4 Billion TL Support da u Giappone à a Zona di Terramotu

Miliardi di TL Supportu da u Giappone à a Zona di Terremotu
Miliardi di TL Supportu da u Giappone à a Zona di Terremotu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà annunziatu chì, dopu à u Bancu Mundiale, l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone (JICA) furnisce ancu un supportu finanziariu à a regione di u terrimotu.

U Ministru Kacır hà spartutu nantu à u so contu di rete suciale nantu à u "Prughjettu di Supportu Post-Termotu per Micro, Piccole è Medie Imprese", chì hè statu implementatu in cuuperazione cù KOSGEB è ​​l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale di u Giappone (JICA).

Dichjarà chì u prugettu furnisce un finanziamentu à e PMI in a zona di u terrimotu, Kacır hà dettu: "Offermu à i nostri PMI una nova opportunità di finanziamentu di 36 miliardi di lire cù una maturità di 24 mesi, un periodu di grazia di pagamentu per i primi 12 mesi, senza interessi per i 3 mesi rimanenti, cù a pussibilità di 4 rate uguali. In u prugramma chì avemu principiatu in nuvembre in cuuperazione cù u Bancu Mundiale, avemu furnitu un totale di 39 miliardi di lire di sustegnu à 680 mila 12,8 SMEs in a zona di u terrimotu. "Cumu prumessu, cuntinuemu à sustene e nostre imprese dannighjate da u terrimotu è piglià passi per rinvivisce l'ecunumia regiunale". disse.

In u scopu di u Prughjettu di Rivitalizazione di Micro, Piccole è Medie Imprese Post-Termotu in Turchia, un novu accordu di prestitu hè statu firmatu cù JICA, dopu à u sustegnu finanziariu di $ 6 milioni per l'imprese in 11 pruvince affettate da u terrimotu centratu in Kahramanmaras chì hè accadutu u 450 di ferraghju. , in cuuperazione cù u Bancu Mundiale è KOSGEB.

FIRMATA

A cerimonia di firma di l'Accordu di Prestitu è ​​u Protocolu di Garanzia di Prestitu in quantu à u finanziamentu da esse furnitu da JICA hè stata tenuta à l'edificiu KOSGEB. L'accordu di prestitu hè statu firmatu da u presidente di KOSGEB Ahmet Serdar İbrahimcioğlu è u presidente di l'Uffiziu JICA in Turchia, Yuko Tanaka.

20 MILIARDI DI NOTIZIE GIAPPONASI

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mehmet Fatih Kacır, hà annunziatu chì a risorsa di 20 miliardi di Yen Giapponesi (circa 4 miliardi TL) furnita da JICA in u quadru di u protocolu firmatu serà trasferitu à l'imprese in a regione in u scopu di u "Post-Termotu". Prughjettu di Supportu à Micro, Piccole è Medie Imprese ".

SARÀ TRASFERITA À L'IMPRESE CUI APPLICAZIONE SONT APPROVATE

U Ministru Kacır hà dichjaratu chì l'applicazioni di supportu cuminciaru à esse ricevute dopu a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 31 d'ottobre, è chì 75 mila 415 applicazioni cummerciale sò state ricevute finu à a data, è chì u finanziamentu furnitu da JICA serà trasferitu à l'imprese chì l'applicazioni. sò appruvati.

NEW SOURCES FINANZIARI

Dichjarà chì travaglianu cum'è ministeru per truvà novi fonti di finanziamentu cù l'urganisazioni internaziunali, Kacır hà annunziatu chì sò ancu in discussioni cù l'Agenzia Spagnola per a Cooperazione è u Sviluppu (AECID) è chì l'AECID furnisce ancu finanziamentu à a regione.

sustegnu finanziariu; Serà implementatu per 36 mesi. E PMI ùn farà micca pagamentu in i primi 24 mesi. I pagamenti saranu fatti in 12 rate durante i prossimi 3 mesi.