A Fundazione di u Parcu Sotterraniu di Kuştepe è u Campu di Football hè stata stabilita

A Fundazione di u Parcu Sotterraniu di Kuştepe è u Campu di Football hè stata stabilita
A Fundazione di u Parcu Sotterraniu di Kuştepe è u Campu di Football hè stata stabilita

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà rimpiazzatu l'Installazione Sportiva Kuştepe, chì hà finitu a so vita utile; Hà stabilitu a fundazione di l'area, chì include un parcheghju sotterraneo per i veiculi 429, un mercatu coperto, un parcu di i zitelli, una sala di matrimoniu è un campu di football.

Cerimonia di inaugurazione per u Parcu Sotterraniu Kuştepe è u Campu di Football, chì serà cumpletu cù un investimentu di circa 443 milioni di lire; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHè stata cun a participazione di u sindaco di Şişli Muammer Keskin, u deputatu CHP Istanbul Engin Altay, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Cem Aydın è i residenti di u quartiere.

"Per chì hè fatta a pulitica?"

Enfatizendu chì servenu cù l'orgogliu di furnisce un serviziu uguale à 39 distretti di Istanbul, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'esistenza di un mecanismu di moralità pulitica in Turchia chì deve esse migliuratu. Sottulineendu chì a moralità pulitica hè assai impurtante, İmamoğlu hà dettu: "Perchè a pulitica hè fatta? Diventate un membru di un partitu puliticu è luttate quì in nome di serve a ghjente. Ascoltate i prublemi di e persone. Quissa parte da a cità, secondu a cità, da u distrittu à a pruvincia... Si diventa membru, si diventa manager, si diventa presidente. Parlate à i citadini è risolve i so prublemi. Sè vo site un oppositivu in quellu distrittu o cità, sè ùn site micca in u putere, vi critichi, dicendu "Perchè stu serviziu ùn hè micca furnitu?" Ma in u so core hè u serviziu à a so ghjente ". disse.

"Campemu a strada in sulidarità"

İmamoğlu hà sottolineatu chì anu da travaglià cù questa cunniscenza per e prossime elezzioni lucali è hà dettu: "Spergu chì diventeremu u sindaco chì hà ricevutu u puntu più altu mai da u nostru populu in questu esame. "Andemu nantu à sta strada cun determinazione è sulidarità", disse.

Nutendu chì u parcheghju İSPARK, situatu in a stallazione nantu à quale anu stabilitu a fundazione, hè impurtante per Şişli, İmamoğlu hà dettu: "Avemu stabilitu un scopu di parcheghju in İSPARK. Vogliu sprime chì avemu fattu un prugressu seriu in a rializazione di stu scopu di u parcu. Attualmente, İSPARK hà aumentatu u numeru di locu da 759 à 114. A capacità di u veiculu era di 97 mila 757 veiculi quandu avemu pigliatu u cuntrollu. Attualmente, hè aumentatu à 127 mila 285 veiculi. "Questu hè un preziosu percorsu di parcheghju", disse.