Aiutu invernale da a Crescente Rossa à e vittime di u terremotu

Aiutu invernale da a Crescente Rossa à e vittime di u terremotu jpg
Aiutu invernale da a Crescente Rossa à e vittime di u terremotu jpg

  A Crescente Rossa, chì hà realizatu sforzi d'aiutu per u rinfurzamentu suciale è a migliione in a regione dopu à u terrimotu, hà cuminciatu à furnisce l'aiutu à e vittime di disastru in cunfurmità cù e determinazioni fatte per i so bisogni di u periodu invernu.

A Mezzaluna Rossa, chì svolge attività di supportu per e vittime di disastru in i paesi è e cità di cuntainer cù materiale d'aiutu preparatu, furnisce aiuti cum'è vestiti d'invernu, aiuti di soldi, alimentazione, igiene è materiali di rifugiu cù i so impiegati esperti è vuluntarii in a regione.

Cù l'aiutu di l'invernu, 745 mila materiali di vestiti cumposti da mantellu, stivali, maglioni, cardigans, pantaloni, scarpi, faldes, guanti, sciarpe, berretti è biancheria intima sò furniti cù supportu di vestiti invernali, mentre chì circa 54 mila pacchi alimentari sò distribuiti per bisogni nutrizionali. In u scopu di a sanificazione di l'acqua, 8 sistemi sò stati installati, 3800 apparecchi di purificazione d'acqua residenziale sò stati installati è 10 mila canisters d'acqua sò stati consegnati. 40 mila pacchetti preparati per i bisogni di cura persunale è igiene sò furniti per e donne, è 2900 set di cartoleria sò furniti per i studienti. 114.500 materiali d'insulazione, apprussimatamente 37 mila riscaldatori è 50 mila mantelli sò distribuiti contr'à u fretu è a pioggia. Inoltre, cù a Red Crescent Esen Card, un totale di 39 milioni di supportu TL hè datu à 4000 mila famiglie, 156 TL ognunu. In più di l'aiutu, e Biblioteche di u 100th Anniversary di a Mezzaluna Rossa Turca è i Centri di Serviziu Sociale di a Mezzaluna Rossa Turca, disposti à serve e vittime di u terrimotu, furniscenu ancu suluzioni à i bisogni di e vittime di u terrimotu.

Capu generale di u prugramma d'aiutu invernale in a zona di u terrimotu, Prof. Dr. Dichjarà chì hè stata iniziata cù Fatma Meriç Yılmaz, u Direttore Generale di Gestione di Disastru di a Crescente Rossa Turca è Cambiamentu Climaticu, İbrahim Özer, hà dichjaratu chì a mobilizazione di l'aiutu hè stata realizata secondu u calendariu previstu. U General Manager Özer hà dettu: "In parte di i nostri sforzi di riabilitazione in a zona di u terrimotu, cuntinuemu à furnisce assistenza per a sussistenza, alimentazione, vestiti, sanità d'acqua è forniture di refuggiu. Avemu principiatu u nostru prugramma d'aiutu per affruntà i bisogni invernali di e nostre vittime di u terrimotu prima chì e cundizioni staggione in cui vivemu si peghju. I travagliadori di a Crescente Rossa è i nostri vuluntarii, chì eranu ancu vittime di u terrimotu, vanu à i paesi è e cità di cuntainer per risponde à i bisogni di e nostre vittime di u terrimotu, cum'è l'anu da u principiu. I travagliadori di a Mezzaluna Rossa consegnanu vestiti d'invernu, cibo, igiene, riscaldatori, coperte è materiali d'insulazione à e vittime di u terrimotu induve andanu. Inoltre, i nostri Centri di serviziu suciale di a Mezzaluna Rossa Turca travaglianu per furnisce suluzioni à i bisogni di e nostre vittime di u terrimotu per u rinfurzamentu suciale è u sustegnu psicosociale è attività di furmazione in 6 pruvince, à dì Hatay, Kahramanmaraş, Gaziantep, Adıyaman, Malatya è Osmaniye, chì sò i più affettati. Stabbiliemu 100th Anniversary Russian Red Crescent Libraries, chì avemu messu in serviziu in a regione di u terrimotu è u scopu di aumentà u so numeru cù u sustegnu di i nostri donatori. Queste biblioteche creanu un spaziu speciale per i nostri figlioli per studià. Daremu un sustegnu à 1.2 milioni di vittimi di u terrimotu cù u prugramma di aiutu invernale. "U nostru prugramma di empowerment suciale, a prima fase di quale hè stata cumpletata cù u nostru prughjettu di sustegnu à i cummercianti, chì hà permessu a riapertura di 607 buttreghi, cuntinueghja cù u prughjettu di sustegnu à l'agricultori". disse.

In u scopu di i so sforzi d'aiutu da u principiu di u terrimotu, a Crescent Rossa hà furnitu supportu à più di 2.6 milioni di vittime di disastru cù aiuti chì superanu 3.2 miliardi TL.