Campagna di Signature Iniziata per u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Antalya Eskişehir

Campagna di Signature Iniziata per u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Antalya Eskişehir
Campagna di Signature Iniziata per u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Antalya Eskişehir

Antalya Chamber of Commerce and Industry (ATSO) Presidente Ali Bahar, Presidente di l'Assemblea Ahmet Öztürk, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Boğaçhan Göksu, Fatih Kabadayı, Tesoriere Membru di u Cunsigliu di Amministrazione Murat Totoş, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione Hatice Öz, Mustafa Yayla, Özgür Karagöz, Hakan Pakalın, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione Vice Presidenti Nilay Akbaş, Mızrap Cihangir Deniz, Clerk di u Cunsigliu Ökkeş Göktuğ Şahin è ATSO Secretary General Atty. Aslı Şahin Tekin, Ministru di Trasportu è Infrastruttura Abdulkadir Uraloğlu è Ministru di Cummerciu Prof. Dr. Hà visitatu Ömer Bolat. U sindaco Bahar hà trasmessu e dumande è i suggerimenti da i 49 cumitati prufessiunali di ATSO nantu à u trasportu, l'infrastruttura è l'attività cummerciale, hà consegnatu i fugliali ligati à i studii è hà datu infurmazioni nantu à u so cuntenutu.

SCUGLIU I PROBLEMI DI TRANSPORTE E INFRASTRUTTURA

Attraversu l'attenzione à i prublemi sperimentati in Antalya in quantu à u trasportu è l'infrastruttura, u sindaco Bahar hà trasmessu i prublemi identificati da i rapprisentanti di u settore à u Ministru Abdulkadir Uraloğlu. Ricordendu u prublema di migliurà a qualità è a capacità di a reta di l'autostrada, u sindaco Bahar hà datu infurmazioni nantu à u prublema logisticu. Nutendu chì e dumande fatte da l'autostrade ùn sò micca lasciate senza risposta, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "E municipalità metropolitane ponu dumandà u sustegnu di u nostru ministeru in questu tema. "Ùn ci hè nisuna dumanda da Antalya à u nostru ministeru, pudemu furnisce ogni tipu di sustegnu quandu ghjunghje à u ministeru", disse. Fornendu infurmazioni nantu à a scala di Antalya nantu à l'usu efficace di u trasportu aereo, marittimu è stradale è u rinfurzamentu di e rete d'infurmazione è di cumunicazione, u sindaco Bahar hà dettu: "Avemu iniziatu una campagna di firma per u nostru prughjettu di treni d'alta velocità Antalya-Eskişehir. Antalya hè trà e prime 10 cità metropolitane, ma tutte e cità metropolitane eccettu Antalya anu trasportu ferroviariu. "Per quessa, avemu principiatu a nostra campagna di firma per u Trenu d'Alta Velocità di Antalya, è continueremu à bussà à e porte di e nostre istituzioni è i ministeri pertinenti nantu à questu tema", disse. U sindaco Bahar hà trasmessu a dumanda di u settore di u trasportu in quantu à l'età di i veiculi di l'autobus scolasticu è hà dettu: "Siccomu sò veiculi usati in a cità, u nostru settore ci hà trasmessu a dumanda di aumentà l'usu di i veiculi à 20 anni. "Avemu ricevutu infurmazioni nantu à u mantenimentu frequente di i veiculi, è vulemu u vostru sustegnu in questu sensu", disse.

I PREZZI sò ALTI IN PORTU ANTALYA

Nutendu chì ci hè un bisognu di aumentà a capacità in u portu di Antalya, u sindaco Bahar hà dettu: "A nostra priorità hè di affruntà prublemi cum'è u sviluppu di u turismu di crociera, a coordinazione di u trasportu trà u portu - l'aeroportu è u centru di a cità, furnisce u trasportu ferroviariu à a nostra cità. è l'iniziu di studii orientati à a suluzione ". U sindaco Bahar hà dichjaratu chì i prezzi sò più alti di i porti di Izmir è Mersin, ùn ci hè micca una ferrovia chì cunnessa Antalya à e pruvince, è e cundizioni fisiche di u portu ùn sò micca abbastanza, chì sò efficaci per ùn aduprà micca attivamente u portu.

SUPPORTU MINISTRU À I LOCALI DI LAVORO MASSA

U presidente di l'ATSO Ali Bahar è a delegazione ATSO accumpagnata anu fattu i so cuntatti di Ankara cù u Ministru di u Cummerciu Prof. Dr. Cuntinuò cù Ömer Bolat. In a sala di riunione induve u Ministru Bolat è i so burocrati eranu prisenti, u sindaco Bahar hà iniziatu a riunione trasmettendu i prublemi identificati da u mondu cummerciale di Antalya è i membri di l'ATSO, è hà dichjaratu i prublemi riguardanti l'usu di carte di creditu, l'obbligazione di avè un avvucatu, u limitu di capitale di 250 mila TL è i prublemi sperimentati in quantu à a Visa Schengen, è hà dichjaratu chì ci sò prublemi in u settore di vendita, cumpetizione sleale, prublemi ligati à l'e-commerce, u cummerciu di i veiculi, u prughjettu cullettivu di i posti di travagliu, e dumande di supporti ghjusti, supporti. per u turismu di salute, a vendita di l'abitazione à i stranieri è u prublema di l'affittu di notte, l'aumentu di a cumpetitività regiunale, l'usu efficace di e compagnie aeree, a capacità di logistica marittima è hà trasmessu 13 prublemi urgenti sottu à i principali intituli di migliurà u trasportu, rinfurzà è espansione l'infrastruttura ferroviaria. U presidente Bahar hà nutatu chì stanu travagliendu per creà posti di travagliu cullettivi in ​​Antalya è hà dettu: "Aghjunghje i nostri membri è i posti di travagliu inseme accelerà u prucessu di logistica è di furnimentu. "Questu hà da cuntribuisce à u risparmiu di u nostru mondu cummerciale aumentendu u nostru valore aghjustatu regiunale economicamente", disse. U Ministru di u Cummerciu Prof hà dichjaratu ch'ellu sustene u prughjettu di i posti di travagliu cullettivi. Dr. Ömer Bolat hà dettu: "Preferimu l'approcciu cooperativu in quantu à i posti di travagliu cullettivi. "Cooperate è dammi infurmazioni, seraghju daretu à voi finu à a fine nantu à questu tema", disse.