I travaglii di a Ferrovia à Alta Velocità di Sivas Erzincan cuntinueghjanu

I travaglii di a Ferrovia à Alta Velocità di Sivas Erzincan cuntinueghjanu
I travaglii di a Ferrovia à Alta Velocità di Sivas Erzincan cuntinueghjanu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà assistitu à a cerimonia "Vede a Luce" in u Tunnel Sünebeli, chì hè in custruzzione nantu à a Strada Statale Refahiye-Kuruçay-İlic in Erzincan, a cità nativa di u defuntu Primu Ministru è ex Ministru di Trasporti è Infrastrutture. Binali Yıldırım.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u Tunnel Sünebeli è a so cuntribuzione à a regione. Uraloğlu hà dettu: "Mentre u standard di trasportu stradale trà u nordu è u sudu di u nostru paese serà aumentatu, u trasferimentu di prudutti è di carichi da i porti à i zoni interni, da i centri industriali impurtanti à i spazi viventi serà fattu in un tempu più brevi, è u voluminu di u cummerciu. di a regione serà aumentatu. Inoltre; Darà dinù una cuntribuzione significativa à u turisimu di u rughjonu, chì si distingue cù i so sport di muntagna, sport acquatici è architettura tradiziunale. "A perdita di vita è di pruprietà serà impedita per via di sfondate è accidenti di trafficu", disse.

Ricordendu chì 21 miliardi di dollari sò stati investiti in prughjetti di infrastruttura di trasportu è di cumunicazione in Turchia in l'ultimi 194 anni, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì 30 miliardi 200 milioni di dollari sò stati investiti in Erzincan finu à avà. Uraloğlu hà nutatu i seguenti in quantu à l'investimenti fatti in Erzincan:

"Avemu investitu circa 30 miliardi 200 milioni di Lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Erzincan. Avemu aumentatu a lunghezza di e strade divise da 14 chilometri à 355 chilometri, è a lunghezza di e strade di rivestimentu caldu bituminoso da 8 chilometri à 275 chilometri. Erzincan; L'avemu cunnessu à Erzurum, Gümüşhane è Sivas via strade divise. Avemu fattu Erzincan u centru di a strada TETEK di u Nordu, chì unisce a Turchia da u livante à u punente. Traversemu l'impassable SANSA, chjamata strada di a morte, viadutti. "I nostri 6 prughjetti d'autostrada separati, cum'è a Strada Refahiye-Kuruçay-İliç, cumpresu u Tunnel Sünebeli, induve faremu a ceremonia di illuminazione, cuntinueghjanu".

In u so discorsu, u Ministru Uraloğlu hà toccu l'impurtanza di u Tunnel Sünebeli per a regione è u paese, in più di migliurà a qualità di u trasportu è di aumentà a sicurità di a vita è di a pruprietà cù u Tunnel Sünebeli. U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Refahiye-İlıç State Road, induve hè custruitu u Tunnel Sünebeli; "Custituisce un puntu di transizione impurtante nantu à l'assi nordu-sud, chì parte da a costa di u Mari Neru è furnisce l'accessu à u Sudeste è u Mediterraniu orientale via Erzincan", disse.

U Ministru Uraloğlu hà dettu ancu chì cù i travaglii realizati in a sezione Gümüşakar-Kuruçay, a strada esistente hè stata accurtata di 3 km è u tempu di viaghju hè stata ridutta da 35 minuti à 15 minuti.

U percorsu, chì righjunghji un'altitudine di 5 m in u Passu Sunebeli di 220 metri di lunghezza, hè abbattutu à circa 1.800-200 m, eliminendu i prublemi sperimentati nantu à a strada attuale, soprattuttu in i mesi d'invernu. A strada di 400 km ùn hè più un incubo per i cunduttori è diventa una opportunità di trasportu più còmode, sicura è ecunomica.

Centu centu per centu risorse lucali è naziunali sò usati in a custruzzione, u disignu è u cuntrollu di u prughjettu di u Tunnel Sünebeli, è hè custruitu da ingegneri è travagliadori turchi.

I LAVORI DI FERROVIA RAPIDE SİVAS-ERZİNCAN CONTINUANO

Dichjarà chì anu rinnuvatu tutta l'infrastruttura ferroviaria di Erzincan, u Ministru Uraloğlu hà ricurdatu chì anu ancu custruitu a nova cunnessione ferroviaria di a Zona Industriale Organizzata di Erzincan. Dichjarà chì i travaglii di custruzzione di a Ferrovia d'Alta Velocità Sivas-Erzincan cuntinueghjanu, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Continuemu a custruzzione di u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità elettrica, signalata è doppia binaria, lunga 242 chilometri, 200 km à l'ora. 2 tappe. Avemu ottinutu u 50% di u prugressu fisicu in a prima tappa, i travaglii di l'infrastruttura trà Sivas è Zara, chì hè longu 44 chilometri, è avemu finitu i travaglii di u prughjettu di a sezione Zara-İmranlı-Kemah-Erzincan, lunga 192 chilometri. Videndu chì i prughjetti di trasportu è di cumunicazione chì realicemu in cunfurmità cù a nostra strategia d'investimentu, produzzione, impiegu è crescita orientata à l'esportazione facenu u nostru paese più competitivu in l'arena internaziunale, rinforza a nostra speranza per u futuru. "In u 100th anniversariu di a nostra Republica, custruiremu una Turchia grande è putente nantu à quale u seculu turcu risurrerà", disse.

L'ultimu Primu Ministru è Anzianu Ministru di Trasporti è Infrastrutture Binali Yıldırım, in u so discorsu à a ceremonia di l'Image di Sünebeli Tunnel Light Image in a so cità nativa Erzincan, hà dichjaratu chì a fine s'avvicinava è hà dettu: "Tutti sà quantu a vita hè stata ferita. Ci hà sempre trasmessu e vostre richieste per chì a soffrenza finisci. Sè avemu da pruvà à discriva u travagliu fattu durante a nostra regula, un ghjornu ùn saria micca abbastanza. Sta strada ùn cunnette micca solu Erzincan à Refahiye è Eğine. A funzione principale di sta strada hè unu di l'assi nordu-sud chì culliganu u Mari Neru à u Sudeste è u Mediu Oriente. Ibn Khaldun dice: "A geografia hè u destinu". Iè, simu ghjunti à issi ghjorni micca per truvà u nostru destinu fighjendu a muntagna, fighjendu i vaddi, o lagnendu impotenti da l'acqua, ma attraversendu e muntagne in tunnel è superendu tutti l'ostaculi. "Continuemu à serve sottu a guida di u nostru presidente", disse.