Scrap Wagons sò diventati un spaziu di vita per e vittime di u terremotu

Scrap Wagons sò diventati un spaziu di vita per e vittime di u terremotu
Scrap Wagons sò diventati un spaziu di vita per e vittime di u terremotu

TCDD Transportation Inc. I carri inutilizati appartenenti à a Direzzione Generale sò stati riciclati è cunvertiti in case di vagone ecologicu.

In cuuperazione cù TCDD Transportation, İnönü University, Machinery and Chemical Industry è Arçelik, i vagoni di scarti sò stati riciclati è trasfurmati in case di vagoni ecologichi.

A cerimonia d'apertura di Hakan Kozan Wagon Houses, chì hè stata cumpletata cù u sustegnu di Koç Holding, hè stata tenuta in u campus ecologicu di l'Università İnönü cù a participazione di u guvernatore di Malatya Ersin Yazıcı, u subdirector generale di trasportu di TCDD Şinasi Kazancıoğlu è alti funzionari.

Per risponde à i bisogni di l'abitazione di i prufessiunali di a salute di l'Università İnönü, u "Prughjettu VagonHouse" hè statu implementatu cù un cuncepimentu di cuncepimentu ecologicu resistente à i terremoti per u persunale accademicu è amministrativu in u campus di l'Università İnönü.

Mentre Malatya era trà e pruvince chì sò stati assai danucati da u terrimotu di u 6 di ferraghju, mentre chì l'edificazioni danumate eranu demolite, e ferite di u terrimotu eranu guariti cù l'abitazione publica.

"TCDD Trasportu mobilizatu per tutti i bisogni di e zone di terrimotu"

Şinasi Kazancıoğlu, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation, hà dettu: Cum'è TCDD Transportation, avemu assicuratu chì e squadre sò state consegnate in e zone di terrimotu cù i materiali d'aiutu necessarii, mentre chì trasportavanu ancu i citadini affettati da u terrimotu in altre pruvince. Avemu ancu offertu i nostri vagoni di passageri, pensioni è strutture suciali à i citadini affettati da u terrimotu per i so bisogni di refuggiu. Semu estremamente felici di cuntribuisce à u Prughjettu VagonEv. Mentre questi vagoni furnisceranu un alloghju sicuru per u staffu accademicu di a nostra università, purteranu ancu una nova perspettiva à a necessità di l'alloghju. Spergu chì tali prughjetti aumenteranu in u nostru paese, chì hè in una zona di terrimotu. "Ringraziu quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Indicà chì l'università hè stata ancu dannata in u terrimotu, Tüfenkci hà dettu:

"Cù i sforzi di u nostru rettore, l'edifizii ligeramente danati sò stati rinnuvati. Avemu edifizii chì sò assai dannighjati è seranu demoliti. U più impurtante, hè necessariu di risponde à i bisogni di l'abitazione di i nostri lettori, prufessori è ancu studienti chì campanu in sta cità. Vulemu ringrazià l'Industria Macchina è Chimica, a Direzzione Generale di Trasportu di TCDD, a famiglia Arçelik è a famiglia Koç per u so sustegnu seriu in u riciclamentu è u riciclamentu di i carri di scarti. E case di vagone sò pensate per permette à una famiglia di campà cunfortu. "Avemu furnitu spazii di alloghju induve i nostri prufessori chì travaglianu quì ponu almenu stà cun tranquillità".