Iyidere Logistics Port serà operativu in 2026

U Prughjettu Portu Logisticu di Iyidere per diventà Operativu in l'annu
U Prughjettu Portu Logisticu di Iyidere per diventà Operativu in l'annu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Abdulkadir Uraloğlu, hà dettu: "Iniziemu ancu i voli Rize-İzmir. "U primu volu serà fattu u 18 di settembre", disse. U Ministru Uraloğlu hà ancu annunziatu a data quandu u Prughjettu Portu Logisticu İyidere, chì cunnetta a Turchia à u mondu cum'è una basa logistica internaziunale, entrerà in opera è hà dettu: "Stu portu hà impurtanza strategica. "U metteremu in opera in 2026", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu una dichjarazione di stampa dopu a riunione di coordinazione provinciale di Rize è hà annunziatu chì i voli Rize-İzmir seranu lanciati. Uraloğlu hà dettu: "A prima volta si terrà u 18 di settembre. A partesi da uttrovi, i voli trà Rize è İzmir continuanu ogni sabbatu. Avemu pianificatu di aumentà questi voli à duie volte à settimana à partesi di nuvembre ".

In quantu à i prughjetti di infrastruttura è di trasportu in a regione, u Ministru Uraloğlu, dopu à enfatizà l'impurtanza di u prugettu Iyidere Logistics Port, hà annunziatu a data chì serà messu in opera cù u stadiu ghjuntu in u prugettu. A dichjarazione di u Ministru Uraloğlu nantu à questu tema hè a seguente:

"Stu portu hà impurtanza strategica cù a so situazione nantu à u Corridor Caucasu chì apre à a Regione Orientale di u Mari Neru, l'Europa è l'Asia Centrale. Serà u centru di trasferimentu di a catena di trasportu cumminatu chì risulterà da u trafficu potenziale trà i paesi caucasiani è i paesi di u Mediu Oriente. Cù un annu di 3 milioni di tunnellate di carichi generale, 8 milioni di tunnellate di carichi in massa, 100 mila TEU cuntenituri è una capacità Ro-Ro di 100 mila veiculi, serà u novu indirizzu per i navi di grande tunnaghju in u Bacinu di u Mari Neru. Hè un grande vantaghju chì hè una alternativa chì riduce l'importazione di 25 miliardi di dollari di i stati di u nordu di l'Iran cù i porti di Dubai da un mese à 15 ghjorni. Cù sta funzione, cuntribuisce assai à a parte di a regione è di u nostru paese in u cummerciu marittimu. Avemu fattu circa 27 per centu prugressu in tuttu u prugettu. Speremu, mettemu u nostru prughjettu in opera in 2026. Impiegheremu 600 persone à a prima tappa cù a so inaugurazione. Prevemu chì stu numeru di impieghi cresce cù u tempu. Pensu chì stu portu hè un sigillo nantu à u futuru di Rize.

AMU ARRIVU IN TURCHIA CU I NOSTRI INVESTIMENTI

U Ministru Uraloğlu hà dettu chì a quantità di investimenti fatti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia in l'ultimi 21 anni hè di circa 4 trilioni 173 miliardi di lire. Uraloğlu hà parlatu cusì in quantu à l'investimenti fatti:

"Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa da 6 chilometri à più di 100 chilometri. Avemu fattu a Turchia u 29u Operatore di Treni d'Alta Velocità di u mondu in Europa. Custruendu a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, avemu permessu à a Strada di a Seta di Ferru da Londra à Pechino per vene à a vita. Avemu aumentatu u numeru di 6 aeroporti à 8. Strade divise, autostrade, ponti, tunnel, ferrovie, aeroporti, innumerevoli opere. Inoltre, a so custruzzione ùn hà micca pigliatu decennii. Ricurdativi di a Strada Costiera di u Mari Neru chì viaghjate oghje ogni ghjornu. Avemu aspittatu anni per esse fattu. Avemu ancu rinunciatu a speranza. Sta strada era a parte più impurtante di u Prughjettu di Sviluppu di a Strada di l'Anello di u Mari Neru, longu 26 km, realizatu in u scopu di l'Organizazione di Cuuperazione Economica di u Mari Neru. Per quessa, a finitura di a strada di a costa di u Mari Neru era assai impurtante in Rize, cum'è in tutti i paesi orientali di u Mari Neru è a regione. I Guverni di u Partitu AK anu avutu a furtuna di compie sta strada di 57 chilometri da Samsun à Sarp. Lode sia a finitura di l'Autostrada di a Costa di u Mar Neru in u 1700, è tutti i mo fratelli di u Mar Neru si sò scurdati di e prove vissute nantu à e strade. Cù a Strada Costiera di u Mari Neru da Samsun à a Porta di a Frontera di Sarp, u muvimentu hè ghjuntu, hè ghjuntu l'abbundanza.

