Alstom rende a metropolitana di Santiago più sicura è efficiente

Alstom rende a metropolitana di Santiago più sicura è efficiente
Alstom rende a metropolitana di Santiago più sicura è efficiente

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, celebra l'apertura di l'estensione di a Linea 2 di u Metro di Santiago. Alstom era fieru di offre a tecnulugia di signalizazione è automatizazione più muderna per stu prughjettu, chì furnisce un serviziu più sicuru, più efficau è più affidabile à i passageri.

"Questa estensione hè un altru esempiu di l'impegnu à longu andà di Alstom in Cile è in u Metro di Santiago. Semu fieri di offre sta tecnulugia di punta chì furnisce un altu livellu di sicurezza, affidabilità è efficienza. In Alstom, cuntinuemu à cuntribuisce à a mobilità intelligente è di altu standard per u Metro di Santiago, qualcosa chì facemu dapoi u so principiu quasi 50 anni fà ", dice Denis Girault, Managing Director di Alstom in Cile.

A tecnulugia installata da Alstom assisterà u cunduttore assicurendu chì u muvimentu di i treni hè sottu à u cuntrollu di u sistema di chjusi Alstom è di u sistema di cuntrollu automaticu di treni (SACEM), guarantiscenu a sicurità di i passageri, ottimizendu l'accelerazione è a decelerazione di i treni ottimizendu accelerazione è decelerazione di i treni. Aumenta u cunsumu d'energia è furnisce i passageri cun un viaghju più còmode. Inoltre, l'intervallu di tempu trà i treni serà mantinutu cum'è nantu à a linea esistente.

Questa estensione di 5,2 chilometri include quattru stazioni novi: El Bosque, Observatorio, Copa Lo Martínez è Hospital El Pino; Riducerà u tempu di viaghju di 42% paragunatu à l'ora attuale, ghjunghjendu à circa 24 minuti (in cunfrontu à 41 minuti oghje), benefiziu una pupulazione di più di 651 mila persone. Hè stimatu chì più di 30 mila persone utilizanu stu serviziu ogni ghjornu.

Alstom serà ancu rispunsevule per mantene a tecnulugia di serratura elettronica di punta in i novi magazzini di a Linea 2 in Vespucio Norte è per l'estensione di a linea.

Dapoi a so apertura quasi 50 anni fà, Alstom hà entratu in un partenariatu cuntinuu è successu cù Metro de Santiago, cuntribuendu significativamente à u sviluppu è à a migliione di u sistema di trasportu publicu di a cità. A cumpagnia furnisce ancu tecnulugia, materiale rotabile è mantenimentu per a Linea 2028 di u Metro di Santiago, prevista per u 7.

Alstom in Cile

Cù circa 550 impiegati è 7 sede, Alstom opera in Cile da più di 75 anni, furnisce treni di metro, treni regiunali, sistemi di signalazione è infrastruttura, servizii di mudernizazione è di mantenimentu à u Metro di Santiago, a Metro di Valparaíso è a Cumpagnia di Ferrovie Statali (EFE). ). furnisce. ). Finu a data, Alstom hà furnitu flotte di NS74, NS93, AS02, NS04 è NS16 à u Metro di Santiago. Alstom hè diventatu un attore chjave in a vitalità di a capitale di u Cile. In u 2022, Alstom hà guadagnatu un cuntrattu per furnisce una suluzione chjave per a Linea 7 di u Metro di Santiago di Chile; Per questu cuntrattu, u sistema di signalazione CBTC Urbalis, 20 anni di mantenimentu è 37 treni Metropolis per u Metro di Santiago di Chile seranu consegnati. I rails è catenaries da esse prudutte in a fabbrica di Taubaté (Brasile) presentanu un sistema innovativu di installazione automatica di rail è un sistema elettricu chì ùn hè mai statu usatu prima in Cile, chjamatu Appitrack.