Türkan Şoray è Kadir İnanır seranu a "Faccia di u nostru Cinema" à Altın Koza

Türkan Şoray è Kadir İnanır seranu a "Faccia di u nostru Cinema" à Altın Koza
Türkan Şoray è Kadir İnanır seranu a "Faccia di u nostru Cinema" à Altın Koza

Quist'annu, à a festa, u premiu "Faccia di u nostru Cinema", spiciali per i 100 anni di a nostra Ripublica, serà datu à dui nomi legendari di u nostru sinemà ; Serà presentatu à Türkan Şoray è Kadir İnanır.

U 30th International Adana Golden Boll Film Festival, urganizatu da Adana Metropolitan Municipality è presidutu da u sindaco Zeydan Karalar cum'è u presidente onorariu, si prepara à dà un premiu assai speciale cù u premiu "Face of Our Cinema" in u 100 anniversariu di a nostra Republica. Premiu Speciale "Face of Cinema" à a grande notte di premiazione di Altın Koza; Vincitore di parechji premii naziunali è internaziunali in i nostri 100 anni di storia di a Republica; À Türkan Şoray, u Sultanu di u Cinema Turcu chì esiste dapoi 60 anni, è à Kadir İnanır, chì hè diventatu unu di i persone indimenticabili cù a so carriera cinematografica di 55 anni; serà presentatu.

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Festival Menderes Samancılar, i membri di u Cunsigliu di u Festival, Nebil Özgentürk, İsmail Timuçin, Gökhan Mutlay, Hüseyin Orhan è Mahmut Göğebakan; Hè statu decisu di dà un premiu speciale à dui maestri per i so cuntributi à u Cinema Turcu, in u 100 anniversariu di a Republica.

I premii à l'artisti chì anu vintu l'amore di u populu turcu, micca solu in u sinemà, ma ancu in i cori, seranu presentati à a "Cerimonia di u Gran Premiu" in a notte di chiusura di u festival, chì si terrà in settembre. 23.

U festivale rende tributu à a nostra Republica è u Cinema Turcu cù un premiu assai spiciale in u 100 anniversariu di a nostra Republica; Türkan Şoray, chì hà scrittu u so nome in u Guinness Book of Records per 220 filmi, hà ricevutu u premiu "Best Actress" à u 1973th Adana Altın Koza Film Festival cù u filmu Mahpus, in quale hà ghjucatu in u 5.

Kadir İnanır, unu di l'attori indimenticabili di u Cinema Turcu, hà ricevutu u premiu "Best Actor" à u 1973th Adana Golden Boll Film Festival per a prima volta in u 5 cù u filmu Utanç, è hà ricevutu u Premiu d'Onore Lifetime à u 2011th International Adana Film. Festival in 18. era accadutu.