300 Case Permanenti da Galatasaray à a Zona di Terremotu

Alloghju Permanente da Galatasaray à a Zona di Terremotu
Alloghju Permanente da Galatasaray à a Zona di Terremotu

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Mehmet Özhaseki hà parlatu in a ceremonia di firma di u protocolu per a custruzzione di 300 case permanenti in a zona di u terrimotu da Galatasaray Sports Club. U Ministru Özhaseki hà dettu: "Galatasaray Sports Club conduce un bonu travagliu. Spergu ancu chì tornerà ". disse. Apuntendu chì a maiò parte di l'edifizii in Turchia sò stati custruiti prima di u 1999, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Ancu s'è questi edifici sò stati custruiti in cunfurmità cù l'antica legislazione, sò strutture chì ùn ponu micca resistenti à i terrimoti". disse.

Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà u Galatasaray Sports Club è l'Amministrazione Mass Housing (TOKİ) in quantu à a custruzzione di 300 case permanenti in a zona di u terrimotu. U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Mehmet Özhaseki, u presidente di u Galatasaray Sports Club Dursun Özbek è u presidente TOKİ Ömer Bulut anu assistitu à a cerimonia di firma.

Sottulineendu chì a Turchia hè un paese di terrimotu, u Ministru Mehmet Özhaseki hà ricurdatu chì dui terremoti assai severi si sò accaduti à 6 ore di distanza u 9 di ferraghju è hà dettu: "Sempre dicu questu cun tristezza; Türkiye hè un paese di terramotu. U numaru di terrimoti cù una magnitudine di 100 o sopra chì sò accaduti in i nostri terri in l'ultimi 6 anni hè 231. Avemu bisognu di sapè questu è agisce in cunseguenza. In particulare dopu à u terrimotu di u 1999, grazia à i nostri amichi, anu fattu cambiamenti serii in a regulazione di a custruzzione è a legislazione di stu campu. Dopu à quella data, pudemu cunsiderà tutti l'edifizii custruiti in cunfurmità cù a legislazione cum'è sani. Ma sapemu chì a maiuranza di l'edificazioni in Turchia hè stata custruita in l'anni 1960, 1970, 1980 è 1990 è chì ùn ponu micca resiste à sti terrimoti ancu s'elli sò stati custruiti in cunfurmità cù a vechja legislazione. "Quandu questu succede, i nostri cori sò in bocca cù ogni terramotu". disse.

"AVERIAmu RENDE A NOSTRA CUFFIA SANA PER A TRASFORMAZIONE URBANA"

Dichjarà chì u bastimentu in u paese deve esse resu sicuru è sanu per mezu di trasfurmazioni urbane, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Ancu quandu si faci un terremotu, simu fermi. Spergu chì continueremu a nostra vita cunfortu. "Ùn ci sepulteremu mai più a nostra vita è i nostri amati è ci batteremu in ghjinochji". disse.

"CISSU MESI CONSEGNEremu I NOSTRE 46 MIL CASE"

Dichjarà chì ci era 850 mila unità indipendenti chì avianu da esse cunvertite in l'ultimu terremotu, u Ministru Özhaseki hà dettu: "680 mila di questi sò residenze è 170 mila sò posti di travagliu. Ùn hè micca faciule per trattà. Ma cum'è statu, avemu dimustratu un grande riflessu. In i primi ghjorni, avemu principiatu a custruzzione nantu à i terreni di tesoru, in terra solida. Attualmente, circa 250 mila case sò in custruzzione in queste regioni. Semu in una pusizioni di furnisce alcune di sti custruzzioni. "Spergu, daremu 46 mila case stu mese". disse.

"VIDEremu chì a vita rinasce in a regione in 2-3 anni"

Ricordendu chì e case di paese sò fatte d'acciaio, u Ministru Özhaseki hà dettu: "Attualmente travagliammu nantu à e nostre case di paese, chì saranu custruite nantu à cornici d'acciaio, per quale sò stati preparati quasi 51 mila offerte. Vulemu furnisce ogni travagliu chì avemu principiatu cumpiendu l'offerta in 1 annu è chì i nostri citadini campanu in e so case sicure. In 2-3 anni, puderemu vede a vita rinvivisce in quelle regioni, a ghjente chì campa inseme, u cummerciu cuntinueghja, è i zitelli chì ghjocanu in carrughju, cum'è s'ellu ùn ci fussi mai statu un terrimotu. "Tutta a nostra energia hè nantu à questu". disse.

"Sarà chjamà quartiere di Galatasaray"

Dichjarà chì i filantropi anu ancu cuntribuitu à a zona di u terremotu, u Ministru Mehmet Özhaseki hà dettu: "U nostru preziosu presidente di u Galatasaray Sports Club, Dursun Özbek, hè statu u primu trà i nostri club sportivi chì si prisenta nantu à questu tema. Il l'a offert lui-même. Andemu è pusonu a fundazione inseme in quella zona. Avemu principiatu un affari in 3 di e nostre cità. Una bellezza hè stata revelata in questu sensu. A cumpetizione hè aumentata di pocu tempu, oghje simu in un ghjornu di spartera. Per questu, vogliu ringrazià u mo stimatu presidente è a cumunità Galatasaray. Un bonu travagliu hè esse pioneered, è spergu chì seguitarà. In a prima tappa, custruiremu 100 case in Adıyaman, 100 in Kahramanmaraş è 100 in Hatay in nome di Galatasaray. Nomineremu u quartieru cum'è "Quartiere Galatasaray" cum'è un gestu ". disse.

PRESIDENTE GALATASARAY ÖZBEK: ALTRI CLUBS, VENITE E PIGATE A MANU IN QUESTU LAVORO

Dichjarà chì i terrimoti di u 6 di ferraghju hà dannatu circa 15 per centu di u paese, u presidente di Galatasaray Dursun Özbek hà dettu: "Questa hè una grande figura. Ùn hè micca faciule per i stati per trattà stu pesu. Cum'è Galatasaray Sports Club, ùn avemu micca esitatu da u primu ghjornu chì duvemu ancu cuntribuisce. Vogliu enfatizà chì, cum'è u nostru Ministru hà dettu, hè una grande necessità per i citadini caritativi di intervene in questu tema. Ci hè bisognu di custruzzione di quasi 850 mila residenze è posti di travagliu. Dunque, per fà u travagliu più veloce, l'istituzioni è l'urganisazione cum'è noi anu bisognu à intervene in stu travagliu. Saria una grande corsa. Hè per quessa ch'e aghju fattu a mo chjama aperta à altri clubs da quì ; Venite à participà à stu travagliu. Stu travagliu diventa assai piacevule quandu tutti facenu inseme. "Apremu e porte inseme è andemu inseme in a regione". disse.

Dopu à i discorsi, un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà Galatasaray Sports Club è TOKİ in quantu à a custruzzione di 300 case permanenti in a zona di u terrimotu. Dopu piglià una foto cù u cuntrollu rappresentativu di 50 milioni di lire donati da u Galatasaray Sports Club, u presidente Özbek hà presentatu à u Ministru Özhaseki una placca chì cuntene a maglia Galatasaray numero 38 è a miniatura di a porta esterna di Galatasaray High School.