A mastite hè più cumuna in e mamma chì allatta

A mastite hè più cumuna in e mamma chì allatta
A mastite hè più cumuna in e mamma chì allatta

Liv Hospital Specialista in Chirurgia Generale Prof. Dr. Mustafa Tükenmez hà fattu dichjarazioni nantu à mastite, gonfiore è rossu. Dichjarà chì a mastite hè una inflamazioni dolorosa di u tessulu di u pettu è hè generalmente causata da infezzione bacteriana, Liv Hospital General Surgery Specialist Prof. Dr. Mustafa Tükenmez hà dettu: "Si vede soprattuttu in i primi trè mesi di e donne chì allattanu. Hè vistu in 10 à 30 per centu di e mamme chì allattanu. A mastite pò causà sintomi cum'è gonfiore, rossu, aumentu di a temperatura, edema, dolore, sensazione di ardenti, frebba è friddi in i petti. disse.

"L'accumulazione eccessiva di latte in u pettu hè risicatu durante l'allattamentu".

Prof. Dr. Mustafa Tükenmez hà continuatu dicendu chì ancu s'ellu ùn ci hè micca infezione, a pruduzzione eccessiva di latte o l'accumulazione in u pettu hè unu di i sintomi:

"In più di tutti questi, l'accumulazione eccessiva di latte in u pettu aumenta ancu u risicu di infezzione bacteriana. Cracks o ferite nantu à u capezzolu causanu bacteria da a pelle per passà in u tessulu di u pettu è i dutti di latti. Da u tempu à u tempu, u latti infettatu pò accumulà in una zona è pruvucarà a furmazione di abscess. Dunque, in questu casu, l'abscessu deve esse drenatu cù metudi chirurgici o un iniettore ". disse.

"U diagnosticu hè impurtante"

U prufessore hà dichjaratu chì u diagnosticu di mastite hè fatta secondu i sintomi clinichi è i risultati di l'esame. Dr. Mustafa Tükenmez hà dettu: "U ultrasound di u pettu deve esse usatu per detectà a prisenza di un abscessu in u pettu è per determinà s'ellu hè accumpagnatu da altre cunsequenze patologiche cum'è u cancer di mama. "U trattamentu di a mastite hà per scopu di allevà a inflamazioni è u dolore è prevene i risichi di novi infizzioni". Hà inclusu e so dichjarazioni.

Raccomandazioni per a mastite: Prof. Dr. Mustafa Tükenmez hà listatu cusì:

Allattamentu: Stabbilimentu di u flussu di latte usendu u metudu d'allattamentu currettu hè u metudu di trattamentu principale. Per prevene a mastite durante l'allattamentu, hè impurtante d'amparà e tecniche d'allattamentu currettu è riduce l'accumulazione di latte in u pettu. Applicazione fredda: Pudete applicà appiicazioni friddi à a zona di u pettu stendu nantu à a spalle à intervalli intermittenti.

Drainage linfaticu: Applicà una pressione suave à u tessulu di u pettu, l'ascella è a clavicola è l'attivazione di u fluidu linfaticu pò aiutà à riduce l'edema è a inflamazioni in u pettu. Cusì, l'edema è l'inflamazioni nantu à u capezzolu è a pelle diminuiranu, è un allattamentu più còmode serà assicuratu cum'è u vostru zitellu piglia facilmente u capezzolu è a pelle. U massaggio cù pressione alta pò, contru à l'aspettattivi, aumentà a inflamazioni, l'obstruczione di a pressione è l'edema in i canali di latti.

Aduprà un bra di supportu: duvete sceglie bras chì ùn ponu micca pressione nantu à l'area di u pettu, ùn sò micca stretti, ùn cuntenenu micca underwire è sustene ligeramente u pettu.

Antidolorifici: Pudete utilizà analgésichi è droghe antiinflamatorii chì u vostru duttore considera appropritatu.

Usu antibioticu: L'infizzioni bacteriale di u pettu durante l'allattamentu sò principalmente batteri di a pelle è ponu esse trattati cù penicilline simplici o antibiotici di u gruppu di cefalosporina. L'antibiotici deve esse utilizatu cum'è u vostru duttore ritene appruvatu quandu hè necessariu. In generale, u sollievu si sente in 48 à 72 ore è l'infezzione pò sparisce in 10 ghjorni. Ancu s'ellu hè raru, si trovanu ancu infizzioni resistenti à u trattamentu. In questi casi, dopu chì l'antibiogramma di cultura di latte hè realizatu, u vostru duttore pò cambià a terapia antibiotica secondu i risultati.