E Cooperative di E donne AOÇ sustenenu l'agricultori vendendu prudutti senza intermediari

E Cooperative di E donne AOÇ sustenenu l'agricultori vendendu prudutti senza intermediari
E Cooperative di E donne AOÇ sustenenu l'agricultori vendendu prudutti senza intermediari

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, İbrahim Yumaklı, hà dichjaratu chì Atatürk Forest Farm (AOÇ), a cooperativa di e donne è i sindicati stabiliti cù u permessu di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, furnisce i prudutti chì pruducenu à u cunsumadore finale senza intermediari, è in questu modu, hè destinatu à sustene l'agricultori membri in termini socioeconomichi.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, İbrahim Yumaklı, hà dichjaratu chì Atatürk Forest Farm offre i prudutti di e cooperative di donne è unioni di pruduttori à u cunsumadore finale senza intermediari è hà dettu: "Dapoi u 2020, 32 milioni di TL di prudutti, Un valore di 337 milioni di TL di materie prime è prudutti agriculi sò stati pruduciuti da cooperative di donne è unioni di pruduttori." Un totale di 369 milioni di TL di prudutti sò stati acquistati. disse.

Prudutti cum'è farina di granu, marmellata è spezie, pasta, melassa, tarhana, tagliatelle, pasta madre, pane, polpa di frutta, succhi di frutta, olive, pasta di tomate, furmagliu, prudutti di carne, latte in polvere, burro, latte crudo di vacca da cooperative di donne. Informendu chì sò stati acquistati da AOÇ, Yumaklı hà dettu chì i cuntrolli alimentari necessarii sò stati realizati prima chì sti prudutti sò stati messi in vendita. Yumaklı hà spiegatu chì hè ancu registratu se i prudutti rispettanu u cumunicatu di imballaggio è etichettatura è hà sottolineatu chì i prudutti appruvati sò offerti à i cunsumatori attraversu i magazzini AOÇ.

Dichjarà chì anu cuminciatu à cumprà prudutti da cooperative è unioni di donne in 2020, Yumaklı hà dettu:

"Avemu sustinutu e cooperative di e donne è i sindicati di pruduttori chì operanu in 2020 pruvince da u 26. Cum'è u Ministeru, fora di u marketing è a vendita à questi pruduttori; A furmazione hè ancu datu nantu à sughjetti cum'è imballaggio, etichettatura è igiene, assicurendu chì sò più efficaci à u puntu di vendita è marketing. Continueremu sempre à sustene e nostre donne pruduttori, cooperative è sindicati. Dapoi u 2020, avemu acquistatu un totale di 32 milioni di TL di prudutti da e nostre cooperative è associazioni di pruduttori è l'avemu introduttu à i cunsumatori in i nostri magazzini senza intermediari. "Avemu pagatu finu à 14 milioni di TL finu à avà per i prudutti chì avemu acquistatu questu annu".

Oltre à questi, u Ministru Yumaklı hà enfatizatu chì un totale di 2020 milioni di TL in materie prime è prudutti agriculi sò stati acquistati da Atatürk Forest Farm, cumprese 60 milioni in 2021, 80 milioni in 2022, 87 milioni in 2023 è 110 milioni TL in 337. è hà fattu e valutazioni seguenti:

"Dopu chì sti prudutti sò stati trasfurmati in fabbriche AOÇ, sò stati messi nantu à u mercatu, in particulare in i magazzini AOÇ. In altre parolle, a cuntribuzione chì avemu furnitu à e cooperative di e donne è i sindicati di pruduttori hà righjuntu 2020 milioni di TL da u 369. Avemu pruvatu à elevà sta figura ancu più altu. "Cuntinuemu à furnisce materie prime da i pruduttori, unioni è cooperative è cumprà i prudutti chì pruducenu à u valore di u mercatu attraversu a nostra Atatürk Forest Farm, è furnisce opportunità di mercatu per i prudutti di e cooperative di e donne è i sindicati di pruduttori".