U MAR NEGRU DIVENTARÀ UNA BASE LOGISTICA

Enfatizendu chì Rize hè unu di i centri impurtanti di a Regione Orientale di u Mari Neru cù a so posizione in u Corridor di Caucasu chì si apre à l'Europa è l'Asia Centrale è a so situazione chì furnisce l'accessu à i mercati di i paesi di u bloccu orientali, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "L'urganisazione in rapida crescita è sviluppu. A Zona Industriale è i so travaglii di custruzzione cuntinueghjanu, cù a fine di u Portu Logisticu di Iyidere, diventerà una basa logistica impurtante in u Mari Neru. Per quessa, hè u nostru duvere di risponde à i bisogni di trasportu derivanti da u crescente potenziale di Rize è di stabilisce una infrastruttura avanzata di trasportu è di cumunicazione. In questu cuntestu, avemu spesu circa 21 miliardi di lire per l'investimenti di l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Rize in l'ultimi 75 anni. Finu à u 2003, ci era solu 16 chilomitri di strati divisi, avemu fattu 175 chilòmitri è ghjuntu à un totale di 191 chilomitri. Solu 2 chilometri di e so strade eranu cuparti cù BSK, avemu aumentatu à 365 chilometri. Avemu realizatu prughjetti assai impurtanti cum'è a Strada Costiera di u Mar Neru, u Tunnel Ovit è Strade di Cunnessione, İkizdere City Crossing, Hurmalık-1 è Hurmalık 2 Tunnels è u Tunnel Salarha, chì i nostri citadini in Rize anu sunniatu per 70 anni. Continuemu cù i boni ". disse.

FORNEMU 2 MILIONI DI PASSAGERI PER BENEFICI

Avemu apertu l'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè u primu aeroportu in u mondu custruitu nantu à u mare è u sicondu aeroportu in u nostru paese dopu l'Aeroportu Ordu-Giresun, in maghju di l'annu passatu. Ùn ci hè micca un aeroportu custruitu nantu à u mare cum'è questi dui aeroporti in Auropa è ci sò assai pochi esempi in u mondu. In fatti, u nostru aeroportu Rize-Artvin hè diventatu u 5u aeroportu in u mondu. In altri palori, 5 di i 2 aeroporti custruiti nantu à u mare in u mondu sò stati custruiti in u nostru paese. Soddisfa cumplettamente i bisogni di trasportu aereu di a regione cù a so pista di 3 mila metri di lunghezza è u terminal terminal capaci di serve 3 milioni di passageri annu. Dapoi a so apertura, l'Aeroportu Rize-Artvin hà avutu un totale di 4 257 voli nantu à e linee domestiche, di i quali 4 252 atterranu è 8 509 decollanu, è un totale di 59 voli, cumprese 62 voli è 121 partenze, in linee internaziunali. Ci era circa 8 mila 650 trafficu aereo in totale. U trafficu di passageri superava 1 milione 200 mila. À l'Aeroportu Rize-Artvin, ci hè un trafficu quotidianu di 6 voli da è da 4 aerei, 2 voli à l'aeroportu di Istanbul, 12 voli à Sabiha Gökçen è 24 voli à Ankara. "Avemu anticipatu chì 2 milioni di passageri prufittàranu di l'Aeroportu Rize-Artvin da u ghjornu chì hà apertu finu à a fine di l'annu", disse.

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì u prucessu di licitazione per a Strada Ardeşen-Ayder era digià iniziatu è chì a licitazione per a strada di 36.7 km serà finita in questu mese, è chì a pruduzzione principia u più prestu pussibule.

U Ministru Uraloğlu, spieghendu chì anu finitu a metà di fornitura di a Strada Iyidere-Ikizdere-Ovit, hà dettu: "Avemu finitu a sezione di 37 km trà Iyidere-Ikizdere. Includeremu a sezione di 19 km trà İkizdere è Ovit in u prugramma d'investimentu u più prestu pussibule ".

Uraloğlu hà ancu nutatu chì i travaglii di strada cumuna di 6 km nantu à a cunnessione Ayder-Tunca di a Strada Ardeşen-Ayder-Tunca cuntinueghjanu, è hà dettu: "Pianificaremu ancu u nostru travagliu nantu à a sezione restante di 12 km".