A New City Square serà custruita in Kahramanmaraş

A New City Square serà custruita in Kahramanmaraş
A New City Square serà custruita in Kahramanmaraş

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Mehmet Özhaseki, hà dichjaratu ch'elli restitueranu Kahramanmaraş, u centru di i terrimoti di u 6 di ferraghju, à e bellezze di u passatu. U Ministru Özhaseki hà dettu: "Avemu da ripiglià Kahramanmaraş u più prestu pussibule. Cù i nostri travaglii di cuncepimentu urbanu dotati di una cunniscenza estetica, avanzamu rapidamente versu u nostru scopu di fà una cità più sicura è più bella chè prima. U nostru novu prughjettu di a piazza di a cità chì serve à a ghjente di Kahramanmaraş hè prontu. Avemu u scopu di rinuvà Kahramanmaraş à u splendore originale di u passatu cù tutti i so beni culturali, a struttura storica è l'architettura lucale ". disse.

Mehmet Özhaseki, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà valutatu u travagliu realizatu per rinviviscia Kahramanmaraş, chì hè statu distruttu in i terremoti, è hà annunziatu u Prughjettu Kahramanmaraş Square.

Enfatizendu chì anu cuminciatu a custruzzione pusendu e fundazioni in i zoni di riserva in Kahramanmaraş, l'epicentre di u terrimotu, in pocu tempu, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Kahramanmaraş, a cità di pueti è di l'omi di lettere, hè una di e cità più dannute. da i terrimoti. Cù u nostru travagliu in e zone di riserva è u nostru prughjettu "Trasformazione in situ", custruiremu un totale di 82 mila 104 residenze è 34 mila 504 spazii cummirciali in tuttu Kahramanmaraş senza compromette e 4 linee rosse. Cunsegnaremu 10 mila 337 residenze è case di paesi à i so legittimi pruprietarii à a fine di l'annu in Kahramanmaraş. In seguitu, metteremu i nostri fratelli è surelle chì sò stati affettati da u disastru, passu à passu, in e nostre case finite. "dissi.

"PREMU DI RITURNA KAHRAMANMARAŞ À A SO MAGNIFICE ORIGINALE DI U PASSU"

U Ministru Mehmet Özhaseki hà dichjaratu ch'elli scambianu constantemente idee cù esperti è scientisti cum'è ingegneri, architetti, urbanisti è storichi di l'arte in u prucessu di ricustruzzione è rivitalizazione di Kahramanmaraş.

Nutendu chì anu fattu passi impurtanti per ricuperà e bellezze di u passatu in Kahramanmaraş, induve i detriti sò stati sbulicati è a custruzzione di l'abitazioni cuntinueghja, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, avanzamu rapidamente versu u nostru scopu di fà Kahramanmaraş. una bella cità cù i nostri travaglii di cuncepimentu urbanu dotatu di una comprensione estetica, cù u scopu di risturà Kahramanmaraş u più prestu pussibule. Avemu u scopu di rinuvà Kahramanmaraş à u splendore originale di u passatu cù tutti i so beni culturali, a struttura storica è l'architettura lucale ". disse.

"L'AURFIXEMU ANCHE PIÙ COM'UN SPAZIO VIVENTE, NON SOLU UNA CITTA'"

Ricordendu chì parechji beni culturali dannighjati da i terrimoti sò stati distrutti o seriamente danucati, u Ministru Mehmet Özhaseki hà dettu: "Restauraremu e nostre strade Trabzon è Azerbaijan à i so boni vechji tempi. Rivivemu fermamente Kahramanmaraş riunendulu cù a so ricchezza culturale, u patrimoniu storicu è l'uriginale lucale. Kahramanmaraş serà una cità più sicura, più forte è più bella chè prima. I nostri edifici, custruiti cù materiali naziunali è lucali, mantenenu ancu viva a cultura di u vicinatu, anu caratteristiche architettoniche lucali, sò amichevuli à u clima è cumpletu Zero Waste. "Semu decisi à rinviviscia Kahramanmaraş, unu di i punti induve avemu principiatu a nostra marchja di civilizazione in Anatolia, cù tutta a so esistenza". hà fattu a so valutazione.

"Avemu cunsideratu ogni dettagliu"

Dichjarà chì i centri di a cità da esse custruitu in Kahramanmaraş tistimuniaranu a storia chì durà per seculi, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Avemu cunsideratu attentamente ogni dettagliu. "Canceremu e tracce di u terrimotu rivivendu Kahramanmaraş, chì custruiremu per risponde à ogni esigenza, da e residenze à e case di paese, da e zone cummirciali à e strutture suciali, u più prestu pussibule, cù a so bella piazza chì serà u sughjettu di cartoline. ." disse.

Ùn ci hè micca cumprumissu nant'à i quatru linee rossu in custruzzione !

Sottulineendu chì custruiranu e residenze è i posti di travagliu senza compromette e 4 linee rosse, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Ùn permetteremu micca a custruzzione nantu à e linee di difetti è rotture di difetti, ùn permetteremu micca a custruzzione in terra induve a liquefazione accade, chjuderemu e zone. cù i letti di flussu à u sviluppu è applicàremu a tolleranza zero in i servizii di l'architettura-ingegneria ". disse.