U cambiamentu climaticu è a crisa ambientale seranu discututi in Antalya

U cambiamentu climaticu è a crisa ambientale seranu discututi in Antalya
U cambiamentu climaticu è a crisa ambientale seranu discututi in Antalya

U Forum di Scienze Internaziunali di Antalya nantu à "Cambiamentu Climaticu, Crisi Ambientale è Migrazione" si terrà trà u 29 di nuvembre è u 1 di dicembre in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Antalya è l'Università Akdeniz. In u foru di trè ghjorni, esperti di Turchia è di l'esteru discuteranu u cambiamentu climaticu è e so cunsequenze.

Antalya International Science Forum (ANISF 2023) nantu à u "Cambiamentu climaticu, Crisi Ambientale è Migrazione", chì serà urganizatu da l'Università Akdeniz di Politica Sociale è Studii Migratori Applicazioni è Research Center (ASPAG) sottu u partenariatu principale di a Municipalità Metropolitana di Antalya. trà u 29 di nuvembre è u 1 di dicembre à l'Università di Akdeniz, si terrà in a Sala di Cunferenza di a Facultà di Comunicazione in u campus.

REUNIONE INTRODUTTORE

A riunione introduttiva di u Forum di Scienze Internaziunale di Antalya, chì serà urganizata in cunghjunzione cù a Municipalità Metropolitana di Antalya è u Centru di Ricerca Turchia (Germania-Essen). A riunione introduttiva tenuta à l'Università di Akdeniz hà assistitu da u Sindaco Metropolitanu Lokman Atasoy, i membri di a Facultà di l'Università di Akdeniz Prof. Dr. Erol Esen, Prof. Dr. Bülent Topkaya è u Prof. Dr. Ferhunde Haysever Topçu, i membri è i studienti anu assistitu.

U PRIMU FORUM SCIENTIFICU DI ANTALYA

Indicà chì hè assai preziosu per Antalya d'ospitu un foru scientificu per a prima volta, u sindaco di a municipalità metropolitana Lokman Atasoy hà dettu: "U cambiamentu climaticu, l'ambiente è i prublemi di migrazione riguardanu Antalya assai strettamente. U clima hè cambiatu, ma ciò chì hè impurtante hè chì a ghjente cambia è diventa cuscenza di sti prublemi. Da quandu avemu pigliatu l'uffiziu in a Municipalità Metropolitana, avemu vistu u cambiamentu climaticu cum'è u nostru prublema più impurtante. Avemu fattu a diferenza cù u nostru travagliu cù a squadra chì avemu creatu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu felici di furnisce ogni tipu di sustegnu à questa urganizazione. Dopu à longu studii, Antalya hè avà prontu per stu foru. Accademici distinti è rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni assisteranu. Sarà discussatu temi assai impurtanti cum'è a ghjustizia climatica, e migrazioni climatiche è l'agricultura resistente à u clima. "Serà un foru assai produttivu, utile chì ci purterà assai", disse.

L'ESPERTI PARLARANU E DISCUTERANU

Membru di a Facultà di l'Università Akdeniz Prof. Dr. Erol Esen hà dettu chì serà un foru induve u cambiamentu climaticu, e crisi ambientali è i prucessi di migrazione, chì anu occupatu tutta l'opinione publica mundiale in l'ultimi anni, seranu discututi è hà dettu: "Cumu u bacinu di u Mediterraniu è Antalya, pudemu dì chì avemu sò a regione è a cità chì saranu più affettate da u cambiamentu climaticu.

Cumu pudemu adattà à u clima cambiante cù fatturi ambientali? U scopu di stu foru serà di attirà l'attenzione à questi prublemi. I parlanti esperti seranu ospitati è 55 documenti seranu presentati à u foru di trè ghjorni. In più di i circadori, u foru riuniscerà esperti da a pratica, rapprisentanti di a sucità civile è urganisazioni internaziunali è decisori ligati à u sughjettu di u prugramma. "U nostru scopu hè di prisentà un foru di scienza à Antalya è di cuntinuà stu foru regularmente in l'anni à vene", disse.

CAMBIAMENTI CLIMATI È E SUE CONSEGUENZE

Antalya International Science Forum coprerà temi diffirenti cum'è pussibuli cunsequenze di u cambiamentu climaticu, u cambiamentu climaticu è i disastri ambientali, strutture suciale è sistemi resistenti à u cambiamentu climaticu, cità resistenti à u clima, biodiversità è u so impattu annantu à l'ecosistema.