U Primu Passu hè statu fattu in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu, chì hè statu aspittatu per anni in Trabzon

U Primu Passu hè statu fattu in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu, chì hè statu aspittatu per anni in Trabzon
U Primu Passu hè statu fattu in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu, chì hè statu aspittatu per anni in Trabzon

U primu passu hè statu fattu in u longu aspittatu Prughjettu di Sistema Ferroviariu in Trabzon. Sicondu a decisione firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è publicata in a Gazzetta Ufficiale, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà da intraprenderà u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di Trabzon.

Ci hè statu un sviluppu piacevule in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu, chì hè trà i prughjetti prioritari di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu. Cù a decisione firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu hè statu trasferitu à u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. In a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale, a "Decisione nantu à l'emendamentu à a decisione riguardanti a determinazione di e cundizioni per l'acquistu, l'acquistu è u trasferimentu sussegwente di i sistemi di trasportu ferroviariu urbanu, metro è facilità affine da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura. " hè statu messu in vigore, numeratu 655 in u Campu di Trasportu è Infrastrutture. "A decisione hè stata fatta in cunfurmità cù l'Articulu 15 di u Decretu Lege nantu à Certi Regulamenti Relativi".

TRAVAMU 4 ANNI À ISU PROGETTU

In a so dichjarazione dopu à a decisione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà dichjaratu ch'ellu era felice di fà u primu passu in quantu à u prugettu è hà dettu: "Siccomu ùn hè micca pussibule di realizà u Prughjettu di u Sistema Ferroviario, chì hè assai impurtante per a nostra cità. , cù risorse municipali, hè assai impurtante per u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture per impegnà stu travagliu. " Hè una decisione. Trabzon Rail System Project hè avà un prughjettu chì deve esse realizatu da u nostru statu. U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà da cumincià à travaglià in u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di Trabzon in pocu tempu. Dopu a so cumpleta, u so funziunamentu serà trasferitu à a nostra Municipalità Metropolitana. "Avemu travagliatu cù a dinamica di a nostra cità, e camere prufessiunali, l'istituzioni publiche, l'urganisazioni non governamentali è i membri di u parlamentu dapoi 4 anni per stu prughjettu", disse.

RINGRAZIU U NOSTRE SIGNOR PRESIDENTE

Dichjarà chì u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu hè ciò chì a cità hà bisognu è hè aspittatu da tutti, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente di tuttu u core in nome di a mo cità è di mè stessu per questa decisione impurtante. Sò grati à i nostri stimati Membri di u Parlamentu, in particulare u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu, per u so grande sustegnu. Spergu chì sta decisione serà benefica per a nostra bella cità è paese. Ieri, u nostru Ministru hà datu a bona nova nantu à a ferrovia Samsun - Sarp. A bona nutizia di u Sistema Ferroviario hè ghjunta in a Gazzetta Ufficiale publicata oghje. "Noi, cum'è a municipalità metropolitana, pruvemu di fà u nostru megliu è u più in quantu à queste duie decisioni impurtanti chì cuntribuiscenu assai à a crescita è u sviluppu di Trabzon", disse.