Rivuluzione di Segnale in e Ferrovie d'Egittu

Rivuluzione di Segnale in e Ferrovie d'Egittu
Rivuluzione di Segnale in e Ferrovie d'Egittu

A Ferrovia Naziunale Egiziana (ENR) hà cunclusu l'offerta per "Servizi di Cunsulenza per a Supervisione di a Modernizazione di a Ferrovia Doppia chì Cunnette e Cità di Cairo, Giza è Beni Suef", finanziata da u Bancu Mondiale. E Ferrovie Naziunali Egiziane (ENR) implementanu una serie di prughjetti per mudernizà l'infrastruttura ferroviaria di u paese. Unu di sti prughjetti hè a mudernizazione di a ferrovia à doppia pista chì cunnetta e cità di Cairo, Giza è Beni Suef.

A prima fase di stu prughjettu include a mudernizazione di i sistemi di signalazione è di i travaglii di traccia. Un cuntrattu di circa 10 milioni d'euros hè statu firmatu cù a joint venture di UBM AŞ - SF Ingenieure AG - Korail Korea Railroad Corporation - EHAF Consulting Engineers, chì hà vintu l'offerta. I servizii di cunsulenza includeranu a supervisione è a gestione di u cuntrattu.

U budgetu di u cuntrattu di custruzzione hè più di 300 milioni d'euros è u periodu di implementazione previstu hè di 60 mesi. U cunsorziu Thales-Orascom Construction serà rispunsevule per a mudernizazione di i sistemi di signalazione è di telecomunicazioni è di rinnuvamentu di a pista in questa sezione particulare.

U cumpletu di u prugettu darà migliorie significative in u trasportu ferroviariu di l'Egittu. I sistemi di signalazione muderni permettenu à i treni di muvimenti in modu più sicuru è efficiente. A pista rinnuvata farà viaghjà à velocità più altu pussibule.

U cumpletu di u prugettu cuntribuisce ancu à u sviluppu ecunomicu di l'Egittu. Fà u trasportu ferroviariu più efficiente aiutarà à aumentà u cummerciu è u turismu di u paese.

L'infrastruttura ferroviaria egiziana ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu ecunomicu è suciale di u paese. E ferrovie sò una forma impurtante di trasportu chì cunnetta diverse parti di u paese è furnisce servizii di trasportu à milioni di persone.

Tuttavia, l'infrastruttura ferroviaria di l'Egittu hè stata usata per via di investimenti insufficienti in l'ultimi anni. Questu face chì i treni si movenu più lentu è menu sicuru.

E Ferrovie Naziunali Egiziane portanu una serie di prughjetti per mudernizà l'infrastruttura ferroviaria di u paese. Unu di sti prughjetti hè a mudernizazione di a ferrovia à doppia pista chì cunnetta e cità di Cairo, Giza è Beni Suef.

U cumpletu di stu prughjettu darà migliorie significative in u trasportu ferroviariu di l'Egittu. I sistemi di signalazione muderni permettenu à i treni di muvimenti in modu più sicuru è efficiente. A pista rinnuvata farà viaghjà à velocità più altu pussibule.

U cumpletu di u prugettu cuntribuisce ancu à u sviluppu ecunomicu di l'Egittu. Fà u trasportu ferroviariu più efficiente aiutarà à aumentà u cummerciu è u turismu di u paese.

Obiettivi di u prugettu

L'ugettivi principali di u prugettu sò:

  • Migliurà a sicurità è l'efficienza di u trasportu ferroviariu
  • Permette à i treni di viaghjà à velocità più altu
  • Aumentà l'impattu ecunomicu è suciale di u trasportu ferroviariu

Cù a fine di u prugettu, l'infrastruttura ferroviaria di l'Egittu diventerà una infrastruttura di trasportu muderna è sicura. Questu hà da cuntribuisce significativamente à u sviluppu ecunomicu è suciale di u paese.