Antalya deve esse cunnessu à l'Anatolia Centrale da u Trenu d'Alta Velocità

Antalya duverebbe esse cunnessu à l'Anatolia Centrale da u Trenu d'Alta Velocità
Antalya duverebbe esse cunnessu à l'Anatolia Centrale da u Trenu d'Alta Velocità

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Manavgat (MATSO), Seydi Tahsin Güngör, hà dichjaratu chì l'autostrada D-400 trà Manavgat è Antalya ùn pudia micca trattà di u trafficu attuale è chì e file longu di i veiculi eranu formate nantu à e strade. U sindaco Güngör hà enfatizatu chì e fila longa in u trafficu, chì causanu u tempu publicu è a perdita ecunomica per via di lunghe fila di veiculi, anu ancu affettatu a qualità di i turisti chì venenu in a regione, è hà dettu: "U nostru populu è i nostri membri soffrenu sia a perdita di tempu sia a perdita economica per via di longa fila in u trafficu. Unu di i prublemi più impurtanti di u turismu, chì hè unu di i settori più impurtanti di l'ecunumia regiunale, hè u prublema di trasportu sperimentatu quandu si trasferisce i turisti entranti. "Avemu ricivutu lagnanze chì l'autostrada D-400 ùn pò più gestisce a congestione di u trafficu è chì assai tempu hè persu mentre piglianu i turisti da l'aeroportu è li mette in hotel", disse. U sindaco Güngör hà rimarcatu chì i gruppi di turisti cù un altu putere di compra preferiscenu altri paesi per via di prublemi di trasportu.

PERDU DI TEMPU INNECESSARY

U sindaco Güngör hà dettu: "I turisti venenu in u nostru paese da i so paesi in poche ore. I trasferimenti da l'aeroportu à l'albergu in quale stanu duranu più di l'arrivu da u so paese à Antalya. Quandu u marketing di l'alloghju à l'esteru, l'agenzii furniscenu infurmazioni nantu à a distanza trà l'hotel duv'è stà è l'aeroportu. Danu tempi apprussimati per u tempu chì passanu in u trafficu durante u trasferimentu. Sta infurmazione hè assai impurtante per determinà quale i turisti di u paese sceglienu. In alta stagione, ghjunghje da l'aeroportu à l'hotel diventa una tortura per i turisti. À u listessu tempu, i veiculi superanu u limitu di velocità per cumpensà u tempu passatu nantu à a strada è accidenti indesiderati. Questa congestione hè diventata un prublema di sicurezza. "Unu di i fatturi più impurtanti perchè i turisti di alta qualità cù un altu putere di compra sceglienu altri paesi hè a perdita inutile di tempu durante u trasferimentu", disse.

L'ALTERNATIVI PER D1 DEVERU ESSERE PRODUTTATI IN MANAVGAT, CHE HA UNA PUBULAZIONE AVVICINATA 400 MILLIONE IN I MESI D'ESTATE

Dichjarà chì stu prublema pò esse risoltu cunnessendu i viaghji turistici esistenti è implementendu u prughjettu di l'autostrada, l'autostrada o l'anellu di u nordu, u sindaco Güngör hà dettu: "A pupulazione di Manavgat si avvicina à 1 milione cù a densità di turisti è residenti estivi chì venenu in a regione. in i mesi d'estate. L'autostrada D 400, chì hè insufficiente durante i mesi d'invernu, aumenta a densità di trafficu in Manavgat durante i mesi d'estate cù i residenti di l'estiu è i turisti. Per risolve stu prublema, i migliuramentu deve esse fatti urgentemente nantu à l'autostrada D400 in u cortu termini. "In parechji punti hè colapsatu o un passaghju deve esse custruitu", disse.

A STRADA DI TURISMU DEVI ESSERE COMPLETA URGENTEMENTE

Per allevà u pesu di l'autostrada D-400, a congestione di u trafficu pò esse prevenuta in una certa misura cunnettendu e strade turistiche esistenti in i centri turistici. A strada turistica da u distrittu di Gündoğdu à u distrittu di Boğazkent di u distrittu di Serik è u lavu Titreyen-Kızılağaç deve esse cunnessi l'un à l'altru. "Se vulemu turisti di qualità, duvemu compie e nostre carenze derivanti da l'infrastruttura", disse.

UNA AUTOSTRADA, AUTOSTRADA O RING ROAD NORD duveria esse custruita à u NORD.

Mencionendu a necessità di apre una autostrada, autostrada o strada di u circondu nordu in u nordu, u sindaco Güngör hà dettu: "Un prughjettu di autostrada, autostrada o strada di u circondu di u nordu deve esse implementatu urgentemente per u futuru di a regione".

A LINEA DI TRAM DEVIA ESSERE ESTESA DA ANTALYA À GAZİPAŞA

U sindaco Güngör hà dettu: "A linea di tram da Antalya à Aksu deve esse allargata à Gazipaşa, passendu per Manavgat è Alanya, per facilità u trafficu in a regione".

U TRENI VELOCE DEVIA VENU À A REGIONE

Dichjarà chì u trenu d'alta velocità deve esse purtatu à a regione, chì copre Antalya, Manavgat è Alanya, u sindaco Güngör hà dettu ancu chì sta linea di treni d'alta velocità deve esse cunnessa da a regione à l'Anatolia Centrale.