Panel for Sustainable Future in Textile in Gaziantep

Panel for Sustainable Future in Textile in Gaziantep
Panel for Sustainable Future in Textile in Gaziantep

U presidente di GAGİAD, Koçer, hà parlatu à u futuru sustenibile in u pannellu tessili: "U futuru di u tessili hè attraversu a marca"

Cihan Koçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Gaziantep Young Business People (GAGİAD), hà parlatu à l'apertura di u pannellu intitulatu "Sustainable Future in Textiles" tenutu à Gaziantep Chamber of Industry Vocational Training Center. Enfatizendu chì Gaziantep hè una forte cità di tessili è d'esportazione, Koçer hà dettu: "A nostra cità di Gaziantep cuntinueghja a so marchja determinata in u 100 anniversariu di a Republica, cù a so sperienza tessili da seculi fà à oghje, è intreccia e so storie di successu, puntu per puntu. "

U presente è u futuru di l'industria tessili sò stati discututi in u pannellu intitulatu "Future Sustainable in Textile" urganizatu da GAGİAD è Gaziantep Chamber of Industry. In u pannellu tenutu in u Centru di Formazione Professionale di a Camera di l'Industria di Gaziantep, parechji temi sò stati discututi, da e tecnulugia wearable à a moda sustenibile, da l'ingaghjamentu di l'impiegati è e pratiche di risorse umane sostenibili à u prucessu di transizione di u Green Deal di l'Unione Europea. A riunione, moderata da u Coordinatore di Formazione di l'Accademia di Moda di Istanbul Gülin Girişken, hà participatu da u Designer di Moda Arzu Kaprol, chì cuncepisce vestiti speciali per i scientisti turchi chì travaglianu in Antartide, è l'Accademia Corporativa LC Waikiki, u Manager di u Gruppu di Sviluppu di Expertise Professional Dr. İbrahim Güneş, Didem Çakar, direttore generale di Orbit Consulting, è rapprisentanti di l'industria anu assistitu.

"Avemu da a marca cuncentrandu nantu à a sustenibilità"

Facendu u discorsu d'apertura di u pannellu, Cihan Koçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di GAGİAD, hà dichjaratu chì hè assai significativu è preziosu per urganizà un tali pannellu in Gaziantep, unu di i centri di produzzione è esportazione più impurtanti di Turchia, chì hè u 5u. u più grande esportatore di tessili in u mondu, è hà dettu:

"A nostra cità di Gazi, chì hà u scopu di cuntinuà a so crescita stabile cuncentrandu nantu à a produzzione, l'impieghi, l'investimentu è l'esportazione, cuntinueghja a so marchja determinata in u 100 anniversariu di a Republica cù a so sperienza tessili di seculi fà è tesse i so successi, stitch by. puntata. U fattu chì l'industria tessili hè u primu postu cù una quota di 2022 per centu in l'espurtazioni di 10,5 miliardi di dollari ghjunti da a nostra cità in 36 hè l'indicatore più chjaru di stu prugressu è successu. Pensu chì u nostru paese è a nostra cità anu un forte vantaghju cumpetitivu in u tessili in quantu à a capacità di produzzione è a qualità, ma avemu difficultà à cumpete cù parechji paesi, in particulare i paesi asiatichi, in termini di costu. "A cosa chì ci farà fora di stu ciculu è turnà un sviluppu chì pò esse vistu cum'è una minaccia in una opportunità hè di centru a sustenibilità, a marca, è piglià u nostru postu in u futuru di u mondu cù l'alta tecnulugia è i movimenti di digitalizazione".

Koçer hà continuatu e so parolle dicendu chì u futuru sustenibile di l'industria tessili è chì u nostru paese ghjunghje à u locu chì merita in u mondu richiede un cambiamentu di paradigma.

"Esiste è pruduce valore in un mondu induve materie prime di nova generazione, suluzioni di produzzione innovadora, obiettivi di neutralità di carbone è circularità sò in u centru, avà esige di lascià paradigmi familiari da parte. À u puntu chì avemu ghjuntu, una vista di a sustenibilità deve esse una necessità piuttostu chè un obbligazione. Ùn duvemu travaglià micca per liggi è sanzioni, ma per aghjunghje valore à u mondu in termini ecunomichi, suciali è ambientali. L'industria tessili, chì hè stata unu di i primi settori à annunzià u so pianu d'azzione di sustenibilità, duverebbe scopu prima di priservà è poi di aumentà a so cumpetitività rializendu rapidamente i prucessi di implementazione in cunfurmità cù l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU, l'Accordu Climaticu di Parigi è l'European Green Deal à u livellu glubale, è u Pianu d'Azzione Green Deal è u Programma à Medium Term à u livellu naziunale. À questu puntu; "Cù a cuscenza di a rispunsabilità di e nostre camere, sindicati è GAGİAD, continueremu à ghjucà un rolu attivu in a transizione di i nostri settori à u novu ordine", disse.

"A transizione à una ecunumia circulare accelerà a nostra adattazione à i normi internaziunali".

