İZSU traslada i so 2 milioni di abbonati à u digitale

İZSU traslada i so milioni di abbonati à u digitale
İZSU traslada i so milioni di abbonati à u digitale

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir si prepara à serve i so 2 milioni di abbonati cù fatture digitale. Hè destinatu à furnisce servizii più veloci è più efficaci à i citadini cù applicazioni chì combinanu e pussibilità di a tecnulugia cù un approcciu favuritu di l'ambiente.

A Direzzione Generale İZSU hà aghjustatu una nova à e so applicazioni orientate à a tecnulugia per aumentà a velocità di i so servizii è pruduce suluzioni ecologiche. Cù l'applicazione di fatturazione digitale, e bollette d'acqua saranu avà mandate à i citadini via missaghju di testu o e-mail.

L'abbonati chì volenu prufittà di u serviziu cumplettamente gratuitu puderanu passà à l'applicazione appliendu attraversu a pagina web corporativa di İZSU o l'applicazione mobile o da e filiali İZSU. U serviziu di fattura digitale serà attivatu dopu l'appruvazioni di l'abbonatu chì vole riceve u serviziu. Dopu l'appruvazioni, e bollette d'acqua saranu mandate à i telefunini mobili di l'abbonati via missaghju. L'abbonati puderanu accede à tutti i dettagli di e so fatture in u cuntenutu SMS.

Perchè a fattura digitale?

A nova applicazione di IZSU, chì hè prevista per esse messa in serviziu in dicembre, furnisce benefici ambientali significativi è a satisfaczione di i citadini. Grazie à u serviziu di fattura digitale, İZSU prevenerà i rifiuti di carta è riducerà l'impronta di carbone risultante da a produzzione di carta è u prucessu di distribuzione di fattura. L'applicazione di fatturazione digitale permetterà à l'abbonati di riceve u serviziu cù un approcciu rapidu è ecologicu.