Manager Regionale di DSI in u 1, à u serviziu di u populu di Bursa cù un cuncettu diversu. A zona di Demirtaş, chì hà ospitatu u Campionatu Mondiale di Sci d'erba in u 1991, ma hè stata abbandunata à u so destinu in l'ultimi anni per via di a negligenza è di cave aperte in l'area circundante, hè stata riportata in a cità cum'è una zona di recreazione privilegiata per via di u intensu travagliu di a Municipalità Metropolitana. In u scopu di u prugettu, una caffetteria, un buffet, parchi di ghjoculi per i zitelli, spazii di picnic, spazii di posti è di riposu, parcheghju, toilette, camini per caminari è un edifiziu di sicurità sò stati aghjuntu à l'area di 35 mila 200 metri quadrati attribuita da a Direzzione Regionale di Silvicultura. Dui piste di tubing custruite in l'area di recreazione, 150 è 400 metri di lunghezza, nantu à una superficia plastica dura apposta, furnisceranu à i citadini l'eccitazione di u ski artificiale, è aghjunghjenu più valore à a regione. Per furnisce un accessu più còmode à a regione, una nova strada di 2 chilometri hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana.

"Fà una cuntribuzione positiva à Demirtaş"

L'Area Recreation Demirtaş, chì aghjunghje valore à a cità, hè stata aperta cù una cerimonia entusiasta à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, i membri di u cunsigliu, i capi è i citadini. Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì ogni cità hà un titulu è un sughjettu, ma ogni titulu è sughjettu si adatta à Bursa. U sindaco Alinur Aktaş hà dichjaratu chì u titulu di "Green Bursa" si adatta à Bursa, a cità ottomana, l'industria, a cultura è a cità turistica, è hà dettu chì a cità hè cresciuta rapidamente è hormonalmente in l'ultimi anni. U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì, cum'è l'amministrazione, stanu cercandu di eliminà e negatività, di trasfurmà è di aumentà a vegetazione, è chì a municipalità metropolitana di Bursa hà realizatu travaglii impurtanti riguardanti i spazii verdi in questu periodu, attraversu Tarım Peyzaj AŞ. U sindaco Aktaş hà dettu: "Eseguimu avvenimenti, studii è restaurazioni nantu à ogni prublema chì cuncerna a cità. Ci sò lochi chì sò stati custruiti in u passatu, ma anu persu a so funzione oghje è sò stati inattivi per 15-20 anni. Fà qualcosa hè solu un aspettu di u travagliu. U puntu hè di mantene in vita è di mantene. L'Area Recreation Demirtaş hà ancu ospitatu u Campionatu Mondiale di Sci d'erba 30 anni fà. Ma era statu inattivu per 15 anni. Vogliu ringrazià assai u nostru presidente Erdem Saker. Questa zona ci hè stata sopratuttu spiegata durante e nostre visite à Demirtaş. Questa era una zona chì avia una memoria è puderia purtà qualcosa à Bursa 365 ghjorni à l'annu. "Spergu, sta zona cuntribuisce positivamente à Demirtaş", disse.

"Demirtaş hè un locu speciale"

Spieghendu chì una bella zona hè stata creata in una zona di 35 mila 200 metri quadrati cù spazii di picnic, spazii di seduta è di riposu, parcheghju, camini per caminari è altre dependance, u sindaco Aktaş hà dettu: "Siccomu avemu pigliatu stu locu da DSI. , hè statu dumandatu chì a zona sia sviluppata in u so statu naturali. In u futuru, u serviziu serà furnitu da Burfaş è da u so operatore. L'area servirà a regione bellissima cù i so spazii di recreazione, l'installazione di campi di erba è i ristaurazioni. Duvemu tutti prutege tali spazii inseme. Avemu a cura di a sicurità, a pulizia è u mantenimentu di a zona, ma i nostri citadini chì anu da aduprà stu locu duveranu ancu cura di ellu cum'è s'ellu fussi a so propria prupietà. Ùn ci hè micca un locu in i 1060 quartieri di Bursa chì ùn avemu micca toccu. Ma Demirtaş hè un locu speciale. A pupulazione di a regione hà righjuntu 100 mila. Hè ancu apertu à u sviluppu. Avemu assai travagliu da fà. Tratteremu tuttu in un prugramma è rapidamente. I citadini ponu ancu aduprà i sci di erba artificiale in l'Area Recreation Demirtaş gratuitamente per dui ghjorni. "Vogliu a nostra facilità bona furtuna", disse.

Pioggia d'investimentu per Demirtaş

U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì a strada di cunnessione à a Ring Road hè stata discussa per anni è chì l'espropriazione hè stata realizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa, ancu s'ellu ùn era micca a so rispunsabilità, è chì i veiculi di tonnellate pesanti seranu avà direttamente cunnessi à a Ring Road senza. carichi a cità, Demirtaş è u latu Terminal. Dichjarà chì i residenti di Demirtaş ponu ancu aduprà a Ring Road direttamente utilizendu sta strada, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì i travaglii seranu finiti in pocu tempu. Affrontendu u prublema di u canale apertu in Demirtaş, u sindaco Aktaş hà annunziatu chì anu furnitu supportu materiale è chì cuminciaranu à i travagli di asfaltamentu a settimana prossima. Dichjarà chì anu finitu i miglioramenti di u flussu è i travaglii di infrastruttura, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u travagliu cuntinueghja à l'Impianti Sportivi Demirtaş è à l'area di picnic Kırantepe.

Facendu u so discorsu in nome di i capi di quartiere di Demirtaş, u capu di quartiere di Sakarya, Mümin Dündar, hà ricurdatu chì l'area di recreazione era stata inattiva per 15 anni è ringraziò u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per avè riportatu l'area in Demirtaş.

Dopu à i discorsi, l'Area Recreation Demirtaş hè stata aperta cun un tagliu di nastri da u sindaco Alinur Aktaş è i membri di u protocolu. Visita di a zona è riunione cù i citadini sohbet U sindaco Aktaş hà allora cambiatu à u sci di erba artificiale è l'hà sperimentatu.