Perde u pesu manghjendu cù a dieta di a cultura

Perde u pesu manghjendu cù a dieta di a cultura
Perde u pesu manghjendu cù a dieta di a cultura

Sena Nur Bubani, un dietista chì travaglia in a Municipalità di Bağcılar, aiuta i so clienti à perde u pesu manghjendu ciò chì volenu senza riduzzione di i so pranzi o stà a fame, cù u prugramma ch'ella chjama "Dieta di Cultura". Un prugramma hè in preparazione per quelli chì sò in Dieta Culturale, cù piatti specifichi à l'abitudini alimentari di a so regione. Bubani, chì hà debilitatu 6 persone in 700 mesi in questu modu, hà dettu: "Se demu l'abitudini alimentari di u Mari Neru à una persona orientale, ùn serà micca benefica per questa persona perchè ùn serà micca una dieta durabile".

Women and Family Culture and Art Center, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità di Bağcılar in 2011, cuntinua 24 corsi in 35 rami principali. U dietista hè unu di i lochi più populari in a stallazione, induve sò pruposti corsi cù diversi cuntenuti chì varienu da a cucina à i tessili è u maquillaje. A dietista Sena Nur Bubani, chì hà travagliatu in a municipalità di Bağcılar dapoi 6 mesi, prova di perdiri pesu in e donne chì si applicanu à ella.

U listessu prugramma ùn pò micca esse applicatu à e persone orientali è di u Mari Neru.

Dichjarà chì l'alimentazione sbagliata, l'attività fisica bassa è e malatie croniche causanu un guadagnu di pisu, Bubani dice chì applicà u prugramma chjamatu Culture Diet, chì aiuta i so clienti à perde u pesu in una manera sana è in pocu tempu. Dichjarà chì hà stabilitu un ligame speciale cù i so clienti, Bubani hà dettu u seguente nantu à a Dieta Culturale:

"I nostri clienti chì venenu quì sò stanchi di a so propria dieta, di calorie basse è di fami. À questu puntu, li avvicinemu cun intelligenza è sincerità. Scuntremu i nostri clienti dopu chì venenu quì. Preparamu un prugramma secondu u statutu culturale di e persone è l'abitudini nutrizionali. Perchè se damu l'abitudini alimentari di a regione di u Mari Neru à una persona orientale, ùn serà micca benefica per questa persona perchè ùn serà micca una dieta sustinibili. Per questu mutivu, hè assai impurtante per noi di sapè nantu à a cultura di quella persona è dà un prugramma di dieta adattatu per l'alimentariu chì coccu è manghja. Questu assicura ancu a continuità di a dieta. Preferimu fà una lista di platti adattati per a regione orientali per e persone orientali, è per e regioni di u Mari Neru, l'Egeu è l'Anatolia Centrale. Pruvemu 4-5 kilogrammi di perdita di grassu in un mesi. "Avemu ghjuntu à 6 persone in 700 mesi è l'aiutamu à perde u pesu è à ghjunghje à u so pesu ideale".

Aghju persu 4 chilò in 11 mesi

Kübra Nur Karaarslan hè unu di quelli chì anu lasciatu felice u dietista. Dichjarà chì era andatu à un dietista per 4 mesi, Karaarslan spiegò u cambiamentu chì hà sperimentatu cusì: "Avu 77 chilò è aghju avutu assai dulore perchè aghju avutu una hernia. Dopu ghjuntu quì, mi sentu u cambiamentu in mè ogni ghjornu. Manghjendu ciò ch'e vulia senza avè fame, aghju persu 11 chilò è a mo fiducia in sè stessu cresce. "Vogliu ancu ringrazià u sindaco di Bağcılar, Abdullah Özdemir, per avè furnitu i servizii in questa facilità, in particulare i servizii di dietista."