U numeru di cunduttori di treni femminili in u Metro Istanbul hè aumentatu à 270

U numeru di cunduttori di treni femminili in Metro Istanbul hè aumentatu à XNUMX
U numeru di cunduttori di treni femminili in Metro Istanbul hè aumentatu à XNUMX

Un totale di 144 cunduttori di treni, 167 donne è 311 omi, anu ricevutu i so badge dopu avè finitu cù successu u "Programma di Training Drivers" urganizatu da Metro Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). A cerimonia hè tenuta à Harbiye Cemal Reşit Rey Hall, presidente IMM Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di . U presentatore Tuğrul Tuna hà dettu: "Sapemu una voce quandu salemu in treni è metro. Dice a nostra futura stazione. Sentemu una voce femminile chì dice "Prossima stazione". Hè l'Ufficiale di Media è Comunicazioni di a nostra cumpagnia Metro Istanbul. Hè cusì entusiasta. A sorpresa di a cerimonia hè stata chì Zeynep Ceylan hà dettu "Invitu à Kaptan cù i vostri applausi" è hà datu u so duvere à Kaptan, "a voce di u metro di Istanbul".

İMAMOĞLU hè statu annunziatu cum'è a "VOCE DI METRO DI ISTANBUL"

İmamoğlu, chì hè statu invitatu à a piattaforma induve duverà un discorsu cù l'annunziu di u capitanu è ghjunse à u microfonu accumpagnatu da applausi, disse brevemente:

"Hè sicuramente una stampa fiera. Applaudisce à i mo novi cumpagni quì, augurendu successu in i so novi funzioni è professioni. Speremu chì avete un bellu viaghju, un grande successu è una vita cummerciale assai attenta induve pudemu vedevi in ​​diverse pusizioni in questu puntu di carriera. Benvenuti à noi, avete purtatu gioia. Esattamente 311 di i nostri amichi anu finitu a furmazione di i cunduttori di treni è li presenteremu prestu. È inseme sparteremu a so gioia è a so fiertà. Avemu avutu prima urganizatu una tale ceremonia in 2020 è l'avemu presentata à i nostri 88 cunduttori di treni. Semu a cità cù e più linee di metro in u mondu à u stessu tempu. Questu hè di sicuru manipulatu. I sforzi sò fatti per passà à diversi cuncetti. Ma dicu: Per l'amori di Diu, u trenu hè quì, i metro sò quì, i nostri cantieri di u metro sò quì. "Dimustremu à quelli chì volenu vede, lasciamu vede".

"Quandu avemu pigliatu u funziunamentu, ci eranu 10 linee di metro fermate"

"Ci hè un sforzu intensu. Quandu avemu ripigliatu, avemu pigliatu più di 10 linee di metro fermate è un pocu numeru di cantieri chì travaglianu in terra. Avà, avemu purtatu sta cità à sperienze periodi quandu 12 mila, 13 mila, 14 mila persone anu travagliatu in a custruzzione di u metro à u stessu tempu. Semu fieri di ellu. Esse a cità cù e più linee di metro hè una cosa impurtante. Di sicuru, mentre custruite i metro, a parte di i metro in u trasportu aumenta. Quandu a so parte aumenta, i nostri treni ci aumentanu. Naturalmente, i nostri cunduttori di treni sò ancu in crescita rapidamente. 4 in 1 di i cunduttori di treni chì travaglianu in Istanbul hà iniziatu e so funzioni in u nostru periodu in l'ultimi 5 anni. Ancu questu pò veramente mostra u prugressu. Inoltre, l'avemu pigliatu per un test drive assai recentemente, ghjustu eri; A nostra linea di metro Ataköy-İkitelli serà messu in opera à principiu di marzu. Di novu, à u principiu di marzu, culligaremu Çekmeköy à Sancaktepe è Samandıra. A purteremu di novu à Sultanbeyli à a fine di l'annu prossimu. Avemu pigliatu quellu situ di custruzzione à 3-4 per centu. Era in piedi per 1-1,5 anni. Oghje, simu fieri di compie. "Quanto simu felici."

"Avemu aumentatu u numeru di 8 DONNE CONDUCETRI DI TRENO A 270"

"Questa situazione hè in realtà unu di i risultati chjaru è indicatori di u nostru successu in a produzzione di metro. Di sicuru, aghju bisognu di apre un altru aspettu oghje, cum'è u Signore Özgür hà fattu, è aghju bisognu di sparte cun voi. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, cum'è u Signore Özgür hà dettu, avemu avutu 8 cunduttori di metro femminili in Metro Istanbul. Questu significa chì ottu di i 711 cunduttori eranu donne. Avemu aumentatu stu numeru à 2020 in 96. Oghje, 144 di i nostri piloti femine riceveranu i so badge è noi supereremu 270. È spergu chì stu numeru ghjunghje à un numeru più altu è a tarifa assai prestu. Da 8 à 270, questu hè un grande saltu. Hè essenziale per e donne per piglià un rolu attivu in a vita suciale, a vita cummerciale, a vita suciale è a pulitica ogni ghjornu, in ogni aspettu è in ogni puntu. Dunque, ùn pigliate micca questu cum'è una dichjarazione discriminatoria o una benedizzione; Hè essenziale. È quandu succede, pudemu esse una sucità forte. Quandu succede, pudemu esse una sucetà ricca. Quandu questu hè u casu, pudemu creà famiglie felici. Quandu vecu e ragazze, dicu: "Ragazza, sia successu in a scola". Hè listessa per a sucietà sana, ma e nostre ragazze ben educate, chì studianu in boni scole è e donne forti sò a surgente di famiglie felici. Hè u mutivu di e famiglie felici. "A dicu sempre questu."

