A Metro di Mosca hà acquistatu più di 2010 mila vagoni muderni da u 4

Dapoi u Metro di Mosca hà acquistatu più di mille vagoni muderni
Dapoi u Metro di Mosca hà acquistatu più di mille vagoni muderni

Sicondu u Ministeru di i Trasporti, a parte di novi vagoni in u Metro di Mosca hà aumentatu sei volte da u 2010 - a flotta hè stata rinnuvata da 72%. Attualmente, i vagoni russi muderni da a serie Moskva-2020, Moskva, Oka è Rusich operanu nantu à 12 linee.

A maiò parte di i treni novi sò furnuti cù l'aria condizionata è i pannelli d'infurmazioni, è ancu un insulamentu di rumore megliu. L'ultimi mudelli offrenu porte larghe è un passaghju trà i carrughji, è ancu sockets USB per una carica còmuda di i telefoni.

U Vice Capu di Trasportu di Mosca Maksim Liksutov hà dettu: "Più di 2010 mila vagoni russi muderni sò stati acquistati per u metro dapoi u 4. Attualmente travaglianu nantu à 12 linee. A parte di novi treni hà aumentatu sei volte - da 12% à 72%. "Avemu pensatu à cumprà circa 300 vagoni moderni Moskva-2020 questu annu", disse.

Quist'annu, circa 6 vagoni innovatori Moskva-300 sò previsti per esse acquistati per a Great Ring Line (BCL) è a Line 2020. "Rinuveremu gradualmente i treni in altre linee è creeremu megliu cunfortu è cundizioni di trasportu muderni per i passageri", disse Liksutov.