
📩 23/09/2023 11:16
dnata hè diventatu u primu fornitore di servizii aerei cumminati à riceve a certificazione di gestione ambientale da l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA), in ricunniscenza di u so forte impegnu à a sustenibilità in a so diversa cartera di operazioni in l'Emirati Arabi Uniti.
L'IATA Environmental Assessment (IEnvA) hè un prugramma di certificazione sviluppatu per valutà in modu indipendenti l'impegnu di i stakeholder di l'aviazione cum'è compagnie aeree, aeroporti, cumpagnie di trasportu di carichi o trasporti è strutture di gestione per migliurà continuamente a so prestazione ambientale è a sustenibilità.
A valutazione cumpleta di l'IATA includeva 74 moduli obligatorii è trè opzionali è hà valutatu rigurosamente e pratiche è i sforzi di sustenibilità di dnata in e so vaste operazioni in EAU. In più di a sede di a cumpagnia, a manutenzione in terra è a carica, a marca di l'aeroportu di dnata marhaba è a joint venture di ristorazione in volu Alpha Flight Services (Alpha) anu ancu ricevutu a certificazione IEnvA in u scopu di u modulu di alloghju. Cumpagnia DUBZ, chì si tratta di tecnulugia di bagaglii è logistica per dnata, hà ancu ricevutu u certificatu. Stu risultatu rimarchevule dimostra l'impegnu di dnata à mantene i più altu standard di sustenibilità.
Steve Allen, CEO di dnata Group, hà dettu: "Semu estremamente orgogliosi di esse u primu fornitore di servizii aerei cumminati in l'Emirati Arabi Uniti per ottene u cumpletu di a certificazione IEnvA. Stu successu hè un testimoniu di l'impegnu di a nostra squadra à a sustenibilità è e pratiche cummerciale rispunsevuli in tutte e nostre operazioni. "Continueremu à investisce in persone, infrastrutture è equipaghji per maximizà l'efficienza ambientale mentre furnisce sempre u megliu serviziu di classe à i nostri clienti è passageri in l'UAE è fora."
Marie Owens Thomsen, Vicepresidente Senior di Sostenibilità di l'IATA, hà dettu: "Vogliu estende i mo più sinceri felicitazioni à dnata per avè ottenutu a certificazione IEnvA cumpleta in l'Emirati Arabi Uniti. Questu hè un successu rimarchevule chì riflette u so impegnu invariabile à a sustenibilità ambientale è e pratiche cummerciale rispunsevuli. "Aprezzu i sforzi di tutti i participanti è spergu chì dnata cuntinueghja à cumpiendu cù successu u so rolu in u viaghju di sustenibilità di a nostra industria".
dnata hà annunziatu recentemente chì hè in traccia di riduce a so impronta di carbone è i rifiuti di terra di 2024% da 20 cum'è parte di a so strategia di operazioni verdi di dui anni. A cumpagnia prima hà impegnatu $ 100 milioni per implementà tecnulugii verdi è iniziative in tutte e so imprese per ottene i so scopi strategichi. L'iniziativi chjave recenti di a cumpagnia includenu un investimentu significativu cuntinuu in infrastruttura, suluzioni di supportu di pavimenti verdi è migliuramentu di prucessu.
dnata hè u primu fornitore di servizii d'aviazione è di viaghju in u mondu. Fundata in u 1959, a cumpagnia furnisce servizii di manutenzione in terra di qualità è sicura, di carica, di viaghju, di ristorazione è di vendita in più di 30 paesi in sei cuntinenti. In l'annu fiscali 2022-23, i squadre di dnata di fronte à i clienti anu fattu un fatturatu di più di 710.000 aerei, trasportatu più di 2,7 milioni di tunnellate di carica, servitu 111,4 milioni di pasti è registratu un valore totale di transazzione di viaghju di $ 1,9 miliardi.