AnadoluJet hè Reborn cum'è AJET

AnadoluJet hè Reborn cum'è AJET
AnadoluJet hè Reborn cum'è AJET

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà dettu: "Senza dubbitu, AJET; Si allargarà ulteriormente l'ali di u nostru paese versu u futuru è elevà u so valore di marca globale assai più altu. Avemu trasfurmatu u nostru paese in unu di i paesi cù a più grande rete di volu in u mondu. "Semu diventati un capu in a so regione è un centru di l'aviazione globale in u campu di l'aviazione", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà assistitu à a Cerimonia di Lanciamentu di l'AJET in l'Aeroportu Sabiha Gökçen in Istanbul. Parlendu à a ceremonia, u Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì ANADOLUJET, chì hè stata creata in u 2008 cum'è una sub-marca di Turkish Airlines (THY), cuntinuerà e so attività sottu a "AJET Air Transportation Joint Stock Company", chì serà stabilita cum'è 100. per centu filiale di Turkish Airlines, per rinfurzà a so pusizioni cumpetitiva in u mercatu. U Ministru Uraloğlu hà ancu dichjaratu chì a seconda pista, chì duppierà a capacità operativa di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, hè stata finita è serà messa in serviziu in pocu tempu cù a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Türkiye SERÀ U CENTRU DI TRANSITU MONDIALE IN U CAMPI DI AVIAZIONE

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì u trasportu aereu hè u mezzu di trasportu più còmode è più veloce è hà dettu: "Cù a so posizione geograficamente chjave in u centru di i cuntinenti asiatichi, europei è africani, situatu nantu à e rotte di volu trà i mercati sviluppati è i mercati in via di sviluppu, cù una tempu volu di solu 4 ore, 1.4 miliardi pirsuni campanu è U nostru paese, cù u so locu vantaghju in u centru di i paesi 8 cù un volume di cummerciu di 600 trilioni 67 miliardi di dollari; "Hè assai adattatu per diventà u centru di transitu di u mondu in u campu di l'aviazione", disse.

U nostru paese hè unu di i paesi cù a grande rete di volu di u mondu.

Dichjarà chì agiscenu cù u scopu di "Ùn ci sarà micca puntu in u mondu chì ùn pudemu micca ghjunghje" in u settore di u trasportu aereu, u ministru Uraloğlu hà dettu: "Per via di a crescente cumpetizione di u nostru paese, incuraghjendu e pulitiche è pratiche esemplarii; "Avemu trasfurmatu in unu di i paesi cù a più grande rete di volu in u mondu", disse.

AMEMU 283 NUOVE DESTINAZIONI À A NOSTRA RETE INTERNAZIONALE DI VOLU, VOLEmu ORA À 130 DESTINAZIONI IN 343 PAESI

In riferimentu à l'investimenti fatti in u settore aereo, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Da u 2002, avemu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 57 è a nostra capacità terminale da 55 milioni di passageri à 337 milioni 450 mila passageri. Mentre operemu attualmente voli internaziunali à 50 destinazioni in 60 paesi, avemu aghjustatu 283 destinazioni novi à a nostra reta di volu, aumentendu à 130 destinazioni in 343 paesi. Cusì, un aumentu di 21% hè statu ottenutu in l'ultimi 472 anni. "In più, avemu aumentatu u numeru tutale di aerei, chì era 2002 in u 489, à 270 oghje, cù un aumentu di 813%", disse.

SIAMU DIVENTATI UN LEADER IN A SO REGIONE È UN CENTRU GLOBAL AVIATION IN U CAMPI DI AVIATION

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì a Turchia serà inclusa in a "classificazioni di u trafficu tutale di l'aeroporti europei è mundiali" in 2022; "Hè cullatu à u 3u postu trà i paesi europei è u 6u postu in u mondu. In quantu à u trafficu di passageri in u 2022, i nostri 3 aeroporti sò in u top 20 in Europa è in u top 50 in u mondu. "Cù i ponti chì avemu custruitu in u celu, avemu diventatu un centru di l'aviazione globale di punta in u campu di l'aviazione". disse.

