Da u Goal Kingdom à u Barista Kingdom

Da u Goal Kingdom à u Barista Kingdom
Da u Goal Kingdom à u Barista Kingdom

Feyyaz Uçar, una di e leggende di u football turcu, s'hè unitu à i trainees di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà furmatu baristi per u settore di u caffè, chì hè aumentatu in u mercatu recentemente. Espristendu ch'ellu era estremamente cuntentu di a furmazione chì hà ricevutu da a Fabbrica Vocational, Uçar hà dettu: "Ùn aghju mai vistu un travagliu chì presta attenzione à tali dettagli. Ogni minutu di ogni ghjornu, i nostri maestri anu pruvatu à insegnàci qualcosa di novu ".

Micca solu i ghjovani chì volenu avè una professione, ma ancu i candidati di l'imprenditore chì anu u scopu di apre u so propiu affari mostranu interessu in u cursu di barista di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Un tali nome graduatu da u cursu di a Fabbrica Vocational, chì forma i migliori baristi di l'industria, chì hà fattu à quelli chì l'anu vistu dì: "Hè passatu da esse un top scorer à un regnu barista". Feyyaz Uçar, di 59 anni, soprannominatu "Kibar Feyzo", una di e leggende di u football turcu, hè graduatu da u cursu di barista chì hà pigliatu in Seferihisar, è avà aspetta per apre u so caffè.

Ùn aghju mai vistu un travagliu cun tanta attenzione à i dettagli.

U leggendariu futbolista Feyyaz Uçar, chì hà dichjaratu ch'ellu hà campatu in Urla dapoi 10 anni è hè avà da Izmir, hà dettu: "A mo moglia apre un affari in Urla prestu. Per aiutà ellu, aghju avutu interessatu in questu affari cù u suggerimentu di a mo moglia. Ellu disse: "Avemu di sicuru u serviziu di caffè, pudete aiutà mi". U mutivu perchè aghju sceltu stu locu hè perchè dà un esempiu di travagliu cumpletu è bellu. I nostri maestri ci anu aiutatu assai in ogni modu. Ùn aghju mai vistu un travagliu chì presta tanta attenzione à i dettagli. Ogni minutu di ogni ghjornu, i nostri maestri anu pruvatu à insegnàci qualcosa di novu ".

Dà una chance à i mo avversari

Uçar hà dichjaratu chì, ancu s'ellu avia bevutu caffè prima, ùn era micca assai interessatu in questu, è disse: "Più s'ampara, più piacevule diventa. Facemu u caffè da avà. Ùn dicu micca esse u rè di u caffè. Dà una chance à i mo avversari. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di u nostru locu. Tunç Soyer È s'è tutti i nostri amichi quì venenu è rendenu onore, saremu ancu felici ".