"Saremu Assolutamente Brave"

"U missaghju di avè un numeru uguale di omi è donne cum'è cunduttori di treni quì hè certamente una ispirazione, cum'è u mo amicu hà dettu. Semu una gestione chì deve cumpiendu stu duvere è rispunsabilità di esse una fonte d'ispirazione. Semu u sindaco di Istanbul, simu a municipalità di Istanbul. Dunque, avemu travagliatu in un centru chì hà da inizià e cose boni. Ogni bonu passu, ogni passu ghjustu chì facemu quì guida a sucetà è a rende forte. In questu rispettu, aghju sempre dettu à i mo amichi di fà queste cose ghjustu: Seremu assolutamente valenti. Andemu cun curagiu è determinazione per fà u dirittu. Allora, à questu puntu, vede sta vista egualitaria quì oghje, sicuru, m'hà fattu assai, assai felice. Cum'è babbu di una figliola, vogliu ringrazià micca solu cum'è u sindaco, ma ancu tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​tutti i mo amici manageri, da e risorse umane à a gestione di l'impresa, chì anu descrittu un tali viaghju. "Bona Furtuna."

"MERIT hè una guida assai impurtante per noi"

"I nostri amichi anu passatu per un periodu difficiule. Hanu ricevutu una furmazione impurtante. Ùn hè mai statu faciule per elli à ghjunghje à questu puntu. Di sicuru, qualchì volta si pò esse lagnatu di e difficultà, ma sò è sò sicuru chì ùn anu micca avutu una sola lagnanza di meritu in stu prucessu. Ùn ci hè mai statu, è ùn serà micca, discriminazione contru à nimu. Avemu sforzu per incrustà sta cultura in tutte e nostre istituzioni. È da u principiu à a fine, vulemu chì dicenu bè, trasparenti è onestamente: "Sò u pruprietariu di stu travagliu è aghju guadagnatu stu travagliu meritatamente". Perchè i più culleghi chì avete chì anu una alta fiducia in sè stessu, chì pussede u so travagliu, è chì anu guadagnatu u so travagliu bè, u più cunfidendu sarete in fà affari in a vostra urganizazione. In questu rispettu, sò chì ogni amicu mio quì hà debitamente acquistatu questi duveri è sta qualificazione. U meritu hè una guida assai impurtante per noi. "Ùn rinunceremu mai à quella bussola è ci sforzeremu di valutà ogni u nostru populu in questu quadru".

"ISTANBUL hè a cità cù a più custruzzione di metro in u mondu in l'ultimi 5 anni"

"Istanbul hè a cità chì hà custruitu e più linee di metro in u mondu in l'ultimi 5 anni. Una gestione chì gestisce i prucessi cun meritu, una gestione chì aumenta a tarifa di e donne in i metro assai volte. Di sicuru, malgradu e cundizioni duri è i costi elevati in u nostru paese, simu diventati una amministrazione chì s'impegna à trasmette questu in una manera chì affetterà u minimu à i so citadini, subvenzioni, per cusì dì, è s'impegna à fà tuttu ciò chì pudemu per superà. sti cundizioni difficili, tempi difficiuli, miseria è miseria. U nostru sforzu per offre u trasportu gratuitu à e mamme cù i zitelli di 0-4 anni mentre viaghjanu cù i so figlioli, da u metro à tutti i veiculi di trasportu publicu, hè un sforzu per superà i ghjorni difficili d'oghje. Allora vulemu è vulemu; Avà lasciate parlà a ricchezza suciale. Ch'ellu parli di spartera equa attraversu a ricchezza. Simu una sucetà felice è pruspera, una cità alta. Ma sfurtunatamenti; Si parla di puvertà è di miseria, è per via di sta mala gestione ecunomica, avemu stintu à cuntribuisce à e famiglie è à e persone in bisognu in ogni ambiente è cù ogni strumentu chì avemu. Tutti questi sò u risultatu di a nostra cunniscenza di furnisce servizii multidimensionali, multi-facce.

"VI PORTEREMO PIÙ BELLE GIORNI INSIEME"

"U so nome hè; Cridemi, hè una prova chì a pulitica hè, prima di tuttu, fà azzione, pruduce travagliu, fà affari, pruducia suluzioni, è agisce in questa direzzione. U so nome hè; Hè una cumuna ghjusta, produttiva è investitore. Hè un sforzu per esse una gestione chì agisce eticamente cum'è investitore è quandu inviste, hè trasparente, pruduce l'affari, è ùn crea micca gossip. In a prisenza di tutti voi, vogliu ringrazià i 16 milioni di persone di Istanbul chì apprezzanu a nostra cunniscenza di a pulitica è di a municipalità è chì ci danu forza è sustegnu. Cù u so amore, a preghiera è a cuuperazione cun noi, simu determinati à travaglià più, pruduce più travagliu è marchjà cun voi à ghjorni megliu per i prossimi 5 anni. È in questu sensu, spergu chì vi farà sperimentà ghjorni assai megliu inseme ".

