Cosa aspetta in a fase di gruppi di l'UEFA Europa League: temi principali

I fratelli seranu da diverse parti in a campagna europea di "Liverpool", cù i campioni di u 1981 "Ajax" affruntendu un compitu difficiule in u gruppu B. U sorteggio per a fase di gruppi di l'UEFA Europa League di a stagione 2023/24 hà pruduttu una quantità di partite interessanti, cumprese u scontru trà i fratelli in u Gruppu E è l'eccitante Gruppu B.

In questu articulu, metteremu in risaltu parechji punti chjave offerti da a cumpagnia prima di l'iniziu di e competizioni. Si deve esse nutatu chì parechji bettors sò digià scommesse nantu à i partiti in a prima volta di l'Europa League. In più di scumesse nantu à l'avvenimenti sportivi nantu à u situ web di a cumpagnia Pin-Up Casinò Ci hè ancu l'uppurtunità di ghjucà u ghjocu.

Allora, i temi principali è più interessanti di a fase di gruppu.

I fratelli di u gruppu E si scontranu

I tricampioni "Liverpool" sò cunfidenti di avanzà à i play-off dopu à u sorte, induve sò in u stessu gruppu cù "LASK", "Toulouse" è "Union", i quarti di finalisti di a stagione 2022/23. . I Reds scontranu u club francese una volta è vincenu cun un puntu di 2007: 08 in dui partiti in u terzu turnu di qualificazione di a UEFA Champions League in a stagione 5/0. Ma ci ponu esse emozioni miste in casa quandu McAllister face u fratellu di u midfielder "Reds" Alexis, Kevin, un difensore "Union".

In a so prima stagione in "Anfield", Jürgen Klopp hà purtatu "Liverpool" à a finale di l'Europa League, battendu memorablemente Dortmund in i quarti di finale, ma hà persu à "Sevilla" in Basilea. I "Rossi", chì sò stati finalisti di a Champions League trè volte in l'ultime sei stagioni, volenu aghjunghje un quartu trofeu di a Copa UEFA / Europa League à a so cullezzione dopu a so vittorie in 1973, 1976 è 2001.

I "gabbiani" cercanu di alzà

In u gruppu B, u campionu 1992 di a Cuppa UEFA "Ajax" face a triple finalista "Marseille", l'AEK d'Atene è u novu "Brighton". I primi dui squadre si sò riuniti parechje volte in a fase di play-off di i tornei UEFA. In a stagione 1971/72, hà ottenutu a vittoria di "Ajax" in a seconda volta di a Copa di i Campioni di l'UEFA è hà vintu stu premiu, è in a stagione 1987/88, hà ottenutu a vittoria in i quarti di finale di a Cup Winners. tazza. "Marseille" hà vintu una partita mozzafiato in i tempi supplementari in a fase di play-off di l'UEFA Europa League di a stagione 2008/09.

Nisuna parte ùn hè particularmente teme contr'à i campioni greci AEK è "Brighton" guidati da u coach talianu Roberto De Zerbi. Dopu à una campagna di successu contr'à e squadre più forti in a Premier League è a rializazione di u sestu postu l'ultima temporada, i "Gabbiani" aspettanu di ghjucà contr'à i grandi club di u cuntinente. Ùn ci hè micca garanzia chì u statutu è u livellu di "Marseille" è "Ajax" seranu l'argumentu principale in a lotta cù "Brighton".

L'antichi campioni pruvate di novu

Dopu avè persu à a settima volta campioni "Sevilla" in Budapest in u ghjugnu, i vincitori di a prima stagione di a UEFA Conference League cuntinueghjanu à circà a gloria europea cù "Roma", "Slavia" Praga, "Sheriff" è "Servette". "Giallorossi" è "Slavia" si sò scontrati in i memorables quarti di finale di u 1996, cù l'ex-ala di "Manchester United" Karel Poborsky hà marcatu un gol in u primu turnu è dopu hà marcatu un gol in a rivincita per dà "Slavia" un gol. chance d'avancer aux semi-finales.

"Sparta", u vicinu di "Slavia", affronta di novu "Rangers" in a stagione 2021/22, cù quale sò in u stessu gruppu. Un capu di David Hancko hà datu "Sparta" una vittoria dubbiosa 1-0 in a capitale ceca, ma dui gol di Alfredo Morelos anu datu a vittoria "Rangers" in Glasgow, mandendu a squadra di Giovanni van Bronckhorst in i play-off. Forse saria megliu aspittà a vendetta.