Ali Can Koçak, unu di l'ospiti di u panel, membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria di Gaziantep è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Centru di Formazione Professionale di a Camera di l'Industria di Gaziantep (GSO-MEM), hà enfatizatu l'impurtanza di a sustenibilità in termini di a cumpetizione internaziunale in u so discorsu è hà dettu: "Hè necessariu di realizà a trasfurmazioni verdi è digitale per un futuru sustinibili in tessili". Per a transizione, seguimu strettamente l'agenda internaziunale è e pratiche di u nostru statu è implementemu e pratiche necessarie una per una. A "Circular on Cleaner Production Practices in the Textile Sector" publicata da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu cù u scopu di minimizzà l'effetti negativi di l'attività di u settore tessili nantu à l'ambiente, prevenendu a contaminazione di l'aria è di l'acqua, è l'implementazione di tecnulugia di produzzione pulita. per riduce u cunsumu d'acqua è d'energia hè finale à questu puntu. In listessu modu, duvemu preparà avà u Meccanismu di Regulamentu di u Carbone di Fruntiera (SKDM), chì u periodu di transizione hà cuminciatu à esse implementatu da u 1 d'ottobre, in u quadru di u Green Deal Europeu, è duvemu adattà rapidamente à u prucessu cù tutti i nostri settori. quandu hè cumplettamente implementatu in 2026. Sti rigulamenti sò assai impurtanti è necessarii per mantene a nostra competitività in a produzzione è l'esportazioni. Per preparà a nostra industria per u futuru, duvemu seguità l'innuvazioni è fucalizza nantu à pruduce un altu valore aghjuntu basatu nantu à a moda è u disignu. Credu pienamente chì pudemu ottene questu cù studii tecnichi di tessili, R&D, P&D è innuvazioni ". disse.

"U mo travagliu hè u disignu di l'innuvazione umana"

U disegnatore di moda Arzu Kaprol, u primu parlante di u pannellu, hà dettu: "In verità, aghju travagliatu in u campu di e tecnulugia wearable per 22 anni. Siccomu i tecnulugii wearable sò un campu assai novu in u sensu d'oghje è ùn attrae micca abbastanza l'attenzione di i media, a ghjente mi cunnosci soprattuttu per i mo prughjetti in l'industria di difesa, i settori medichi è di benessere. Unu di i mo prughjetti più impurtanti in questu campu era di disignà a robba protettiva di a squadra di scienza Tübitak Antarctica. Era un travagliu fieru. Aghju descrittu a mo professione cum'è u disignu di l'innuvazione umana, micca u disignu di moda, per circa 2 anni. "In fattu, pensu chì ciò chì facemu ùn hè micca di designà a moda, ma di cuncepisce l'innuvazione", disse.

"A sustenibilità deve esse internalizzata cum'è una cultura"

Cumparendu infurmazioni nantu à a creazione di una strategia di risorse umane sustenibile, LC Waikiki Corporate Academy, Manager di Gruppu di Sviluppu di Expertise Prufessiunale Dr. İbrahim Güneş hà dettu: "Hè estremamente impurtante di gestisce bè e risorse umane in termini di sustenibilità. Se avemu principiatu à sapè cumu duvemu creà e nostre risorse umane per una urganizazione sustenibile è un rendimentu di l'impresa è cumu questu ci beneficerà, pudemu piglià passi più forti. U mondu è i settori sò cambiati, è cù questu cambiamentu, vedemu chì i prucessi di cummerciale sò diventati più orientati à a tecnulugia. Pensu chì e professioni orientate à a sustenibilità emergeranu in a nova era. Avà in i prucessi di disignu; "L'intelligenza artificiale, a sustenibilità, u pensamentu eticu, l'efficienza è i cuncetti d'innuvazione seranu à u centru", disse.

A sustenibilità hà cambiatu e regule di l'affari

L'ultimu parlante di u pannellu, u direttore generale di Orbit Consulting, Didem Çakar, hà spartutu l'infurmazioni attuali nantu à i prucessi di Green Deal di l'Unione Europea è hà dettu:

"L'Unione Europea hà cambiatu e regule di u ghjocu cù i so passi centrati in a sustenibilità versu a decarbonizazione. Avà, tutte e pratiche in e fruntiere di l'UE sò riurganizati cù i principii di trasfurmazioni verdi, è i cumpunenti di l'unione cercanu di integrà in u novu sistema. In questa direzzione, diversi settori anu cuminciatu à implementà pratiche cunnesse, u tessili hè unu di elli. Dopu à u Green Deal di l'UE, hà introduttu una nova legislazione publicendu a "Strategia Tessile Sostenibile è Circulare". Ci sò temi impurtanti in questa legislazione chì cuncernanu u nostru settore è i nostri pruduttori. "U cuncepimentu ecologicu, a misurazione di l'impronta di carbonu è a "Direttiva Quadru di Rifiuti" sò pratiche impurtanti chì l'industria tessili deve seguità".