QTerminals Antalya, a Porta di a Regione à u Mondu

QTerminals A porta di u mondu di a regione di Antalya
QTerminals A porta di u mondu di a regione di Antalya

U Seven Seas Navigator di 172 metri di lunghezza è e navi di crociera di lussu Le Jaques Cartier di 131 metri di lunghezza anu visitatu QTerminals Antalya Port, u principale portu di merci cummerciale è di crociera in Turchia. Bahama bayraklı U Seven Seas Navigator di 28 mila 803 tunnellati grossi, cù 404 passageri è 360 membri di l'equipaggiu, era una nave da crociera francese. bayraklı A nave di crociera chjamata Le Jaques Cartier, cù una capacità di 9 mila 988 tunnellate grossi, hè ghjunta à QTerminals Antalya Port cù 151 passageri è 119 equipaggiu.

I passageri anu cuntribuitu à l'ecunumia regiunale per shopping in Antalya, visitendu ristoranti lucali è attrazioni turistiche. A prossima tappa di a nave da crociera Seven Seas Navigator serà Kos, mentre chì a prossima tappa di a nave da crociera Le Jaques Cartier serà Port Said.

QTerminals Antalya, chì hà u più altu volume di operazione di passeggeri è carichi nantu à a costa di circa 700 miglia nautiche trà Izmir è Mersin, hè impurtante cum'è a porta di a regione per u cummerciu mundiale è u turismu cù u so principiu di serviziu di qualità, sicuru è rapidu. QTerminals Antalya, u principale portu di merci cummerciale è di crociera in Turchia, si distingue cù a so infrastruttura tecnologica è u sapè fà in u turismu di crociera, chì hè u settore in più rapida crescita è sviluppu trà tutti i settori turistici.

Dichjarà chì anu avutu un annu impegnatu in quantu à u turismu di crociera, u direttore generale di QTerminals Antalya Port Özgür Sert hà dettu: "U turismu di crociera migliurà l'esperienze turistiche, introduce diverse culture è dà una grande cuntribuzione à l'economia lucale. I passageri di crociera cuntribuiscenu significativamente à l'ecunumia lucale quandu sbarcanu è visitanu i porti. I turisti sperimentanu da vicinu e bellezze naturali, u patrimoniu storicu è culturale di u nostru paese. L'investimenti in u turismu di crociera è i sforzi per u so sviluppu sò assai impurtanti. In u nostru portu, chì hà dui moli di cruciera cù una lunghezza tutale di 370 metri, avemu un terminal di passageri di 1830 metri quadrati è una zona di bagaglii di 1000 metri quadrati chì serve i passageri di crociera. Cum'è QTerminals Antalya, simu unu di i porti più utili in u settore cù a nostra capacità, misure di sicurezza è rete logistiche. "Offremu alti standard di serviziu à i nostri clienti cum'è a porta di a regione per u cummerciu mundiale è u turismu, cù i nostri principii di serviziu di qualità, sicuru è rapidu", disse.