Tunnel di a muntagna di Bolu apertu à u trafficu di i veiculi

Tunnel di a muntagna di Bolu apertu à u trafficu di i veiculi
Tunnel di a muntagna di Bolu apertu à u trafficu di i veiculi

I travaglii di riparazione è rinnuvamentu in u Tunnel di a Montagna Bolu di l'Autostrada Anatoliana, induve u trasportu hè statu interrottu per via di sfondate durante l'annu, sò stati cumpletati è u tunnel hè statu apertu à u trafficu di i veiculi.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Abdulkadir Uraloğlu, hà dettu: "Avemu impeditu chì una eventuale frana di terra affetta negativamente u trasportu. "Avemu aumentatu a lunghezza di u tunnel à 3 mila 115 metri", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà fattu inspeczioni in situ di u Tunnel di a Montagna Bolu, chì i travaglii di custruzzione sò stati finiti, hà ricevutu informazioni da l'autorità, è dopu hà fattu dichjarazioni nantu à i travaglii realizati. Uraloğlu hà iniziatu u so discorsu fendu un ricordu. Uraloğlu hà dettu: "Se vi ricordate, l'effetti negativi di e piogge forti in lugliu di questu annu; Avemu campatu in quasi tutta a Regione di u Mari Neru cum'è Düzce, Zonguldak, Bartın, Karabük, Ordu è Giresun. Avà, u cambiamentu climaticu è i prublemi chì causa sò diventati un prublema cumuni per l'umanità. In quelli ghjorni, avemu dettu ch'è no avissi a discutiri di ciò chì ci vole à fà per impedisce tali disastri di succediri di novu, chì avemu da piglià decisioni più radicali, è ch'è no avissi a aumentà e misure à traversu i determinazioni ch'è no faria cù u persunale tecnicu. "Una di e più impurtanti di queste misure è travaglii hè stata senza dubbitu a traversata di a Muntagna Bolu, è aghju piacè di dichjarà chì avemu finitu u nostru travagliu", disse.

AMEMU A LUNGHEZZA DI TUNNEL À 3 MIL 115 METRES

Uraloğlu hà dichjaratu chì anu iniziatu u travagliu chjudendu u passaghju di a muntagna Bolu di l'Autostrada Anatoliana, chì furnisce u trasportu trà Istanbul è Ankara, à u trafficu in a direzzione Ankara u luni 25 settembre 2023, è chì anu realizatu travaglii assai impurtanti in u 23. Sezione di XNUMX chilometri, cumpresu u Tunnel di Bolu trà Kaynaşlı-Abant Junctions. Uraloğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u travagliu fattu:

"Avemu allargatu u portale di u tunnel di 3 metri nantu à a piattaforma chì furnisce l'accessu à a direzzione Ankara di l'autostrada da 25 metri cum'è a custruzzione in acciaio. Avemu aumentatu a lunghezza tutale di u tunnel à 90 mila 3 metri. Cusì, avemu impeditu un pussibili sfondate chì pò esse allargendu u portale di u tunnel da affettà negativamente u trasportu. In novu, avemu rimpiazzatu 115 articuli in 3 viaducts è applicà a membrana liquida nantu à e articuli. Avemu rinnuvatu ancu e barriere di cimentu in a mediana cintrali per 5 chilometri. Spergu chì, da avà, ùn avemu micca sperienze alcuna di e situazioni negativi chì avemu avutu prima in questa regione durante un pussibbili piriudu piovosa. "Ùn videremu nisuna interruzzione di u trafficu à a traversata di a muntagna Bolu per questi motivi".

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì anu attribuitu una grande impurtanza à u sviluppu di a reta di trasportu di Bolu, postu chì hè un puntu di transizione impurtante trà Istanbul è Ankara, è chì anu investitu più di 21 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Bolu in l'ultimi 30 anni. , è hà aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 173 chilomitri à 301 chilòmitri, è strade bituminose. annunciatu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada di rivestimentu caldu da 192 chilomitri à 428 chilòmitri.

APRIREMU UFFICIALI U BOLU SUD RING ROAD

Uraloğlu hà dettu chì riduceranu a carica di transitu di Bolu, reguleranu u trafficu, è apriranu ufficialmente a Strada di l'Annellu Sud assai prestu. In quantu à a strada di u circondu, Uraloğlu hà dettu: "Riduceremu u tempu di trasportu nantu à a strada, chì dura 15 minuti in stop-and-go cù intersezioni signalate nantu à a strada esistente, à 2 minuti cù a nostra strada anulare. Salveremu un totale di 88 milioni di lire annu, cumprese 22 milioni di lire da u tempu è 110 milioni di lire da carburante. "Anu ancu riduce l'emissioni di carbonu di 2,7 tunnellate", disse.

Prughjettu di l'autostrada di l'Anatolia Centrale

Uraloğlu hà dichjaratu chì pensanu à custruisce l'Autostrada Centrale di l'Anatolia è hà dettu: "A nostra autostrada attuale, chì furnisce u trasportu trà Ankara è Istanbul, hè aduprata intensivamente per tuttu l'annu. A dumanda di viaghju hè in constante crescita per ragioni cum'è a crescita di a pupulazione è l'aumentu di l'attività turistica è cummerciale. Ci hè una densità di trafficu assai seriu, soprattuttu in a sezione di Gerede, induve u trafficu da Ankara è a direzzione di u Mari Neru si scontra. Avemu facilitatu a congestione trà Istanbul è Akyazı cù l'ultima sezione di l'Autostrada Marmara di u Nordu, chì avemu messu in serviziu l'annu passatu. "Avemu pianificatu avà di custruisce l'Autostrada Centrale di l'Anatolia in a sezione di a strada trà Akyazı è Ankara", disse.

In quantu à l'Autostrada Centrale di l'Anatolia da esse custruitu, Uraloğlu hà dettu chì avarà una lunghezza tutale di 225 chilometri, di quale 51 chilometri serà u corpu principale è 276 chilometri serà a strada di cunnessione. Nutendu chì pensanu à serve u trafficu cù un totale di 3 corsie, 3 partenze è 6 arrivi, Uraloğlu hà dettu: "Stabbiliremu una cunnessione più veloce trà l'Autostrada Centrale di l'Anatolia è l'Autostrada di Marmara Nord à l'Autostrada Ankara-Niğde. Averemu ancu custruitu una seconda strada alternativa per disastri è emergenze. "Credu di tuttu u core chì, cum'è questi prughjetti, l'implementazione di u nostru prughjettu di l'Autostrada Centrale di l'Anatolia farà una cuntribuzione significativa à aumentà u potenziale cummerciale è di produzzione di i stabilimenti intornu à a strada", disse.

Uraloğlu hà cumpletu u comunicatu di stampa cù e parolle: "Continuemu à travaglià incansablemente, devotamente è seriamente per stabilisce l'infrastruttura di trasportu necessaria per l'ecunumia di u nostru paese per ghjunghje l'ugettivi di u Seculu Turcu".