Steel Village Houses ùn colapsanu ancu in un terremotu di 9 magnitude

Ùn colapserà ancu in un terremotu di a dimensione di e case di Village Steel
Ùn colapserà ancu in un terremotu di a dimensione di e case di Village Steel

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Mehmet Özhaseki hà rispostu à e dumande di i deputati in a Gran Assemblea Naziunale di a Cummissione di Pianificazione è Budget di Turchia. Enfatizendu chì a custruzzione di case di paesi fatti d'azzaru in a zona di u terrimotu hè stata cunsigliata da i scientisti in u Cunsigliu di Fatti di Terremoti è di Trasformazione Urbana, u Ministru Özhaseki hà dettu: "I cunsiglii di i nostri prufessori à noi in u Cunsigliu di Trasformazione Urbana era: "Per piacè custruite unicu- case di paese à piani d'acciaio.' Avemu capitu quantu azzaru andava, avemu parlatu cù l'acciaieri, è ottennu i so prezzi. Quasi 100 mila case in acciaio seranu custruite. Serà un tipu di casa chì ùn colapserà ancu s'ellu hè 9 dimensioni. Sta tecnulugia deve ancu esse purtata in Turchia ". disse.

U Ministru Mehmet Özhaseki hà rispostu à e dumande di i parlamentari dopu a presentazione di u bilanciu 2024 di u Ministeru à a Gran Assemblea Naziunale di a Cummissione di Pianificazione è Budget di Turchia. Rispondendu à e critiche nantu à a Legge di Trasformazione Urbana, chì hè stata discussa è promulgata in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià nantu à a lege in i primi ghjorni chì avemu vinutu à u Ministeru. I nostri amici esperti anu travagliatu annantu à sta lege per mesi. Avemu tenutu 15 riunioni, cumprese e municipalità di l'uppusizione in Istanbul. Avemu ricevutu suggerimenti da tutti i strati di a vita è tutti i stakeholder. Avemu inclusu sti punti di vista in a lege. Avemu fattu un cunsigliu in settembre. 110 di i nostri scientisti, esperti è burocrati anu scambiatu opinioni. Avemu aghjustatu e raccomandazioni di a Dichjarazione di Cunclusione di u Cunsigliu à u nostru travagliu legislativu. Avemu ancu tenutu riunioni dicendu: "Ùn informemu micca solu u Partitu AK, lasciamu ancu altri partiti, dicenu ciò chì pensanu, è cuntribuiscenu". Avemu avutu ancu alcune cose incluse in a lege da queste riunioni. Sta lege ùn hè nè rapida nè precipitosa, nè hè una lege chì hà da scopu di furnisce u prufittu à nimu. Questa lege hè l'accumulazione di i citadini chì vivenu in e fruntiere di a Republica di Türkiye. U nostru scopu hè di assicurà chì ùn pienghjemu più in stu paese, chì credemu hè veramente un paese di terrimotu, chì e nostre case ùn sguassate micca, chì nimu soffre. "Avemu luttendu per questu". disse.

"ALCUNI MUNICIPALITÀ CÙ PUBULAZIONI SUPERA I MILIONI SEMBRAU ESSERE IN A ZONA TERREMOTU"

U Ministru Mehmet Özhaseki hà rispostu à a critica chì ùn ci era micca squadra in ogni puntu di a zona di u terrimotu è hà dettu: "Lasciami dà un esempiu per voi per capisce megliu. 260 mila sezioni indipendenti seranu demolite. Sì avete statu infurmatu di stu terrimotu 10 ghjorni in anticipu, avarianu dettu "260 mila sezioni indipendenti seranu demolite, pigliate precauzioni". Chì faria? S'è tù avissi a pusà 10 persone per debris, vi tuccherà à avè 2 milioni 600 mila persone prisenti. Hè faciule? Infatti, u guvernu era in a zona di disastru da e prime ore. I nostri amichi anu travagliatu quì per mesi. Ci sò qualchi cumuna cù una pupulazione chì supera i milioni, sò ghjunti, fece apparizione è partenu; cum'è i turisti di u terrimotu. « Avete vistu ancu voi e cumune chì sò artistiche, per dì cusì, è ancu i nostri citadini. disse.