L'AEROPORTU DI ISTANBUL RANCA 1ST IN EUROPA È 7TH IN U MONDU

Dichjarà chì l'Aeroportu d'Istanbul, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù i registri, si distingue ancu cù u serviziu chì furnisce, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "Più di 2018 milioni di trafficu di passageri hè accadutu in l'Aeroportu di Istanbul, chì avemu apertu in 177, da u ghjornu. hè stata aperta. U nostru aeroportu di Istanbul hè u 1u in Europa è u 7u in u mondu ". disse. U Ministru Uraloğlu hà ancu dichjaratu chì u travagliu cuntinueghja in l'Aeroporti Regionali di Çukurova, Yozgat è Bayburt - Gümüşhane in custruzzione è l'Aeroportu di Trabzon rinnuvatu.

A SEGUNDA PISTA IN SABİHA GÖKÇEN hè stata cumpletata

In u so discorsu, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì l'Aeroportu Sabiha Gökçen hè statu sviluppatu cù una perspettiva innovativa è visionaria è hà dettu: "Avemu finitu a nostra 2ª pista, chì duppierà a capacità operativa di u nostru aeroportu. "Avemu pensatu à mette in serviziu in pocu tempu cù l'onore di u nostru presidente". disse.

A MARCA 'ANADOLUJET' DIVENTA 'AJET'

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì "AnadoluJet, chì hè stata creata in u 2008 cum'è una submarca di THY, cuntinuerà a so attività sottu a "AJET Air Transportation Joint Stock Company", chì serà stabilita cum'è una filiale 100 per centu di Turkish Airlines, per per rinfurzà a so pusizioni cumpetitiva in u mercatu. Uraloğlu hà dettu: "Rinuvemu a nostra marca per cuntribuisce di più à u turismu è à l'ecunumia di u nostru paese in a visione di u futuru pigliendu a missione chì Anadolujet hà iniziatu cù u mottu di "Nimu chì Vola" un passu più avanti". disse.

'AJET' AUMENTA A COMPETIZIONE IN LINEE DOMESTICHE È INTERNAZIONALI

U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Credu di core chì in u periodu chì principiarà cù a nova marca, AJET serà una forza impurtante chì aumenterà a cumpetizione di i trasportatori turchi in e linee internaziunali, in più di a so funzione impurtante in e linee domestiche". disse.

"AJET" PUNTA DI ARRIVARE UNA FLOTTA DI 10 AVIONI IN 200 ANNI

Dichjarà chì AJET hà u scopu di ghjunghje à una flotta di 10 aerei in 200 anni è diventà una di e più grandi compagnie aeree low-cost in a regione, u Ministru Uraloğlu hà dettu: "AJET deve sviluppà a so strategia di crescita per aumentà e cunnessione internaziunali di Istanbul, Ankara, Izmir. è altre cità in Anatolia "; Darà un grande benefiziu à i nostri citadini è i turisti chì volenu visità u nostru paese, è dunque à u turismu è l'ecunumia di u nostru paese. "U numaru di voli è destinazioni sia naziunale sia internaziunale aumenterà rapidamente in l'anni à vene, è a nostra rete di volu diventerà ancu più forte". disse.

A MARCA "AJET" POSSIA ESSERE BONA PÀ TUTTA L'INDUSTRIA AVIAZIONE È TURCHIA

U Ministru Uraloğlu hà dettu: "Senza dubbitu, AJET; "Hà espansione ulteriormente l'ali di u nostru paese versu u futuru è elevà u so valore di marca globale assai più altu". disse. Hà cunclusu e so parolle cù a speranza chì a nova marca serà benefica per tutta a industria di l'aviazione, in particulare Turkish Airlines (THY), è per Turchia.