U Kazakistan Custruirà 3 Chilomitri di Ferrovia in 1300 Anni

U Kazakistan Custruirà Chilometri di Ferrovia annu
U Kazakistan Custruirà Chilometri di Ferrovia annu

U presidente di u Kazakistan Kasım Cömert Tokayev hà dichjaratu chì pensanu di custruisce più di 3 chilometri di ferrovie in i prossimi 1300 anni.

Tokayev hà assistitu à u Primu Summit di i Capi di Statu in Baku, a capitale di l'Azerbaijan, à l'occasione di u 25th anniversariu di u Programma Speciale di l'ONU per l'Ecunumia di l'Asia Centrale (SPECA).

Parlendu quì, Tokayev hà dichjaratu chì sustene u prucessu di istituziunalisazione di SPECA, chì hè pensatu per revelà cumplettamente l'enorme putenziale cummerciale, ecunomicu è d'investimentu di i paesi membri.

Tokayev hà rimarcatu chì a cooperazione in u quadru di SPECA hè diventata ancu più significativa in u periodu geopoliticu difficiule attuale è hà dettu: "I nostri paesi anu grandi opportunità per espansione u cummerciu mutuale. "Pudemu furnisce una varietà di prudutti à i mercati di l'altri à prezzi competitivi è riduce l'impurtazioni da altri paesi". disse.

Notendu chì i paesi membri di SPECA ghjucanu un rolu maiò in u sviluppu è a diversificazione di i corridori di trasportu internaziunale è di transitu, Tokayev hà dettu: "In questu cuntestu, avemu una grande speranza in u sviluppu di u Corridor di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian". disse.

Tokayev hà dichjaratu chì u Kazakistan hà investitu più di 15 miliardi di dollari in infrastrutture di trasportu in l'ultimi 35 anni è hà dettu: "Avemu pensatu di custruisce più di 1300 chilometri di ferrovie in i prossimi trè anni. Questu; Aumenterà a capacità di trasportu di merci in Cina, Asia Meridionale, Russia è Europa ". disse.

U summit ospitatu da u presidente azerbaigian Ilham Aliyev hà assistitu da u presidente di u Kazakistan Tokayev, u presidente di l'Uzbekistan Shavkat Mirziyoyev, u presidente di u Kirghizistan Sadir Caparov è u presidente di u Tadjikistan Emomali Rahman.