Soğanlı hè diventatu u novu mudellu di urbanizazione horizontale di Turchia!

Trasformazione Giant Cresce Passu à Passu in Osmangazi
Trasformazione Giant Cresce Passu à Passu in Osmangazi

I travaglii di l'8a tappa realizati in l'area risicata di u Prughjettu di Trasformazione Urbana Soğanlı di a Municipalità di Osmangazi, chì hà alluntanatu a strada per l'urbanizazione horizontale in Turchia, sò stati finiti. Inseme à l'opere infrastrutturali, a regione hè literalmente diventata u centru di l'urbanismu mudernu cù strade larghe è marciapiedi, spazii di mercatu, spazii verdi, parchi è piazze, impianti sportivi è strutture suciali.

U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, hà dichjaratu chì una cità sicura è nova di 2009 mila persone hè nata in Bursa, cù i studii di a zona di trasfurmazioni urbane è di sviluppu chì sò in corso da u 200. Dündar hà enfatizatu chì, da una banda, anu prutettu a "Vecchia Bursa" cù i so sforzi per mantene u patrimoniu storicu vivu, è da l'altra banda, anu custruitu a cità muderna.

A 8a tappa di a trasfurmazioni di mostra hè stata ancu finita.

U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Soğanlı, chì hè l'unicu travagliu in u quale l'applicazione di terra + 5, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dimustratu per esse ideale in a trasfurmazioni urbane, hè stata implementata, hè diventatu u primu prughjettu esemplariu in Turchia, chì mette fine à u prugettu. l'apparenza distorta è imprevista di Bursa è alluntanatu a strada per a trasfurmazioni priservendu a siluetta di a cità. In più di 2 residenze, parechji elementi chì aghjunghjenu valore à a vita cù spazii cummirciali, zona di mercatu indoor, cultu, educazione, spazii suciali è culturali si sò riuniti in Soğanlı.

U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, chì hà inspeccionatu a 8a tappa di u prughjettu, chì hè cresciutu passu à passu è si sparse in tuttu u distrittu, hà dichjaratu ch'elli eranu fieri è felici d'avè finitu a 8ª tappa, chì hè stata realizata in a zona risicata di ​u Prughjettu di Trasformazione Urbana Soğanlı, u mudellu di punta di l'urbanizazione horizontale.

Vita sicura è tranquilla in Soğanlı

Nutendu chì a trasfurmazioni urbane hè sempre stata a so primura priorità, u sindaco Dündar hà dettu: "Cù i travaglii di trasfurmazioni urbani chì avemu principiatu in u 2009 per via di una custruzzione imprevista è micca pianificata, una migrazione intensa è u fattu chì Bursa si trova in una zona di terramotu, avemu purtatu una nova A cunniscenza architettonica è facilitatu a vita suciale in parechje parte di u nostru distrittu. "Avemu creatu prughjetti chì dà Osmangazi un soffiu d'aria fresca è, più impurtante, apre a strada per una urbanizazione pianificata è sicura. A vita hà iniziatu in Soğanlı Trasformazione Urbana, chì hè u megliu esempiu di sti prughjetti. "A Trasformazione Urbana Soğanlı, chì hà assai elementi chì aghjunghjenu valore à a vita cù e so residenze solide, i spazii cummirciali, u mercatu, i lochi di cultu è l'educazione, i spazii suciali è culturali, hè unu di i lochi induve tutti in Bursa volenu campà oghje. " disse.

2 mila 500 case sicure

Dichjarà chì i travaglii di trasfurmazioni urbane cuntinueghjanu à piena velocità in Osmangazi, u sindaco Dündar hà dettu: "U Prughjettu di Trasformazione Urbana Soğanlı hè l'unicu locu induve hè implementatu u prughjettu di terra + 5 piani cunsigliatu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Avemu compiu a 8a tappa di sta trasfurmazioni esemplare. Cù sta tappa, avemu consegnatu 2 case novi à i nostri citadini in Soğanlı. A trasformazione urbana significa un alloghju sicuru è una vita tranquilla è felice. A custruzzione di case sicure hè assai impurtante in a cità induve vivemu in a zona di u terrimotu. Cù questu in mente, avemu pianificatu a nostra cità è cuminciamu a trasfurmazioni. "In u quadru di sti studii, avemu custruitu una cità sicura in Osmangazi". disse.

A qualità di vita hà aumentatu

Rimarchendu chì u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Soğanlı hè una mossa di urbanismu esemplare in ogni sensu, Dündar hà dettu: "A nostra regione Soğanlı hè un locu induve avemu maximizatu a qualità di vita cù e so strutture suciali, educazione è spazii sportivi, parchi, giardinu publicu, camini di caminu è strade larghe, è ancu residenze sicure. » diventò a regione. Cuntinuemu a trasfurmazioni di sta regione passu à passu. U nostru travagliu hè seguitu è ​​sustinutu cun grande piacè ". disse.

"Novu Osmangazi, nova Bursa"

Spieghendu chì anu implementatu l'urbanismu mudernu in altre parti di u distrittu è ancu in Soğanlı, u sindaco Dündar hà dettu: "Cumu a municipalità di Osmangazi, cù i travaglii di pianificazione è trasfurmazioni chì avemu fattu fighjendu a cità in modu olisticu, avemu creatu una populazione di 200. mille persone chì campanu in residenze novi, muderni è più impurtanti sicuri in e regioni di Hamitler, Güneştepe è Yunuseli. "Avemu custruitu un novu Osmangazi, una nova Bursa, cù travaglii di trasfurmazioni urbani è novi zoni di sviluppu in una regione induve tutte e difficultà di l'urbanizazione micca pianificata sò sperimentate". disse.

I citadini chì vivenu in i distretti di Soğanlı è Çiftehavuzlar anu dichjaratu ancu chì sustenenu cun piacè i sforzi di trasfurmazioni urbane di a municipalità di Osmangazi è anu dettu: "Questa regione, chì hà strade strette è custruzzioni storte, è ancu edifici antichi è fragili, hè diventatu più mudernu. "Vulemu chì i travaglii di trasfurmazioni urbane cuntinueghjanu", disse è ringraziò u sindaco Dündar.