A Baia di Gökova hà respiratu di novu per esse liberatu da a basura

A Baia di Gökova hè stata sbulicata da a basura è respirò di novu
A Baia di Gökova hè stata sbulicata da a basura è respirò di novu

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Muğla anu finitu a pulizia di a costa in a Baia di Gökova, chì anu iniziatu cù a fine di a stagione turistica.

A Baia di Gökova, chì hè u puntu di tappa di u viaghju blu in Muğla, accoglie turisti lucali è stranieri durante a stagione turistica.

A Municipalità Metropolitana di Muğla hà cuntinuatu i so sforzi per mantene e coste pulite in Muğla, famosa per e so spiagge uniche è u mare, è per lascià una cità più blu è più verde à e generazioni future.

In più di a cugliera di i rifiuti da i battelli, a municipalità metropolitana faci a pulizia di u fondu di u mare cù immersioni è a pulizia ambientale in e baie.

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Muğla anu realizatu a pulizia di a costa in e baie induve ùn ci sò micca veiculi in a Baia di Gökova. Durante a pulizia custiera realizata in e baie frequentate da yacht, 1 mila 2023 kilogrammi di basura sò stati raccolti da u 40 di ghjennaghju di u 740. A municipalità metropolitana hà cullatu 2014 mila 215 kilogrammi di basura da u 840.

I rifiuti raccolti sò stati eliminati in strutture di rifiuti solidi di a Municipalità Metropolitana di Muğla senza dannu l'ambiente. Mentre e squadre anu finitu u so travagliu 2023, anu cuminciatu i preparativi per a stagione turistica 2024.