I travaglii di demolizione sò cuminciati in a zona di l'EXPO botanica

I travaglii di demolizione sò cuminciati in a zona di l'EXPO botanica
I travaglii di demolizione sò cuminciati in a zona di l'EXPO botanica

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu i travaglii di demolizione in l'area di l'EXPO Botanica, chì accoglierà in 2026. A demolizione di l'edifizii 76, chì l'espropriazione hè stata finita, hè stata cumpletata in u scopu di u prughjettu giganti chì portarà una zona verde trè volte a dimensione di Kültürpark in Yeşildere Valley à a cità. Ministru Tunç Soyer"Una zona di circa 50 decares, a dimensione di 400 campi di football, serà coperta cù u più bellu culore di verde, cumpatibile cù a natura è a natura umana", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerLa démolition des bâtiments expropriés dans la vallée de Yeşildere se poursuit dans le cadre des préparatifs de l'EXPO Internationale de l'Horticulture (EXPO Botanique 2026), que la ville avait le droit d'accueillir en 2026 grâce aux efforts de . Per u prughjettu gigante chì aumenterà e strutture suciale è i spazii verdi di Izmir, u travagliu cuntinueghja in l'area trà a linea İZBAN, Meles Stream è Yeşildere Street, partendu da sottu a Maschera Atatürk. In u scopu di i travaglii di demolizione realizati da u Dipartimentu di l'Opere Tecniche di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a demolizione di un totale di 76 edifici in i quartieri Lale, Vezirağa è Küçükada di Konak hè stata finita.

"Fà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a nostra cità"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì anu fattu un bellu principiu in Yeşildere, cum'è prumessu, hà dettu: "Avemu principiatu a trasfurmazioni chì purterà à a nostra cità una zona verde 3 volte a dimensione di Kültürpark in Yeşildere, induve i sogni di prufittu sò stati sunniati per anni malgradu esse una zona di frana. À l'occasione di l'EXPO 2026, u preziosu tesoru di a nostra cità, ch'ella hè fermata è trascurata dapoi anni, vene à a luce. Un spaziu di circa 50 decares, a dimensione di 400 campi di football, serà coperto cù u più bellu culore di verde, cumpatibile cù a natura è a natura umana. L'EXPO Internaziunale di l'Orticultura, chì hè prevista per esse visitata da 2026 milioni 4 mila persone in 700, farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a nostra cità. A qualità di vita di i stabilimenti fora di l'area di recreazione in a regione aumenterà ancu. Avemu pruvatu duru, avemu luttatu duramente. "Ùn importa ciò chì avemu fattu o fattu, purtemu prufitti à a ghjente di Izmir, micca à i rentiers", disse.

"Avemu realizatu a demolizione di 20 edifici"

Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu, Nihat Kurtar, Direttore di u Branch Site di Custruzzione in u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu finitu in modu sicuru a demolizione di 76 edifici in l'area EXPO in u distrittu di Konak. Facemu a demolizione di 20 palazzi chì l'espropriazione hè stata compia. "In u futuru, compieremu a demolizione di altri edifici chì l'espropriazione hè stata finita", disse.

Superficie di 92 ettari in Yeşildere

Berna Ataman Oflas, Manager di Gestione di Prughjetti è Coordinazione di u Dipartimentu di Studi è Prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "L'EXPO organizate in u mondu anu trè scopi basi. Questi scopi sò di aumentà u putenziale di l'area verde in e cità, di cunnetta cù a natura è di lascià un legatu sustinibule à a cità. L'obiettivu principale di l'EXPO, chì serà ospitata da Izmir in 2026, si cuncentra nantu à sti trè elementi cù u tema di "Cultura Circular". L'area di u prugettu copre una superficie di circa 92 ettari in Yeşildere. Questa zona, inseme à a zona espropriata, include ancu zoni cum'è Martyrs' Grove, chì cunserva u so caratteru naturale è si trova nantu à u versante miridiunali di Kadifekale, ma hè parzialmente boscatu è à risicu di sfondamenti. E diverse caratteristiche topografiche permettenu di cultivà diverse spezie vegetali, è sta diversità di a regione hè un fattore impurtante in a scelta di una zona EXPO. Per d 'altra banda, i lochi di fiera, fiera è festa situati ind'a zona espropriata; "Hè statu determinatu di cumprendi funzioni cum'è sale d'esposizione, sale di riunioni, centru di cungressu, edifici amministrativi è unità di serviziu tecnicu, è cultura è gastronomia".

"Una custruzzione ecologica integrata cù spazii verdi"

Berna Ataman Oflas hà dichjaratu chì hè pruposta una struttura cuncepita orizzontalmente è ecologica integrata cù spazii verdi è hà dettu: "Ci saranu giardini in l'area di Kadifekale chì sò cumpatibili cù u clima aridu, cum'è a biogeografia mediterranea è a biogeografia Iran-Turan, chì facenu. ùn hè micca bisognu di assai irrigazione. L'area di Martyrs' Grove hè una zona di parcu di recreazione è include giardini internaziunali è giardini di prova. Hè destinatu à migliurà Meles Stream, chì forma un corridore impurtante in l'area di u prugettu, ma hè statu sottumessu à u deterioramentu è hà persu assai di e so caratteristiche naturali per via di intervenzioni serii, cù intervenzioni ecologiche. In questu cuntestu, l'usu di ricreazione intensiva di l'area verde copre u 95 per centu di l'area EXPO. "Dopu à l'EXPO, a regione serà purtata à Izmir cum'è un centru di attrazione impurtante è un stock di zona verde", disse.

EXPO botanica 2026 in Izmir

Circa 1 milioni di persone sò previste per visità l'EXPO Internaziunale di l'Orticultura, chì si terrà cù u tema principale di "Vivere in Harmony" trà u 31 di maghju è u 2026 d'ottobre 5. L'EXPO 2026, chì apre a porta à u cummerciu internaziunale per tutti i pruduttori in u settore da a sumente à l'arburu, aumenterà ancu a ricunniscenza di Izmir in u mondu.

A fiera da esse stabilita in Yeşildere serà un centru impurtante di attrazione induve si feranu mostre tematiche, giardini mundiali, arte, cultura, alimentazione è altri avvenimenti. Mentre chì l'area accoglie i so invitati cù i so giardini è l'avvenimenti durante l'EXPO di 6 mesi, allora serà purtatu à Izmir cum'è un parcu di a cità viva.