A migrazione Yoruk principia in Antalya

Turkmeni Yoruk si riuniscenu in Antalya
Turkmeni Yoruk si riuniscenu in Antalya

U 2u Festival Internaziunale di Antalya Yoruk Turkmen, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya, principia cù a migrazione Yoruk u venneri 3 di nuvembre à 10.00. A cultura Yoruk serà mantenuta viva in tutti i so aspetti durante u festival di 3 ghjorni. U famosu artista Haluk Levent darà un cuncertu in l'area di u festival u venneri 3 di nuvembre.

A Municipalità Metropolitana di Antalya si prepara à accoglie u mondu turcu cù u 2u Festival Internaziunale di Antalya Yoruk Turkmen. I preparativi finali cuntinueghjanu per u festival, chì riunirà millaie di Yoruks da Antalya, Turchia è stranieri trà 3-4-5 di nuvembre.

Una festa culturale si terrà per 400 ghjorni in l'area di festival stabilita nantu à una zona di circa 3 decares in u Distrettu di Aksu Distrettu Solaklı In Locu Çayırı. Ministru Muhittin Böcekinvitò tutte e persone di Antalya à u festivale, chì si terrà cù una larga participazione internaziunale.

EVENTI CULURI

U 2u Festival Internaziunale di Yoruk Turkmen principia u venneri 3 di nuvembre à 10.00 cù a presentazione di una ghirlanda à u Monumentu Atatürk in Piazza Cumhuriyet. Dopu u mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, a migrazione Yoruk hà da esse in u Parcu Karaalioğlu. L'avvenimenti accuminciaranu in l'area di u festival à 13.00 u listessu ghjornu. Ci saranu parechje attività cum'è musica in diretta, acrobazie equestre è spettaculi di tir à l'arcu, spettaculi di ballu folklore è cuncerti di gruppi di invitati da l'esteru per 3 ghjorni à u festival. Spettacoli acrobatici equestri, balli folklori di gruppi d'invitati di l'esteru, spettaculi di balli folklori di cumuni invitati è un cuncertu d'artisti lucali seranu tenuti.

HALUK LEVENT CONCERT U 3 NOVEMBRE

A cerimonia di apertura ufficiale di u Festival Turkmen Yoruk serà in l'area di u festival u venneri 3 di nuvembre à 18.00. À 19.45, u famosu artista Haluk Levent scuntrà a ghjente di Antalya in l'area di u festival. Elif Buse Doğan animarà u Festival Yörük u sabbatu 4 nuvembre à 19.30, è Ayşe Dinçer animarà u Festival Yörük dumenica 5 nuvembre à 20.00. Inoltre, Ebru Özdemir, İsmail Baha Sürelsan Conservatory Turkish Folk Music Ensemble, Egemen Balkanlı è Emran Özdemir daranu ancu un cuncertu à u Festival Yörük. . Artisti lucali di 14 distretti di Antalya scontranu u publicu in u festival in diversi ghjorni.

25 PAESI PARTICIPAN

25 Republici Turchi indipendenti participaranu à u festival. I participanti internaziunali realizaranu manifestazioni culturali. Sarà creata una piattaforma per prumove l'artisanat turcu. 36 artisti, 8 da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu è 44 da e cuuperative di e donne ; introducerà l'artisanat cum'è a tessitura, a cugliera, a cugliera è a fabricazione di feltru. 81 associazioni Yoruk-Turkmen, fundazioni è cooperative seranu ospitate. In più, 25 cumune à livellu metropolitanu, pruvinciale è distrittu participeranu.

ANELLO DA ZONA EXPO À ZONA FESTIVAL

À u festival, a cultura Yoruk, chì hà una storia prufonda è hà fattu l'Anatolia a so casa per mille anni, serà mantenuta viva in tutti i so aspetti. E persone di Antalya chì volenu assistisce à u festivale puderanu ghjunghje à l'area di u festivale cù autobus navetta senza stop è gratuiti dopu avè scenditu à a fermata di l'Expo, chì hè l'ultima fermata di tram. À u ritornu, u listessu serviziu di navetta serà furnitu à a fermata di u tram è da quì à u centru di a cità.

I citadini chì venenu cù i so veiculi privati ​​utilizanu u trasportu unidirezionale, l'entrata di a linea Expo-solak è l'uscita Perge. Mentre chì u parcheghju di i veiculi longu a strada hè pruibitu, un parcheghju per 5 mila persone serà à u serviziu di i citadini.

Tutte l'infurmazioni detallati nantu à u festivale ponu esse truvati in yorukturkmenfestivali.com.