Eccitazione di u 100 ° Anniversariu cù Camion Decorati cù Bandiere Turche

Entusiasmu di l'annu novu cù camioni decorati cù bandiere turche
Entusiasmu di l'annu novu cù camioni decorati cù bandiere turche

A municipalità metropolitana di Eskişehir hà spargutu l'entusiasmu di u 100 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica in tutta a cità cù e so pratiche chì celebranu u 29 anniversariu di a nostra Republica.

Attendendu l'attenzione cù l'arrangiamenti chì face in i ghjorni speciali, a Municipalità Metropolitana di Eskişehir celebra a festa di u seculu cun grande gioia cù belle pratiche in u 100 anniversariu di a nostra Republica.

Prima di tuttu, l'edifiziu cintrali di a Municipalità Metropolitana hè stata preparata apposta per u ghjornu di a Republica cù bandieri turchi giganti è un cartellu Ataturk.

Estram Inc. In cuuperazione cù i tram di Eskişehir, eranu dotati di visuali chì portanu u spiritu di u 29 d'ottobre è a Republica. L'inclusione di parechje visuale cum'è u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, a Bandiera Turca, è u missaghju di celebrazione di vacanze nantu à i tramvii hè stata assai apprezzata da a ghjente di Eskişehir.

Un missaghju significativu hè statu datu à u Dipartimentu di Mantenimentu è Riparazione di a Strada. "100 anniversariu" cù a coreografia creata da i travagliadori chì venenu fiancu à fiancu cù camioni decorati cù posters giganti Ataturk è bandiere turche. "Annu" hè statu scrittu. I travagliadori celebranu u ghjornu di a Republica di u 29 d'ottobre di a nostra nazione è dicenu: "U mantenemu vivu per sempre". dissenu.

U persunale di u Dipartimentu di Pulizzia hà ancu celebratu u 100u anniversariu svelendu a Bandiera Turca è u ritrattu di Atatürk. L'individui disabilità mentali è u staffu espertu chì ricevenu servizii da u Centru di Vita di u ghjornu di i Disabili Mentali anu ancu sperimentatu l'alegria di u 100th Anniversary di a nostra Republica in u giardinu di u centru, purtendu bandiere turche è t-shirt Ataturk. Inoltre, bandiere turche è poster di Ataturk sò stati appiccicati in u centru.

I residenti di Eskişehir, chì anu piaciutu à e pratiche di a Municipalità Metropolitana chì celebranu u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Republica, anu dettu: "Tutti i visuali sò assai eleganti è degni di u 100 anniversariu di a nostra Republica". Questu hè ciò chì cunvene à Eskişehir, a cità di a Republica. Cum'è Eskişehir, celebreremu orgogliu u nostru ghjornu di a Republica in u so 100 anniversariu. "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana per riflette u spiritu è ​​l'entusiasmu di u 29 d'ottobre in e strade di a nostra cità." dissenu.