"CUASI 100 MIL CASE D'ACCIAU SERÀ COSTRUITE"

Enfatizendu chì a custruzzione di case di paesi fatti d'azzaru in a zona di u terrimotu hè stata cunsigliata da i scientisti in u Cunsigliu di Fatti di Terremoti è di Trasformazione Urbana, u Ministru Özhaseki hà dettu: "I cunsiglii di i nostri prufessori à noi in u Cunsigliu di Trasformazione Urbana era: "Per piacè custruite unicu- case di paese à piani d'acciaio.' Avemu capitu quantu azzaru andava, avemu parlatu cù l'acciaieri, è ottennu i so prezzi. L'offerta cumincianu à apparisce da a settimana prossima. Tanti pirsuni quanti ci sò pruducia case d'acciaio sò benvenuti. Quasi 100 mila case in acciaio seranu custruite. Serà un tipu di casa chì ùn colapserà ancu s'ellu hè 9 dimensioni. Sta tecnulugia deve esse purtata ancu in Turchia. Spergu chì custruiremu rapidamente e nostre case di paese solide, sicure è favurevuli à u clima cù sta nova tecnulugia di custruzzione ". disse.

"Usemu TUTTE L'OPPORTUNITÀ CHE ABBIAmu PER L'AREA DI TERRAMOTU"

Rispondendu à l'allegazioni chì u bilanciu di u Ministeru ùn hè micca abbastanza per e residenze di u terremotu, u Ministru Özhaseki hà dettu: "A custruzzione di circa 200 mila case hà iniziatu. Cunsegnaremu 46 mila case à u principiu di l'annu. Inoltre, postu chì l'AFAD hà da pagà per 200 mila case, ùn si prisentanu micca in i nostri bilanci. Ma useremu tutti i nostri mezi è capacità in queste regioni ". disse.

"ILLER BANK hè FOCALIFICATA SULLA ZONA TERREMOTU CU TUTTE E SO POSSIBILITÀ"

Enfatizendu chì Iller Bank si focalizeghja nantu à a zona di u terrimotu cù tutte e so risorse, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Ùn demu micca prestiti à e municipalità fora di a zona di u terrimotu da Iller Bank in ogni modu, avemu abulitu i cuncessioni. Questu ùn hè micca qualcosa specificu à u partitu A o u partitu B. Hè cusì chì pudemu usà e risorse chì avemu solu in l'area di disastru. Venanu è insistenu annantu à noi di tantu in tantu. Perchè ùn li dà ? U Bancu di Pruvince ùn hè micca u Bancu di i Municipalità ? Hè veru, e municipalità anu banche, ma attualmente circa 1 milione 900 mila citadini campanu fora di e so case o in cità di cuntainer. Sì avete avutu l'uppurtunità, l'avete aduprà in l'area di u disastru, o l'avete da dà à a municipalità chì hà dettu ch'elli custruiranu un stabilimentu suciale o un passaghju sottu ? Questa hè una questione di cuscenza. Hè per quessa chì avemu firmatu tuttu ciò chì avemu avutu, ùn l'avemu micca datu. "Mandemu tuttu u nostru budgetu à a zona di u terrimotu". disse.

"A COSTRUZIONE DI 200 MIL CASE CONTINUA"

Dichjarà chì anu pigliatu a decisione di custruisce una piazza è l'edificazioni circundante in una manera più sana, cumpresi tutti i distretti, Özhaseki hà dettu: "Attualmente, a custruzzione di 200 mila case cuntinueghja. 3 mila 424 in Adana, 41 mila 292 in Adıyaman, 6 mila 758 in Diyarbakır, 1887 in Elazığ, 24 mila 977 in Gaziantep, 45 mila 186 in Hatay, 39 mila 121 in Kahramanmaraş, 2 mila in casa di Kilis, 340 mila in casa. 23 mila 861 case in Malatya, 5 mila 501 case in Osmaniye è 5 mila 653 case in Şanlıurfa. Cunsegnaremu 46 mila case à i so beneficiari à u principiu di l'annu. Dopu à quessa, tutte e case finite ogni mese seranu donate. Cù Trasfurmazioni On-Site, aspittemu chì u citadinu fassi u so postu in u quartiere induve ellu avia ricordi è ùn vole micca lascià. "Avemu pigliatu ogni tipu di misure facilitanti in questu sensu", disse.

PRESTATU DI 250 MILIONI EUR DA A BANCA MONDIALE PER PROGETTI DI ENERGIA RINNOVABILI

U Ministru Özhaseki hà dettu chì anu ricivutu un prestitu di 250 milioni d'euros da u Bancu Mondiale per i so prughjetti di energia rinnuvevuli è hà dettu: "Di e municipalità chì anu dumandatu l'energia rinnuvevule, 91 per centu di e municipalità di u Partitu AK, u 71 per centu di e municipalità di fiducia, u 100 per centu di MHP municipalities, CHP municipalities. "Avemu dettu "sì" à u 100 per centu di e so dumande è li permette di utilizà prestiti di u Bancu Mundiale". disse.