"Avete un bellu modu"

"Eiu sò; Hè difficiule di campà in una cità cum'è Istanbul. In particulare, travaglià in servizii di trasportu hè ancu più criticu è difficiule. Hè bisognu di talentu, di travagliu duru, di determinazione, d'autosacrificiu, è ancu di automigliuramentu. Vogliu ramintà à i me cari amichi macchinista, chì anu tutte ste caratteristiche, ch’elli partenu esattamente cù sti sintimi. Per piacè migliurà ulteriormente in stu viaghju minuciosu. Ricerca qualsiasi travagliu esemplare chì ci hè in u mondu è aghjunghje à a vostra professione. In altre parolle, esse persone, individui, chì osservanu è monitoranu ogni ecosistema chì site, cù l'innuvazione è un approcciu di gestione sustenibile, chì sprimenu e so opinioni apertamente è chì dominanu sempre e tavule di mente cumuni in un ambiente trasparente. Se agisce in questu modu, sò chì u vostru travagliu diventerà più faciule è uttene parechji successi in a vostra attività. Avete un bellu modu ".

DR. SOY: "42 PERCENTU DI L'APPLICAZIONI DI IMPUGNI À METRO ISTANBUL SONU DA DONNE"

U direttore generale di Metro Istanbul Dr. Özgür Soy hà ancu sparte l'infurmazioni seguenti in u so discorsu:

"Da ghjugnu 2019; U nostru numeru di linee hè aumentatu da 13 à 18, a nostra lunghezza di linea hè aumentata da 154,25 chilometri à 216 chilometri, u nostru numeru di stazioni hè aumentatu da 158 à 216, è u nostru numeru di veiculi hè cresciutu da 839 à 1.015. Metro Istanbul, chì porta unu in ogni dui passageri chì viaghjanu cù sistemi ferroviari in Turchia, serve attualmente più di 3 milioni di passageri à ghjornu. Cù u crescente numeru di linee è veiculi, u nostru numeru di impiegati hà righjuntu 2.922 da 3.560. Inseme cù e nostre squadre di sicurità è di pulizia chì travaglianu sottu u paraplu di Metro Istanbul, u numeru tutale di persone chì impiegemu supera i 6.000. Cù u muvimentu di cambiamentu è trasfurmazioni chì avemu principiatu in 2019, avemu aumentatu a rata di l'impiegati femminili in a nostra cumpagnia da 5,8 per centu à 15,7 per centu. In 2019, u numeru di cunduttori di treni femine, chì era solu 8, hà righjuntu 300 oghje. U tassu di i nostri impiegati femini chì ricevenu promozioni hè cresciutu di 60 volte. E porte di tutte e pusizioni, da u direttore di a stazione à u tecnicu, da u manuvru à u cunduttore di tram, sò state aperte à e donne. U numeru tutale di l'impiegati femminili era 175, ma oghje hè ghjuntu à 600. U puntu chì sò più fieru hè; U 42 per centu di e dumande di travagliu fatte à Metro Istanbul sò da donne. Questa rata era solu 2019 per centu in 7. A guida di treni hè una professione sfida è esigente. In più di uperà u trenu da 25 à 40 tonnellate è seguità u trafficu, à u cuntrariu di i nostri veiculi persunali, i nostri cunduttori di treni portanu a rispunsabilità di millaie di Istanbuliti. Per quessa, trà quasi 30.000 12 applicazioni, 311 di i nostri amichi, chì anu passatu XNUMX settimane di esami difficili è eliminazioni basati nantu à e cumpetenze tecniche, anu successu è qualificatu per diventà macchinisti di treni. "In u viaghju di trasfurmazioni digitale chì simu, assai impieghi in u futuru puderanu diventà a storia, ma a necessità di l'impieghi di l'industria di i sistemi ferroviari aumenterà ghjornu per ghjornu".

PRIMA SELF, PO FOTO FAMIGLIA

Dopu à i discorsi, İmamoğlu è Soy anu presentatu simbolicamente i so badge à 9 novi macchinisti di treni (Çağla Avcı, Hülya Hacıoğlu, Mehmet Özcan, Aleyna Çakmak, Ferhat Yıldırım, Kerim Mert, Yeliz Taşkıran, Sevıpan, Sevısta, Sevısta, Sevısta, Özcan) applausi di i so amichi è di e so famiglie. Supportendu i cunduttori di treni è e so famiglie, İmamoğlu hà filmatu u mumentu cù u so video di u telefuninu. Dopu, İmamoğlu è Soy si sò andati à l'area di u foyer CRR è anu pigliatu una foto di famiglia cù 311 novi cunduttori di treni.